Pienin/hölmöin syy, miksi olet itkenyt?
Itse ehkä siksi etten ole saanut vanhempieni kuoltua joululahjaksi kuuteen vuoteen keneltäkään mitään ja nyt naapurin 6v ihana tyttö oli tehnyt minulle kimallekortin ja pienen paketin jossa oli pieni 10cm * 10cm paputäytteinen hiiri :,)
Kommentit (22)
MIesystävä löi (leikkimielisesti) tyynyllä...
Liikutuin kerran omasta provostani. Niin vakuuttava nyyhkytarina, että itseänikin itketti vaikka tiesin jutun olevan fiktiota.
Mulle unohdettiin tuoda kaupasta meetvurstia. Joo, oli menkat... :D
Eräällä lomareissulla olin mieheni kanssa illallisella romanttisessa ravintolassa. Jälkiruoaksi oli juustokakkua, ja aloin kyynelehtiä vuolaasti, koska se oli vain niin herkullista ja olin muutenkin onnellisella tuulella :)
Lempi ninionsukat oli pesussa. Olen 38v.
Työkaverini sanoi minulle "Ole hiljaa! " tiuskahti sillee ilkeällä sävyllä...
Raskaushuuruissani itkin, kun en jaksanut alkavan mahan ja liitoskipujen kanssa kävellä samaa vauhtia muun porukan kanssa.
Lähdin työpaikasta. omasta halusta.. Snift ja pyäääh 😓
Raskausaikana aloin itkeä kun mies sanoi, että keittämäni makaronit menivät liian löllöiksi.
Mies sanoi että juhlissa joku nainen oli flirttaillut hänelle mutta hän oli sanonut ettei kiinnosta. On semmoinen ns. karski ei pussaa eikä puhu-tyyppi ja kotiin tullessaan sanoi "Jos mä jonkun persettä tekee mieli niin se olet sä" :D Tiedän, kuulostaa törkeältä mutta on semmoinen Kari Taalasmaa-tyyppinen mies... Liikutuin niin että itkin, syytän myös menkkoja
*Jos mun jonkun persettä tekee mieli
t.12
Luin lehdestä, että autoilijat päästävät nykyään paremmin jalankulkijoita tien yli. Ja kyllä, oli menkat juuri silloin.
Itkin ku en saanut autoa heti käynnistettynä koska menkat. Kiuitenkin pian eräs komea mies tuli kysymään että säkö et autoista paljon tietää. ? Olisimme saieet kaikeb kuntoon, mutta ei.
Kun katsoin Räyhä Ralfin kännissä
Sain monta alapeukkua viestiini täällä.
Harjasin hiuksiani ja niissä oli takku johon osuin niin että nippas vähän.... Uudet ehkäisypillerit oli kokeilussa.
Ja tää on nolo. Katsoin salkkareita ja Sieviset oli niin onnellisina aamupalapöydässä niin purskahdin itkuun :D
Olen itkenyt lukemattomista typeristä syistä, tosin taustalla on usein aivan varmasti ollut joku patoutunut masennus tai hermoromahdus tai ihan vaan hormonit. Kerran kuitenkin meni hermo niin pahasti, kun en saanut XBOX:ia näkymään televisiosta, että rääyin kuin pikku lapsi ja heitin puhelimen seinään (sen jälkeen rääyin vähän enemmän... oli muuten vaan yks johto väärässä kolossa)
Normaalisti olen rauhallinen mutta aina joskus vaan pimahtaa. Silmälasitkin on kerran lentäneet seinään joskus nuorempana ja ties mitä muuta. Onneksi olen oppinut niistä, että jos alkaa vituttaa niin mikään arvokkaampi esine EI ole silloin kädessä :D
Katsoin Armageddonin, en edes muista montako kertaa porasin siinä.
Kengännauhani aukesivat matkalla koulusta kotiin.