Utula kirjoittaa hyvin Teri Niitistä
Raivoajille miettimistä.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan bimbo naiseksi.
Mitä tämä utulointi esim. tarkoittaa:
"Haastaisinkin jokaista someraivoajaa kysymään itseltään; mikä oli todellisuudessa se suurin tunne, joka sai raivostumaan Terin julkaisusta?
Oliko se turhautuminen imetyksen vaikeudesta vai puhdas äidin puolustautumisreaktio oman lapsensa puolesta?"Mulle se oli se että homo tulee nais- ja lapsivihassaan polkemaan naisten laillisia oikeuksia. Ja kuvatun äidin puolesta tuli ihan puhdas vihan tunne, kun luvatta julkaisi toisesta kuvan somessa näin intiimillä hetkellä.
En siis välittänyt äidin kuvaa minnekään, vaan annoin keskenkasvuisen pojan kuulla sen, mikä olisi pitänyt jo kotona sille opettaa.
Yhynnyyhhhyyyy.
Äiti olisi saanut pidettyä hetkensä huivilla intiimimä, mikä oli Terinkin pointti.
Älä ulise ja uhriudu, vaikka te naiset sitä rakastattekin.
Teri on stailauksissaan näyttänyt sata kertaa enemmän tissia, häpykarvoja ja ties mitä kuin tuo syytön äiti.
Enkä mä uhriudu, mä annan takaisin, varsinkin kiusaajille. Mistäs muuten tiedät, olenko nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi, minusta julkinen lynkkaus on ihan oikein noille k-päille, jotka kokevat oikeudekseen julkaista salaa otettuja kuvia toisista halventavassa tarkoituksessa. Niitti on pelkkä kiusaaja, eikä ansaitse kenenkään sympatiaa.
Haluat siis kieltää mm. meemit? Niissä on lähes aina kuvattuna yksityishenkilöitä erikoisissa tai kyseenalaisissa tilanteissa. Tuskin kuviin on paljon lupia kyselty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan bimbo naiseksi.
"Haastaisinkin jokaista someraivoajaa kysymään itseltään; mikä oli todellisuudessa se suurin tunne, joka sai raivostumaan Terin julkaisusta?
Oliko se turhautuminen imetyksen vaikeudesta vai puhdas äidin puolustautumisreaktio oman lapsensa puolesta?"Mulle se oli se että homo tulee nais- ja lapsivihassaan polkemaan naisten laillisia oikeuksia. Ja kuvatun äidin puolesta tuli ihan puhdas vihan tunne, kun luvatta julkaisi toisesta kuvan somessa näin intiimillä hetkellä.
En siis välittänyt äidin kuvaa minnekään, vaan annoin keskenkasvuisen pojan kuulla sen, mikä olisi pitänyt jo kotona sille opettaa.
Yhynnyyhhhyyyy.
Äiti olisi saanut pidettyä hetkensä huivilla intiimimä, mikä oli Terinkin pointti.
Teri on stailauksissaan näyttänyt sata kertaa enemmän tissia, häpykarvoja ja ties mitä kuin tuo syytön äiti.
Enkä mä uhriudu, mä annan takaisin, varsinkin kiusaajille. Mistäs muuten tiedät, olenko nainen vai mies?
"Syytön" äiti esittelee tissejään kaikille bisnesluokassa, hiukan eri asia kuin lehtikuvaukset.
Mikä sen huvin tai harson käytössä on edelleenkin niin vaikeaa?
Sinä imettäisit moskeijassakin?
Vierailija kirjoitti:
Ei Kirjoita. Mikä tuo on antamaan anteeksi kuvaan joutuneen naisen puolesta?
Yhtä oikeutettu hän on antamaan anteeksi kuin sinä olet loukkaantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuten olemme täällä av:lla saaneet lukea, monet naisetkin vierastavat julki-imetystä, joten Terin sukupuolinen suuntautuminen on täysin irrelevantti asia, eikä kenenkään fiksun ihmisen edes pitäisi sitä tähän keskusteluun vetää.
Asiaa, tässäkin ketjussa todella outoja kommentteja.
Sanoma kerjää IS:lle ja MeNaisille klikkauksia hyvin usein täällä...
Nyt Terin kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena: tunnistiko siitä Terin kuvasta naisen?
Tietenkään ei ole fiksua julkaista semmoisia somessa, jos tunnisti, mutta toisaalta ei se nyt laitontakaan ole, tuollaisessa tilassa saa kuvata ja kuvan julkaista jopa lehdessä, jos kuva ei aseta kohdettaan noloon asemaan. Eikä imetyksessä ole mitään noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan bimbo naiseksi.
