Voi vittu! 4 tuntia ajoa mökille ja KAIKKI TARJOILUT VEGAANISIA.
Koko vitun viikonlopun. kyllä tuli kysely onko ruoka rajoitteita , ei vain tullut mieleen että pitää kertoa erikseen jos haluaa kunnon ruokaa. Täällä sitä sitten näännytään kolmepäivää tai lähdetään liian aikaisin pois. Voi vittu saatana.
Kommentit (207)
Kiitos pastaohjeesta! :)
T. Sekasyöjä
Osoittaa melko huonoa käytöstä olla ottamatta toisten ihmisten ruokavaliota huomioon. Turha kai sen vuoksi kuitenkaan on täällä avautua? Sen kun ajaa lähimmälle huoltsikalle / kaupalle ja käy ostaa viikonlopun makkarat/pihvit ja mitä ikinä tarvitseekin?
On se ap:n elämä hankalaa. Anna kun arvaan kolmen päivän aikana mikään kauppa ei tietenkään ole auki tai sopivan matkan päässä? Ei siihen vegaaniruokaan kuole, jos sitä syöt.
Vegaanit ovat itsekeskeisiä. Kyllä voisi edes mainita että kaikki tarjottava on vegaanista. Mutta ei, he kokevat olevansa arvoineen muiden yläpuolella. Eivät he ajattele mitä vieraat tykkäävät.
No mä ajoin kanssa 3 tuntia mökille JA KAIKKI TARJOILUT VAGINAALISIA!
Jos tilanne menis niin että vegaani valittaa pelkistä sekasyöjälle sopivista tarjoiluista niin kaikki ois rivissä huutamassa että se pitää kestää ja taas on vegaanit hankalia ja paskoja vieraita jotka pilaa kaiken :D
Että juu kestä nyt se ettet saa joka aterialla rintamaitoa ja lihaa, tai käy ostamassa omat eväät jos niin kovasti itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Koko vitun viikonlopun. kyllä tuli kysely onko ruoka rajoitteita , ei vain tullut mieleen että pitää kertoa erikseen jos haluaa kunnon ruokaa. Täällä sitä sitten näännytään kolmepäivää tai lähdetään liian aikaisin pois. Voi vittu saatana.
Ap oikea sivistyksen kukkanen...
Mutta asiaan. Vaikken ole vegaani itse, ihailen kasvisruokaa syövien valintaa. Se on terveellistä ja luontoystävällistä.
Jos ap:sta kasvisruoka on "outoa paskaa", ja "oikea ruoka" nakkeja tms., mitä hän kuvittelee vegaanien ajattelevan hänen omista kokkauksistaan?
Aika ahdas on ihmisen makumaailma, jos pelkästään omat mieltymykset ovat syötäviä.
Hyvin tehty kasvisruoka on hyvää, nyt kannattaa vaan totutella ja opetella uutta.
Ota kaikilta miespuolisilta suihin. Saat mukavan proteenipirtelöä ja on hipitki iloisempia.
Jos olette mökillä, niin siellä on luontoa ja eläimiä. Kysy onko asetta tai keihästä lainata ja hae itse lihasi metsästä. Rusakon saa tapettua vaikka isolla kivellä kun jaksaa pysyä hiljaa paikoillaan. Hirveen tai peuraan vaaditaan kunnon teräasetta ja osumaa kaulan alaosaan. Hirvi saattaa juosta vielä pitkälle puukotuksen jälkeen, mutta vaivanpalkaksi saa sitten reilusti syömistä.
Jos on vesi lähellä, pilki tai kalasta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä aloituksessa tulee hyvin esille se, millaiset ihmiset elävät onnellisen elämän ja millaiset ihmiset elävät, no, vähemmän onnellisen. Ap kuuluu jälkimmäiseen ryhmään. Ensimmäisen ryhmän ihmiset ajattelisivat, "vau, nyt mulla on kerrankin tilaisuus kokeilla jotain uutta, hieno juttu!"
Kyllä, tämä juuri. Oon aina sanonut, että ihmisen elämä on paljon helpompaa, kun voi syödä kaikkea eikä turhia nirsoile. Tätä olen yrittänyt opettaa omillekin lapsille. Kokisin epäonnistuneeni, jos he yököttelisivät sushilautasen äärellä tai eivät voisi syödä karitsaa, kun ne on niin söpöjä pienenä. Toivottavasti he osaisivat myös elää kolme päivää vegaaniruolla ilman hillitöntä raivoamista.
Pahat allergiat ovat sitten oma lukunsa tietenkin, mutta jotkut ruokarajoitteiset osaavat kyllä olla todella raivostuttavia ja usein heistä saa vain juntin kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina sanonut, että ihmisen elämä on paljon helpompaa, kun voi syödä kaikkea eikä turhia nirsoile.
Tämän jos vegaanitkin oppisivat. Lautaselle mahtuu kasvisten lisäksi myös kananmunia ja lihaa. Ei siinä mitään vikaa ole jos haluaa jättää itse nuo pois, antaisi edes toisten tehdä omat valintansa eikä valehtelisi ruokatarjoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina sanonut, että ihmisen elämä on paljon helpompaa, kun voi syödä kaikkea eikä turhia nirsoile.
Tämän jos vegaanitkin oppisivat. Lautaselle mahtuu kasvisten lisäksi myös kananmunia ja lihaa. Ei siinä mitään vikaa ole jos haluaa jättää itse nuo pois, antaisi edes toisten tehdä omat valintansa eikä valehtelisi ruokatarjoilusta.
