Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja pidän taiteesta, hyvistä viineistä ja kirjoista naiskauneutta unohtamatta

Vierailija
30.12.2015 |

Pidän eri maalaisista juustoista esim, Camembert ja Gorgonzola. Parhaat juustot valmistuvat mielestäni lampaanmaidosta ja vuohenmaidosta. Ilmakuivattu kinkku eli prosciutto kolahtaa myös. Samoin karitsan kare grillattuna uunipedillä on yksi suosikeistani. Jos haluan suosia kotimaista, valitsen poron ulkofileepihvin. Kotonani oli patsaita ja arvotauluja, jotka oli ostettu esteettisyyden lisäksi sijoitusmielessä. Luen Kauppalehteä, Uutta Suomea ja Hufvudstadsbladetia muutamia lehtiä mainitakseni. Harrastan kamppailulajeja (krav maga, thaiboxing eli muay thai ja wado-ruy karate) ja kuntosalitreeniä Heavy Duty-menetelmällä 5 krt/vko neljään jaetulla ohjelmalla ja reipastahtista kävelyä 3 krt viikossa tunnin kerrallaan. Pidän hyvästä konjakista esim. Remy Martin V.S.O.P ja hyvistä viskeistä esim. Chivas Regal 12 years old. Konjakin kanssa maistuu kahvi, viskin kanssa vaniljasikari tai Meester Hans. Juustotarjottimen kanssa viinirypäleitä ja punaviiniä n. 20-asteisena. Olen ollut pienestä pitäen oopperassa ja taidemuseoissa ja teattereissa ympäri Euroopan. Käytän neljää erilaista kosteusvoidetta iltaisin, mm. Humektania kasvovoiteeksi ja silmänympärysvoiteeksi. Talvisin laitan Ralph Laurenin Polo Blue-EDT tuoksua ja kesäisin Versacen Pour Hommea. Aamulla kostutan hiukseni vedellä ja stailaan kampauksen Wella Shockwaves Ultra Strong-Rock-Hold-hiusgeelillä. Harrastan myös käsiaseammuntaa ja olen rekisteröity jäsen Helsinki Shooting Clubissa eli HSC:ssa. Lempiaseeni on Smith & Wesson 357 Magnum. Pidän klassisesta musiikista ja jazzista. Klassisella puolella suosikkini on Ravelin Bolero. Pukeudun yleensä kauluspaitaan (jossa on napit ehdottomasti myös kauluksessa) ja hyvin istuviin farkkuihin ja jalassani ovat krokotiilinahkaiset ruskeat kengät ja ranteessani kiiltelee aito Tag Heuer. Timanttikoristellun Rolexin annoin vaihdossa pois. Vyöni on tehty pythonin (kalliokäärmeen, jos tarkkoja ollaan) nahasta ja lompakko on paksua vesipuhvelin nahkaa. Kenkieni kiillottamisen ja vahaamisen olen ulkoistanut naapurin 8-vuotiaalle pikkupojalle, josta on bisneksiensä ansiosta kasvamassa oikein mallikelpoinen kapitalisti. Kotonani on seinällä mm. leopardin talja ja seinällä visentin eli eurooppalaisen biisonin talja. Seinällä on myös Samurai-miekka, jonka toin tuliaisena Japanista. Seinällä on myös nepalilaisia Kukri-veitsiä ja yksi machete. Kaapissa komeilee restauroitu ja deaktivoitu MG-42 eli Maschinengewehr 42. Jos astun autoon kuskiksi tai kyytiin, on se Porsche tai BMW. Juoman jäähdytyslokero täytyy olla malliin asennettu vakiona, jos satun vaikka haluamaan kulauksen viileän helmeilevää Vichy Novelle vadelma-raparperivichyä, joka on tämän hetken lempijuomani alkoholittomista juomista. Kirjahyllystäni löytyy eri alojen klassikot Karl Marxin Pääomasta Dostojevskiin tietokirjoja unohtamatta. Parhaat kirjani ovat nahkapäällystettyjä. Oluista parhaita ovat mielestäni Heineken ja Carlsberg, myös Tuborg. Meksikon lahjaa maailmalle, Sol-olutta väheksymättä, kunhan pullonsuussa on tarjoiltaessa limeviipale, kuten etikettiin kuuluu. Alkoholittomista oluista tämän hetken suosikkini on Fentiman´s Ginger beer-inkivääriolut huolellisesti jäähdytettynä ennen tarjoilemista. Se sopii erinomaisesti hummerin kanssa tai mausteisemman ruoan kanssa. Valkoviinin tykkään nauttia 7-asteisena esim. kuhaa Walewska-annoksen kanssa. Käytän paljon tuoreita yrttejä ruoanlaitossani. Absinttijuoma asiaankuuluvine rituaaleineen kruunaa aterian. Tarjoilen usein sangriaa vierailleni, kun on oikea hetki. Kesällä maisemaani hämärtävät Guccin tai DKNY:n aurinkolasit, jotka tummentavat väriä auringon säteilyn voimistuessa. Iltaisin pimeän tullessa sytytän suitsukkeen ja kynttilän ja jään ihailemaan sen lepattavaa liekkiä. Huvilallani on avotakka, joten siellä avotuli on vielä vangitsevampi näky.