Tämä! Oon huomannut että monet homot ovat erittäin naisvastaisia muutenkin. Enimmäkseen piilohomot.
Mulle tuli tää homojen naisviha järkytyksenä. Mulla on ollut niin homoja, lesboja kuin heteromiehiä kavereina, mutta heistä ei ole kukaan ollut koskaan tällainen naisvihaaja.
Homojen naisviha?
Voi helvetti kun tyhmä av-ämmä jaksaa vetää mutkia suoriksi.
Vuoden ajattelijapalkinnon ensimmäinen saajaehdokas.
Naisviha haisi kuule maapallon toiselle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo toinen kerta elämässäni, kun joudun nostamaan Utulan pisteitä. Ensimmäinen oli se, kun oli Alppilan koulun tönimiskohu, niin Utula oli yksi harvoista, joka puolusti sitä poikaa jota opettaja oli töninyt.
Googlailepa vähän juttua....
Seurasin kohua silloin. Mitä google toisi siihen nyt lisää?
Taustaa pojan käytösongelmiin ym. Vaihdoin oman mielipiteeni Korhosesta täysin kun luin enemmän.
Käytösongelmat ei oikeuta tönimään. Päinvastoin silloin pitää puuttua ja tarjota tukea entistä enemmän.
Et siis ole lukenut jutusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään ei ole fiksua julkaista semmoisia somessa, jos tunnisti, mutta toisaalta ei se nyt laitontakaan ole, tuollaisessa tilassa saa kuvata ja kuvan julkaista jopa lehdessä, jos kuva ei aseta kohdettaan noloon asemaan. Eikä imetyksessä ole mitään noloa.
Et ole nähnyt kai alkuperäistä kuvaa, totta kai siitä oliisi tuttavansa/siskonsa/tyttärensä tunnistanut. Ja en ole asiasta loukkaantunut. :D niin kun sanoin ei kiinnosta vittuakaan mitä mieltä joku on imetyksestä, mielipiteensä saa sanoa, mutta oliko kuva pakko ottaa ja jakaa nolaamistarkoituksessa?
Hyvännäkönen kuva Katrista tuossa jutun otsikon vieressä. Ei mulla muuta. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jo toinen kerta elämässäni, kun joudun nostamaan Utulan pisteitä. Ensimmäinen oli se, kun oli Alppilan koulun tönimiskohu, niin Utula oli yksi harvoista, joka puolusti sitä poikaa jota opettaja oli töninyt.
Vuoden ensimmäinen kukkahattutätipalkinto myönnetty!
Vierailija kirjoitti:
Viek[quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan bimbo naiseksi.
Yhynnyyhhhyyyy.
"Syytön" äiti esittelee tissejään kaikille bisnesluokassa, hiukan eri asia kuin lehtikuvaukset.
Mikä sen huvin tai harson käytössä on edelleenkin niin vaikeaa?
Sinä imettäisit moskeijassakin?
Tervetuloa katsomaan kun yritän laittaa huivia/harsoa suojaksi =D Puolivuotias lapseni nykäisee.sen hetkessä pois ja heittää lattialle. Enemmän rintaa siinä sitten näkyy kuin että tekee kuten äiti Niitin kuvassa.
En imettäisi moskeijassa, koska en ikinä menisi moskeijaan. Jos olisi pakko mennä kirkkoon ottaisin vauvan mukaan ja imettäisin jos vauvalle tulisi nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taustaa pojan käytösongelmiin ym. Vaihdoin oman mielipiteeni Korhosesta täysin kun luin enemmän.
Käytösongelmat ei oikeuta tönimään. Päinvastoin silloin pitää puuttua ja tarjota tukea entistä enemmän.
Et siis ole lukenut jutusta?
Luin jo silloin kun te niitä juttuja levititte. So?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden ensimmäinen kukkahattutätipalkinto myönnetty!
Vuoden ensimmäinen persu-jugend palkinto myönnetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään ei ole fiksua julkaista semmoisia somessa, jos tunnisti, mutta toisaalta ei se nyt laitontakaan ole, tuollaisessa tilassa saa kuvata ja kuvan julkaista jopa lehdessä, jos kuva ei aseta kohdettaan noloon asemaan. Eikä imetyksessä ole mitään noloa.Et ole nähnyt kai alkuperäistä kuvaa, totta kai siitä oliisi tuttavansa/siskonsa/tyttärensä tunnistanut. Ja en ole asiasta loukkaantunut. :D niin kun sanoin ei kiinnosta vittuakaan mitä mieltä joku on imetyksestä, mielipiteensä saa sanoa, mutta oliko kuva pakko ottaa ja jakaa nolaamistarkoituksessa?