Ei mökin omistajat kenellekään valehdellut ruokatarjoiluista? He lupasivat ruokaa riittävän koko reissulle, ei sitä että että siellä olisi / olisi olematta jotain tiettyä. Itse vegaanina ja ketjuun jo kommentoineena useammin olisin kuitenkin etukäteen kertonut tarjoilujen vegaaniudesta.
"Meidän perheen mökki on ei minulla ole mitään velvoitteita ruokkia kun veli ja sen vitun vegaani ja heidän vitun hippikaverit sanoi et kookkaavaat."
Ei tuossa vaiheessa tullut mieleesi,että ruoka tulee olemaan heidän ruokavalionsa mukaista ?
Miksi ruuasta tulee automaattisesti pahaa jos siinä ei ole lihaa tai eläinperäisiä tuotteita? Ymmärrän aloittajaa jos kaikki safkat on jotain kokeellista omituisesti maustettua itu-villivihannes-jyvä-hötöä, mutta makkaran ja pihvin puutteeseen ei kuole. Olen vege, ja veriarvoni ovat mitatusti erinomaiset. Olen terve ja urheilullinen. Ei ole vaatinut yhtään sikanautaa tai broileria tämä kroppa.
Sen tunteen kyllä tiedän, kun ruokaa on luvattu olevan yllin kyllin, ja sitten se onkin pieni määrä vetiseltä pahvilta maistuvaa makaronia ja vedellä jatkettua kaupan tomaattisosetta. Kiva siinä olla nälkäisenä kun muut kehuvat kokkia ja täysiä vatsojaan.
Hei ap, nirso mukula.
Mites menee? Selvinnyt hengissä tähän asti? Vai oletko jo lähtenyt mökiltä (makkarakioskille)?
:)
Kuulostaa hyvältä!!! Olen kolmisenkymmentä vuotta sitten lopettanut lihansyönnin, joten en valittaisi ollenkaan. :) Ja vakavasti puhuen, mitä helvetin valittamista tuossa pitäisi olla lihansyöjälläkään? Kai sitä nyt helvetti soikoon voi pari päivää olla syömättä lihaakin. Ilman sitäkin nimittäin voi elää oikein hyvin, ja syödä maukkaasti. Ai ei vai? Hohhoijaa. Taitaa olla taas sitä harhaluuloa, että "vegetaristit/vegaanit syövät vain porkkanoita". Grow up!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun mökille menee kolmeksi vuorokaudeksi, niin oletuksena on, että vieraat tuovat myös ruokaa mukanaan. Mitäs teillä itsellänne on varattu ruoka- ja juomatuomisina?
Meidän perheen mökki on ei minulla ole mitään velvoitteita ruokkia kun veli ja sen vitun vegaani ja heidän vitun hippikaverit sanoi et kookkaavaat. Syötiin viimeksi huolto asemalla varmaan pitää käydä siellä sitten joka päivä kun täällä on kaikkea epäilyttävää rehua ja outoa prosessoitua möykkyä. Siis hyi helvetti ja täällä pitäisi sitten olla oksentamatta ja kuolematta nälkään. En edes viitsi kokeilla mitään kun varmaan sipiseissäkin on jotain vitun papuja. Hyi vittu. Onneksi on juomaa kun haettiin tallinnasta jouluna . Kai silläkin sitten elää jotenkin mutta puutos tilahan tästä jää. Anteeksi virheet ei kiinnosta korjata kun vituttaa.
AP
Olet kyllä niin läpinäkyvä provotrolli kuin vain olla ja voi tai sitten vaan äärimmäisen lapsellinen kitisijä joka on aina tottunut saamaan kaiken mitä halua kun vähän kiukuttelee. Kiitos nauruista t: onnellinen, hyvää ja terveellistä ruokaa syövä vegaani.
Tästä ketjusta tulee kyllä ihan ylitsepääsemätön lihanhimo, kun miettii ap:tä siellä metsän keskellä vegaanisapuskoiden armoilla. Pakko mennä ottamaan jotain lihaisaa hiukopalaa. Voimia ap:lle!
About ruokalusikallinen tomaattipyrettä, 1,5dl cashewpähkinöitä ja tarvittava määrä vettä, jotta saat blenderillä tai sauvasekoittimella aineista tasaista tahnaa. Pannulle oliiviöljyä ja pari valkosipulin kynttä oman maun mukaan öljyyn minuutiksi maustumaan. Lisää herkkusieniä, munakoisoa tai vaikka artisokkaa (itse tein tämän herkkusienillä) ja paista pannulla hetken aikaa. Lisää cashewtahna pannulle ja lisää vähitellen 1-1,5dl vettä pannulle samalla, jottei tahna paksuunnu liikaa. Tahnan olla noin vajaa kymmenen minuuttia porisemassa ja lisää 0,5dl kaurakermaa ja mausta esimerkiksi basilikalla, mustapippurilla, suolalla ja timjamilla. Tähän sivuun olet keittänyt haluamaasi pastaa, sekoita pasta kastikkeen joukkoon ja nauti vihreän kirsikkatomaattisalaatin kanssa.
Chocochilin blogista löytyi tämä ohje samalla nimellä ja sieltä löytyy myös muitakin herkullisia vegaaniohjeita. :)