Minua nolottaa liikkua "rumien" ihmisten kanssa
Tuomitkaa vaan, tiedän itsekkin että on typerä ongelma.
Mutta siis, olen aina ollut todella kaunis ja liikkunut suosituissa piireissä, varsinkin lukiossa liikuin muiden todella kauniiden tyttöjen kanssa ja kaikilla oli kainalossa komeat futis/lätkänpelaajat. Nyt opiskelen AMK:ssa kolmatta vuotta ja vaikka opiskelukaverini eivät olekaan mitään varsinaisesti "rumia", eivät he myöskään hirveästi herätä ulkonäöllään huomiota. Nolottaa ihan kamalasti liikkua jossain yhdessä näiden kanssa.. Mietin kokoajan, että mitäköhän nämä muut ihmiset ajattelee musta jne.
Typerää mutta minkäs teet..:(
N22
Kommentit (20)
Voi, kyllä sä ainakin olet kuvitelmissasi olevasi joku prinsessa. Mua hävettää tollaset pintaliitäjät! Ja muista kauneus on katoavaista, mutta tollanen jaska luonne ei lähde kulumallakaan!
Eikö siellä amiskassa ole suosittuja tyttöjä tai edes lätkänpelaajia, kun sinä joudut rumilusten kanssa liikuskelemaan?
Voi eicä! Nolottais kyllä tosi paljon liikkua joittenkin juntttiamis lätkäpelaajien kanssa :Ddd
Huomaa ettet opiskele yliopistossa, en ikinä kehtais näyttäytyä sun kanssa missään. Menes nyt röihin siitä.
Ne ajattelee sinusta, että onpa siinä suvaitsevainen ja ystävällinen ihminen, kun ei välitä siitä, miten rumassa seurassa liikkuu, vaan keskittyy siihen, mitä ihminen on oikeasti kuorestaan huolimatta.
Haloo.
Olisit nähnyt mun ilmeen! :D
t. Entinen kaunotar, nykyinen tantta, mutta koskaan en ole ystäviäni hävennyt, taivas! :D
Mä niin toivon, että kun näiltä ulkonäkö rupsahtaa, ettei kukaan "ruma" vaan erehdy näiden kaveriksi.
Nää pitäis olla jotenkin korvamerkittyjä, että osais kiertää kaukaa!
Enemmän mua hävettäisi tuo amk:ssa opiskeleminen. Et sitten yliopistoon ole päässyt?
Mä luulen, että kukaan ei ajattele mitään vaan sä vaan ajattelet:) Ellet oo joku julkkis, et ihmisiä oikeesti kiinnostaa sä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua hävettäisi tuo amk:ssa opiskeleminen. Et sitten yliopistoon ole päässyt?
Ei kauniin naisen tarvitse opiskella hiki hatussa:)
Eikö tähän ole todella yksinkertainen ratkaisu? Ole yksin. Ei tarvitse hävetä ketään.
Minusta tuo kertoo sisäisestä epävarmuudesta ja kypsymättömyydestä. Et ole vielä oikein kasvanut aikuiseksi. Se, että häpeät kertoo möröistä omassa päässäsi.
Olisin muuten voinut sympatakin, sillä itseäkin nolottaa liikkua etenkin lihavien ihmisten seurassa, mutta toi "meillä oli lätkä/futispelaajat" oli niin nolo että pikkulutka aloit säälittään itsekin enemmän kuin muut Porvoon läskit tekee.
Toivon että järkiinnyt iän myötä.
Tällaiset itsekeskeiset kuspäät kuitenkin saa miehen ja töitä ja kaikki negatiivinen valuu kuin vesi hanhen selästä. Kun kaikki pyörii oman muita paremman navan ympärillä niin sitä todella ajattelee että kaikki hyvä on itse ansaittua ja kaikki huono muiden syytä/ongelma. Pysy vain tuollaisena. Oot tosi raskas muille mut oletpahan onnellinen siellä navassasi.
Uskooko joku oikeesti että tää ei olis provo? Itse opiskelen lääkiksessä, niin en tiedä tuosta AMK:n menosta, mutta en pysty uskomaan että tuollaisia ihmisiä on olemassa enää päälle 16-vuotiaissa. Jos nyt mahdollisesti ap puhuisikin totta, niin onko opiskelupaikkasi liiketalous? :D
M22
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku oikeesti että tää ei olis provo? Itse opiskelen lääkiksessä, niin en tiedä tuosta AMK:n menosta, mutta en pysty uskomaan että tuollaisia ihmisiä on olemassa enää päälle 16-vuotiaissa. Jos nyt mahdollisesti ap puhuisikin totta, niin onko opiskelupaikkasi liiketalous? :D
M22
Tottakai se on provo vai uskooko muka joku, että täällä on muunlaisiakin viestejä?
joku miestrolli kyseessä. älkää ruokkiko
Ehkä päivän huonoin provo. Ei jatkoon
Joku torvi vääntänyt taas lisää tuubaa palstalle. Häpeäisit, ap.
Joo! Varo! Se rumuus tarttuu.
T: Bimboakatemian lehtori