En ole, siksihän minä juuri asiaa tuossa kysyin.
Minusta se ei ole nolaamista, että kysyy julkisen toiminnan asianmukaisuutta. Nainen imetti, ja julkisesti, eikä siinä ole mitään noloa - joten voi sen kuvan esittääkin, joskin toki itse pitäisin viisaana silti joko rajata kuvasta imettäjän kasvoit pois tai kysyä luvan kuvauksen kohteelta.
Lentokoneessa kumminkin saa kuvata, se ei ole kotirauhan piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ollut jo menetetty tapaus. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tekstin alkupuolella oli fiksua asiaa. Loppuosa oli osin fiksua ja osin ei.
Imetyksen yököttely on oikeasti vain yksi tapa halventaa ja alistaa naisia. Ei - jokainen nainen ei hanki lapsia, eikä jokainen lapsiaan imetä, mutta käytännössä imettäjät ovat naisia kaikki. Ilman synnyttäjiä meiltä katoaisi väestö ja veronmaksajat. Ilman imettäjiä kansanterveys kokisi kolauksen. Miksi äitiys ja lapsesta huolehtiminen koetaan itsekkyytenä? Saati ällöttävänä? Vähän samaan kastiin kuuluu yleinen sinkkuäitien mollaaminen (monet heistä eivät ole yksinhuoltajia, vaikka tätä sanaa yleisesti viljellään).
Joo, homoviha meni ohi aiheen, mutta toisaalta ei-heterona minua sapettaa Niitin kaltaiset ääliöt, jotka aiheuttavat sitä homovihaa typeryyksillään. Valitettavasti vähemmistön edustajana tulee helposti edustaneeksi koko vähemmistöryhmää. Onko se reilua? Ehkä ei, mutta totta se on kuitenkin.
Lisäksi, minusta julkinen lynkkaus on ihan oikein noille k-päille, jotka kokevat oikeudekseen julkaista salaa otettuja kuvia toisista halventavassa tarkoituksessa. Niitti on pelkkä kiusaaja, eikä ansaitse kenenkään sympatiaa.
Homojen pitäis olla hiljaa ja tai jutella vaan mukavia ja herttaisia ettei vaan tulis itse lietsoneeksi homovihaa? Julkinen lynkkaus mokan tunnustamisen ja anteeksipyynnön jälkeen on susta toivottavaa? Melko kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään ei ole fiksua julkaista semmoisia somessa, jos tunnisti, mutta toisaalta ei se nyt laitontakaan ole, tuollaisessa tilassa saa kuvata ja kuvan julkaista jopa lehdessä, jos kuva ei aseta kohdettaan noloon asemaan. Eikä imetyksessä ole mitään noloa.Et ole nähnyt kai alkuperäistä kuvaa, totta kai siitä oliisi tuttavansa/siskonsa/tyttärensä tunnistanut. Ja en ole asiasta loukkaantunut. :D niin kun sanoin ei kiinnosta vittuakaan mitä mieltä joku on imetyksestä, mielipiteensä saa sanoa, mutta oliko kuva pakko ottaa ja jakaa nolaamistarkoituksessa?
En ole, siksihän minä juuri asiaa tuossa kysyin.
Minusta se ei ole nolaamista, että kysyy julkisen toiminnan asianmukaisuutta. Nainen imetti, ja julkisesti, eikä siinä ole mitään noloa - joten voi sen kuvan esittääkin, joskin toki itse pitäisin viisaana silti joko rajata kuvasta imettäjän kasvoit pois tai kysyä luvan kuvauksen kohteelta.
Lentokoneessa kumminkin saa kuvata, se ei ole kotirauhan piirissä.
Et sitten lukenut Finnairin kommenttia?
Ei Kirjoita. Mikä tuo on antamaan anteeksi kuvaan joutuneen naisen puolesta? Mitä vitun väliä on mitä mieltä joku Terppa tms on saakelin imettämisestä.. minusta se kuvan ottaminen ja jakaminen oli ilkeää. Ei mikään muu. Ja kaikki keskittyy ihan väärään asiaan. Ei helvetti.