Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä n. 30-v. sinkkunaiset harrastavat?

Vierailija
29.12.2015 |

Tahtoisin aloittaa tulevaa vuotta 2016 harrastuksella, jossa kohtaisin älykkäitä, liikunnallisia ja ihania naisia. Kuntosalilla en äijänä tahdo häiritä ketään (näkisin ehkä 2-5 krt. viikossa jatkoisin) ja sosiaalisissa ympyröissä (yliopisto) varatut ovat se yleisin määre. Jos joku sanoo julkisissa tiloissa (en käy ravintoloissa) minulle jotain, niin olen varautunut ja luulisin suomalaisten naistenkin olevan. Älykäs, urheilullinen, perhettä tahtova ja sitoutuva mies; mitä uusia tuulia pitäisi kokeilla, että voisi kohdata yhden ihmisen?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderöi.

Vierailija
2/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder, deittailu, shoppailu, baareilu ke-la

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kokoontuvat jossain "Miehet on sikoja"-kerhossa.

Vierailija
4/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile OkCupid-deittisivua. Huomattavasti parempi sivusto (ja fiksumpaa porukkaa) kuin vaikka Suomi24. 

Vierailija
5/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin tai deittipalstalle vaan. Aika hyvä tuuri, jos harrastuksesta löytää "sielunkumppanin", toki niinkin on käynyt joillekin.

Vierailija
6/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritanssi. Lattari, zouk, ihan myös perinteiset. Myös erilaiset juoksupiirit. Ylipäätään ryhmässä harrastettavat liikuntalajit. Yhdistystoiminta sellaisten asioiden parissa, joista välität & vapaaehtoistoiminta.

Helmet eivät ole Tinderissä.

Vierailija
7/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35v fiksu sinkkunainen. Harrastan jumppaa, lenkkeilyä, käyn kahvilla ja viinillä ystävien kanssa. Joskus voin itsekseenkin käydä syömässä tai juomassa lasillisen kaupungilla. Salillakin olen käynyt, tällä hetkellä en käy koska käytän työpaikan salia. Välillä käyn ostoksilla, eniten ruokaa kosmetiikkaa ja sisustuskauppoja. Tinderissä olen mutta käytän hyvin harvoin. S24llä jos tulisi fiksu vastaus niin lähtisin treffeille.

Vierailija
8/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroitumista.

Vierailija
9/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran laaja otanta, että harrastajia löytyy joka lajiin.Urheilijoita, taiteilijoita, matkailijoita ja tietenkin vähän yhdistelmiä. Valitse ensin mitä tahdot, ja lähde sitten etsimään.

Vierailija
10/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kaverin kanssa lenkillä ja naisten kuntokeskuksessa.

Vierailija
11/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon n.40 ja käyn kuorossa.

Vierailija
12/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, jos ei yliopistolta löydy. Jos kaikkein näteimpiä haluaa, niin kai he ovatkin varattuja.

Vierailija
13/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paritanssi. Lattari, zouk, ihan myös perinteiset. Myös erilaiset juoksupiirit. Ylipäätään ryhmässä harrastettavat liikuntalajit. Yhdistystoiminta sellaisten asioiden parissa, joista välität & vapaaehtoistoiminta.

Helmet eivät ole Tinderissä.

Huvittaa nämä tälläiset kommentit :D Huomaa, ettei kirjoittajalla ole omakohtaista kokemusta aiheesta. Itselläni oli Tinder käytössä ja olen vähän päälle kolmekymppinen, akateeminen, lapseton, nätti ja omillani toimeentuleva nainen. Sen kautta tutustuin ja tapasin useita fiksuja ja kivoja miehiä, osan kanssa tavattiin useampaan kertaankin (ei seksiä kuitenkaan). Seksiseuran hakijat karsin heti aluksi pois. Valitettavasti näistä tuttavuuksista ei kehkeytynyt mitään pidempi aikaista.  Nykyisen miehen tapasin sitten muuta kautta. Olisin silti valmis kokeilemaan uudelleenkin, jos jään sinkuksi.

Mistä nämä ns. helmet ajattelevat löytävänsä seuraa, jos ovat mielestään tinderin ja nettideittien yläpuolella, baaritkin on liian paheellista? Omasta kokemuksesta voin kertoa, ettei seurustelukumppanin löytäminen päälle kolmekymppisenä ole helppoa. Suurin osa hyvistä on jo varattuja ja omakin rima kumppanin suhteen on korkeammalla kuin nuorempana. Tunnettu tosiasiahan on, ettei kukaan tule sieltä kotoa hakemaan vaikka olisi miten helmi ja ihana. Rohkeasti vaan kokeilemaan erilaisia tapoja tutustua uusiin ihmisiin!