M41

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän eri maalaisista juustoista esim, Camembert ja Gorgonzola. Parhaat juustot valmistuvat mielestäni lampaanmaidosta ja vuohenmaidosta. Ilmakuivattu kinkku eli prosciutto kolahtaa myös. Samoin karitsan kare grillattuna uunipedillä on yksi suosikeistani. Jos haluan suosia kotimaista, valitsen poron ulkofileepihvin. Kotonani oli patsaita ja arvotauluja, jotka oli ostettu esteettisyyden lisäksi sijoitusmielessä. Luen Kauppalehteä, Uutta Suomea ja Hufvudstadsbladetia muutamia lehtiä mainitakseni. Harrastan kamppailulajeja (krav maga, thaiboxing eli muay thai ja wado-ruy karate) ja kuntosalitreeniä Heavy Duty-menetelmällä 5 krt/vko neljään jaetulla ohjelmalla ja reipastahtista kävelyä 3 krt viikossa tunnin kerrallaan. Pidän hyvästä konjakista esim. Remy Martin V.S.O.P ja hyvistä viskeistä esim. Chivas Regal 12 years old. Konjakin kanssa maistuu kahvi, viskin kanssa vaniljasikari tai Meester Hans. Juustotarjottimen kanssa viinirypäleitä ja punaviiniä n. 20-asteisena. Olen ollut pienestä pitäen oopperassa ja taidemuseoissa ja teattereissa ympäri Euroopan. Käytän neljää erilaista kosteusvoidetta iltaisin, mm. Humektania kasvovoiteeksi ja silmänympärysvoiteeksi. Talvisin laitan Ralph Laurenin Polo Blue-EDT tuoksua ja kesäisin Versacen Pour Hommea. Aamulla kostutan hiukseni vedellä ja stailaan kampauksen Wella Shockwaves Ultra Strong-Rock-Hold-hiusgeelillä. Harrastan myös käsiaseammuntaa ja olen rekisteröity jäsen Helsinki Shooting Clubissa eli HSC:ssa. Lempiaseeni on Smith & Wesson 357 Magnum. Pidän klassisesta musiikista ja jazzista. Klassisella puolella suosikkini on Ravelin Bolero. Pukeudun yleensä kauluspaitaan (jossa on napit ehdottomasti myös kauluksessa) ja hyvin istuviin farkkuihin ja jalassani ovat krokotiilinahkaiset ruskeat kengät ja ranteessani kiiltelee aito Tag Heuer. Timanttikoristellun Rolexin annoin vaihdossa pois. Vyöni on tehty pythonin (kalliokäärmeen, jos tarkkoja ollaan) nahasta ja lompakko on paksua vesipuhvelin nahkaa. Kenkieni kiillottamisen ja vahaamisen olen ulkoistanut naapurin 8-vuotiaalle pikkupojalle, josta on bisneksiensä ansiosta kasvamassa oikein mallikelpoinen kapitalisti. Kotonani on seinällä mm. leopardin talja ja seinällä visentin eli eurooppalaisen biisonin talja. Seinällä on myös Samurai-miekka, jonka toin tuliaisena Japanista. Seinällä on myös nepalilaisia Kukri-veitsiä ja yksi machete. Kaapissa komeilee restauroitu ja deaktivoitu MG-42 eli Maschinengewehr 42. Jos astun autoon kuskiksi tai kyytiin, on se Porsche tai BMW. Juoman jäähdytyslokero täytyy olla malliin asennettu vakiona, jos satun vaikka haluamaan kulauksen viileän helmeilevää Vichy Novelle vadelma-raparperivichyä, joka on tämän hetken lempijuomani alkoholittomista juomista. Kirjahyllystäni löytyy eri alojen klassikot Karl Marxin Pääomasta Dostojevskiin tietokirjoja unohtamatta. Parhaat kirjani ovat nahkapäällystettyjä. Oluista parhaita ovat mielestäni Heineken ja Carlsberg, myös Tuborg. Meksikon lahjaa maailmalle, Sol-olutta väheksymättä, kunhan pullonsuussa on tarjoiltaessa limeviipale, kuten etikettiin kuuluu. Alkoholittomista oluista tämän hetken suosikkini on Fentiman´s Ginger beer-inkivääriolut huolellisesti jäähdytettynä ennen tarjoilemista. Se sopii erinomaisesti hummerin kanssa tai mausteisemman ruoan kanssa. Valkoviinin tykkään nauttia 7-asteisena esim. kuhaa Walewska-annoksen kanssa. Käytän paljon tuoreita yrttejä ruoanlaitossani. Absinttijuoma asiaankuuluvine rituaaleineen kruunaa aterian. Tarjoilen usein sangriaa vierailleni, kun on oikea hetki. Kesällä maisemaani hämärtävät Guccin tai DKNY:n aurinkolasit, jotka tummentavat väriä auringon säteilyn voimistuessa. Iltaisin pimeän tullessa sytytän suitsukkeen ja kynttilän ja jään ihailemaan sen lepattavaa liekkiä. Huvilallani on avotakka, joten siellä avotuli on vielä vangitsevampi näky.

M41[/quote

Humektan tms. ei taida sopia tohon fiilistelyyn 😉. Ihan Porvoosta sanoisin minä, mutta mikäpä siinä, viihdyttävää ja harmitonta ketjua tiedossa. 😀!

Vierailija
22/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁😁😁 Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kummallisempaa jos tykkäisit rumista naisista.

Vierailija
24/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksesta, ihan hyvä syy :) Mukavaa kuulla muiden elämästä, olisihan tuollainen tilanne itsellekin mieleen! Minä olen asiani taloudellisesti pilannut, ihan itse ja voin sen myöntää. Ostin eilen makaronia, pakastekasviksis ja jauhelihaa joista tein kahden päivän ruoat kaupungin yksiössä. Kävin koiravanhuksen kanssa lenkillä ja haaveilin kylmässä tarpoessa tulevasta kesästä. Jos olisi edes hiukan ylimääräistä niin lähtisin johonkin missä aurinko paistaa ja tunnelma on iloinen. En avannut tänään laskuja, odotan ensi vuotta ja vedän 2015 loppuun ilman uutta stressiä. Tämä kuulostaa ankealta mutta olen silti ihan onnellinen, rakas koirani on terve ja tapailemani mies on 4kk aikana muuttunut korkeintaan ihanampaan suuntaan. Hän ei katso urheilua, lukee ja pelaa kyllä paljon, on fiksu ja sängyssä meillä synkkaa.

Tässä minun vuodatuksessa ei ole mitään pointtia, kunhan tuli halu avautua ja avata tuota pientä kateuttani. Kaikkea hyvää ap ja muut vuodelle 2016! :)

-se jolla heräsi kateus, viesti 17

Vierailija
25/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika juntti olutmaku ap:llä. Pelkkiä massatuotantolagereita.

Vierailija
26/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, suits you sir.

Vierailija
27/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa ihan mun eksältä. Lempiolut oli heineken, vaatteet piti olla vain kalliita merkkivaatteita, kallein puhelin, yms yms. Ja niin, hän oli lähes rahaton. Asuu äitinsä luona (22-vuotias mies). Tärkeintä oli esittää muille, että olisi muka varakas, todellisuus oli karmea...

Vierailija
28/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa ihan mun eksältä. Lempiolut oli heineken, vaatteet piti olla vain kalliita merkkivaatteita, kallein puhelin, yms yms. Ja niin, hän oli lähes rahaton. Asuu äitinsä luona (22-vuotias mies). Tärkeintä oli esittää muille, että olisi muka varakas, todellisuus oli karmea...

Munkin eksä oli vähän tuollainen, aina kun rahaa jostain sai niin kaikki meni hetkessä johonkin, esim. pakko oli ostaa uusi puhelin tai 200e farkut yms.

Vierailija
29/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja harrasti naisten itsepuolustusta?

Vierailija
30/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalonsinfoniaa, Tabermania ja Boleroa...

Mon Dieu, miten banaalia!

31/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään lukea joskus tuollaisia kirjoja, ihan viihdyttävää höttöä :) Prameat kulissit mutta sisältö on helposti luettavaa, tunteita herättämätöntä.

Vierailija
32/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha moka särpiä blended-viskiä. Huono provo.

Vierailija
33/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravelin Bolero 😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂

Lassukkainen päiväunissaan rakastelee naisensa kanssa sen tahtiin. Siis jos olisi se nainen.

Vierailija
34/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravelin Bolero 😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂

Lassukkainen päiväunissaan rakastelee naisensa kanssa sen tahtiin. Siis jos olisi se nainen.

Samaa ajattelin. Kukaan muu tällä palstalla ei ole niin raha- ja materiakeskeinen kuin lassukka.

Vierailija
35/66 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja pidän taiteesta, kympin viineistä (enempää ei kannata maksaa) ja Chick lit -kirjoista rumankauniita miehiä unohtamatta.

Pidän juustoista esim. Pirkka Saariston kermajuusto ja Lidlin cheddar. Parhaat juustot valmistuvat mielestä maidosta, soijajuusto on pahaa. Vuohenjuusto on kyllä herkkua. Ilmakuivattu kinkku eli prosciutto on ällöä, Vatajan kinkku on hyvää. Lammas on hyvää, varsinkin nepalilaisessa ravintolassa. Jos haluan suosia kotimaista, syön kotimaista lihaa, kalaa tai vihanneksis.

Kotonani on joitain tauluja, jotka on saatu perintönä tai olen maalannut itse. Kauppalehteä en ehdi lukea, ilmestyy liian usein. Uuden Suomen bloggareilla on joskus aika kajahtaneita mielipiteitä. Hufvudstadsbladet jää kyllä väliin, mutta Hesari, Talouselämä ja Tekniikka ja talous tulee kyllä luettua.

Harrastan kuntosalitreeniä ja työmatkakävelyä.

Joskus voin juoda konjakkia ja viskiä, esim. kylmänä talvi-iltana.

Juustot ja punaviini sopii minustakin hyvin yhteen.

En välitä oopperasta. Teatteri menee. Taidemuseoissa on kiva käydä.

Käytän kosteusvoidetta iltaisin ja aamuisin, eri voide yöksi ja päiväksi esim. Lumene tai Nivea.

Minulla on astma, joten vältän haju- ja partavesiä käyttävien ihmistedn läheisyyttä. Itse en käytä mitään tuoksuja.

Harjaan hiukseni ja laitan vähän muotoilunestettä.

Aseella ampuminen on kivaa.

Inhoan jazzia. Pidän rockista.

Jne. Mutta ketä kiinnostaa?

N41

Vierailija
36/66 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjani hyllyssäni on varustettu Ex Libris-merkinnällä sisältäen oman nimeni.

M41

Vierailija
37/66 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella, että AP olisi kultivoitunut ja sivistynyt boheemi, mutta ilmeisesti pelkkä typerä kerskakuluttaja.

WT on tämän vastakohta ja muunlaisia ihmisiä ei sitten maailmassa olekaan. Huoh...

Vierailija
38/66 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, sänkyni on Hästens. Ihminen nukkuu kolmasosan ajastaan ja siksi olen panostanut kunnolliseen vuoteeseen. Siitä herää aamuisin hyvin levänneenä.

M41

Vierailija
39/66 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomassani on oltava Camparia ja oikeakätisellä kuorimaveitsellä kiepautettu katkeamaton sitruunankuori. Pukuni on Hugo Bossin ja paita Regent's Streetillä sijaitsevasta Boswellin kaupasta. Naiselleni ostan tuliaiseni Victoria's Secret-kaupasta. VS-kaupassa käydessäni varustaudun Jacques Cousteaun kehittämällä kaksitankkisella (keskikoko) happipullostolla, minkä takia viimeksi jouduin pidätetyksi Windsorin poliisipiirin pääaseman sivukonttorille Silver Crescent-kadun vasemmallel puolelle. Lontoossa käydessäni ajan aina ainoastaan vanhan mallin takseilla.

Vierailija
40/66 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tekstiä!! :))

Olen naurusta puolivajonnut hervottomaksi sohvalle ja hekottanut vatsalihakseni kramppiin! :) Naurunkyyneleet valuvat virtanaan.

Kiitos sinulle , hauskaa vuodenloppua ja onnekasta uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi