Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Teri Niitin tapaus osoitti minulle sosiaalisesta mediasta

Vierailija
02.01.2016 |

Täälläkin aina arvostellaan, että sosiaalisen median päivitykset ovat ylipositiivista lässytystä. Teri Niinin tapaus osoitti, etteivät ihmiset kestä negatiivisia mielipiteitä toisilta ihmisiltä sosiaalisessa mediassa. Olen itsekin sitä mieltä, että rintaruokinta on ok, mutta ei minua hetkauta mihinkään suuntaan, jos joku on toista mieltä. Teri Niitiltä on hävinnyt satoja seuraajia. Negatiivinen, mollaava päivitys ei kannata.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa. Keskustelupalstat ja keltainen lehdistö on täynnä Teri Niittiä. Hän teki itsestään kokokansan tunnetun nimen yhdellä some-kommentilla. Positiivinen kommentti ei olisi koskaan saanut niin paljon huomiota.

Vierailija
2/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrsky vesilasissa. Joo, en ymmärrä mistä tässä pitäisi pöyristyä.

Rabble rabble rabble rabble!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa. Keskustelupalstat ja keltainen lehdistö on täynnä Teri Niittiä. Hän teki itsestään kokokansan tunnetun nimen yhdellä some-kommentilla. Positiivinen kommentti ei olisi koskaan saanut niin paljon huomiota.

Jep. Nyt jäämme odottamaan positiivisia avauksia, joiden jälkeen some täyttyy "Terin pisteet kyllä nyt nousivat" -hehkutuksista. Ehkä näemme myös listan tappouhkauksista, joita Terille on eilen ja tänään lähetetty.

Vierailija
4/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Teri Niitin päivitys ollut negatiivinen vaan se oli suvaitsematon.

Tässä on vuosia vaahdottu suvaitsevaisuuden puolesta ja nyt sitten löytyi suvaitsematon henkilö, jonka suvaitsemattomuus kohdistuu täysin luonnolliseen asiaan. Hänellä on kaiken lisäksi paljon kannatusta. On paljon kannatusta sille että imettävän äidin pitäisi vetää imetystilanteessa peite ylleen ja piiloutua ettei suvaitsemattomat koe huonoa oloa.

Suvaitsemattomia ei pidä suvaita.

Vierailija
5/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei Teri Niitin mielipide imetyksestä kiinnosta vittuakaan, vaan toisen salakuvaaminen ja sen jakaminen (eli toisen nolaaminen koko kansan edessä) oli ilkeä ja lapsellinen teko.

Vierailija
6/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei Teri Niitin mielipide imetyksestä kiinnosta vittuakaan, vaan toisen salakuvaaminen ja sen jakaminen (eli toisen nolaaminen koko kansan edessä) oli ilkeä ja lapsellinen teko.

Miten sellaisella voi nolata joka ei ole noloa?

Vierailija
7/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ap varmaan tykkäis et siitä julkaistais kuva satojen tuomittavaks ja arvosteltavaks.

Vierailija
8/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salakuvaaminen ? Lentokone on julkinen paikka ja siellä saa ihmisiä kuvata.

Vierailija
9/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että kun sä lennolla kuorsaat suu ammollaan tai lappaat ruokaa naamaan, niin sehän on luonnollista ja normaalia. Mut et halua kuvaasi noista kaikkien arvosteltavaksi saatesanoilla et miten se homma pitäis hoitaa. Miten tyhmä pitää ihmisen olla? Jokaisen tulee päättääi itse kuinka esillä haluaa somessa olla.

Vierailija
10/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suihkussa käyntikään ole noloa, mutta mitä mieltä olisit jos sinun kuntosalin jälkeinen suihkussakäyntisi salakuvattaisiin ja ladattaisiin youtubeen?

Vierailija
11/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SALAkuvaaminen ja kuvan jakaminen lupaa kysymättä.

Tämä kännykkäkameroiden aikakausi on kyllä syvältä siinä mielessä, ettei koskaan voi tietää kuka ääliö jossain napsii kuvia ja lataa niitä koko kansan nähtäville.

Vierailija
12/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ap varmaan tykkäis et siitä julkaistais kuva satojen tuomittavaks ja arvosteltavaks.

Ootko koskaan käynyt imgurissa tai muissa kuvapalveluissa? Ne on täynnä kuvia joita ihmiset räpsii milloin mistäkin, ja niissä näkyy usein mokia, wt-tyyliä, kummallisia tilanteita jne. Kumma ettei niistä vaan nouse mitään kohuja, mutta jostain melkein jullkiksen niitin postauksesta nousee.

Vierailija
13/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan käynyt imgurissa tai muissa kuvapalveluissa? Ne on täynnä kuvia joita ihmiset räpsii milloin mistäkin, ja niissä näkyy usein mokia, wt-tyyliä, kummallisia tilanteita jne. Kumma ettei niistä vaan nouse mitään kohuja, mutta jostain melkein jullkiksen niitin postauksesta nousee.

En ole käynyt. Vain facessa ja instassa, enpä ole siellä kovin usein törmännyt tuollaisiin, tätä Terppaa lukuun ottamatta.

Vierailija
14/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan pitkään tätäkin "kohua" jaksetaan vatkata?! Nyt ip-lehdet ovat jo kerinneet ns. julkkis-paheksuu-haastatteluhin. Toivottavasti tämä lastaan imettänyt äiti ei anna yhtäkään haastattelua millekään medialle.

Vierailija
15/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Ei mielipide ole rikos, vaikka paska mielipide olikin. Mutta on todella ala-arvoista kuvata salaa ja levittää kuvaa.

Vierailija
16/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäköhän teri niitti pitäisi tuntea. ihan nevahööd.

Vierailija
17/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se just tarkoittaa, että on julkkis.

Vierailija
18/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Käytä mielikuvitustasi. Tosin nythän Teri nolasi vain ja ainoastaan itsensä.

Vierailija
19/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumainen kiusaaja toi Teri Niitti. Ei mitään muuta.

Vierailija
20/40 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt. Vain facessa ja instassa, enpä ole siellä kovin usein törmännyt tuollaisiin, tätä Terppaa lukuun ottamatta.

Et ole sitten koskaan meemejä nähnyt? Niissä on lähes aina kuvattuna ihmisiä, joilta tuskin on lupaa kysytty.