Vierailija
14/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v yliopistolla opiskeleva nainen. Eniten aika on mennyt vapaaehtoishommissa erilaisissa järjestöissä. Tänä vuonna aion myös panostaa enemmän liikkumiseen, kiinteytyä ja toivottavasti lisätä sitä kautta omaa hyvinvointiani. Kai olen ihan nättikin.

Edellinen pari vuotta kestänyt suhteeni kariutui juuri, koska mies ei ollut kiinnostunut sitoutumaan kunnolla vaan suhde muistutti enemmänkin sellaisia kevyitä seurustelusuhteita, joita minulla oli joskus lukion alussa.

Vähän on mietityttänyt, löytyykö enää sopivaa seurustelukumppania, mutta uskon ettei etsiminen auta vaan se ihminen tulee vastaan jos on tullakseen.

Vierailija
15/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menee vaikka lavatanssikurssille ja opettelee tanssimaan. Ja sitten menee lavalle, susta tullaan tappelemaan siellä, jos sulla on vähäänkään ulkonäköä ja tanssitaitoa. Sieltä löydät mukavan naisen, kuka ei arvosta baariperseilyä ja ovatpa vielä urheilullisiakin. Kokeile vaikka niin tiedät!

Vierailija
16/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssimaan? Vuonna 2015?

Sori nyt vaan mutta missä jänkhällä te oikein olette kasvaneet?

Vierailija
17/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssimaan? Vuonna 2015?

Sori nyt vaan mutta missä jänkhällä te oikein olette kasvaneet?

Itse taidat olla sen verran luonnosta jo vieraantunut kaupunkilaistollo ja luulet, että tanssia voi vaan paikallisessa sedulassa kahden promillen humalassa pöydällä. Sori ei ole.

Vierailija
18/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap menee vaikka lavatanssikurssille ja opettelee tanssimaan. Ja sitten menee lavalle, susta tullaan tappelemaan siellä, jos sulla on vähäänkään ulkonäköä ja tanssitaitoa. Sieltä löydät mukavan naisen, kuka ei arvosta baariperseilyä ja ovatpa vielä urheilullisiakin. Kokeile vaikka niin tiedät!

Ihan kiva idea, jossa ei ole muuta vikaa kuin se psk musiikki eli suomalaiset lavatanssit on kaikki jotain tangovestivaalien humppaa ja moneen kertaan pahoinpideltyä olavivirtaa. Eihän sitä kukaan järkevä ihminen kestä

Vierailija
19/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva idea, jossa ei ole muuta vikaa kuin se psk musiikki eli suomalaiset lavatanssit on kaikki jotain tangovestivaalien humppaa ja moneen kertaan pahoinpideltyä olavivirtaa. Eihän sitä kukaan järkevä ihminen kestä

Huomaa, että sinulla ei ole mitään hajua nykypäivän lavatanssikulttuurista saati siellä soitettavasta musiikistakaan :) Mutta ehdotettu on, missä varmasti pääsee lähikontaktiin naisten kanssa. Pidä sitten yksinäinen tunkkisi jos ei kerta kelpaa :)

Vierailija
20/55 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin... tanssiminen on hauskaa ja kuntokeskuksen fitness jumppa jne. saavat endorfiinit jylläämään. Kuoro vaatisi pitkäkestoisen harrastuneisuuden? Vapaaehtoisjärjestöjen toiminta on sellaista, jota olen ajatellut! Nettiä olen kokeillut ja siellä on oikeastikin ihania lääkäreitä, tutkijoita ja puutarhureita. Netti ei kuitenkaan ole minun juttu.

Yli kolmekymppisenä on tuntunut siltä, että samaa arvomaailmaa edustavat fiksut naiset ovat kaikki naimisissa, tai kohtaamiset ovat liian satunnaisia. Viime vuonna kävin muutaman kerran stadin yössä/keikoilla ja yllätyin miten aktiivisia kauniit neidot ovatkaan. Elän kuitenkin vielä sitä ajatusta, että olisi mukava tavata ilman että se on minun lompakko ja ammatti tai kehonkieli, johon huomio kiinnittyy. Ehdotetuista yhdistystoimintaan aktiivisempi mukaan lähteminen (tai uusi vapaaehtoistyö) iski eniten. Mielellään lukisin lisää ideoita, sillä sinkkuna on aikaa kokeilla kaikenlaista mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi