Miksi työtön ei halua töihin
Kommentit (24)
Tyhmä paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä = tuilla.
Hän on sosialisti, hän ei osaa, hän ei halua, hän ei halua opetella, haluaan kaiken valmiina, kuin Manulle illallinen. Kuvittelee päässään että hän on ansainnut muiden rahat tukina.
Miksi työmyyrä toistaa joka päivä samaa kuviota.
Vierailija kirjoitti:
Työntekeminen on ihan perseestä.
Pummin elättäminen se vasta perseestä onkin.
Suurin osa työttömistä haluaa. Ne, jotka eivät halua, ovat yleensä jollakin tavalla työkyvyttömiä. Joko fyysisen sairauden tai muun syyn vuoksi, mutta Kelan maksamat sairauspäivärahat loppuneet eikä eläkettä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pummin elättäminen se vasta perseestä onkin.
Hopi hopi töihin siittä. Minä käännän kylkeä.
En voi tietää miksi vähemmistö työttömistä ei halua töihin. Sen tietää vain ne työttömät itse.
Ei taida olla yleistettävissä. Toki isoon joukkoon kaikkia mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki mutta pienipalkkainen asiakaspalvelu on, otin loparit kun en kestänyt enää.
Aamusta se on työttömien haukkuminen aloitettava. Saako ap edes palkkaa "työstään?"
Kipu ja tinnitus tekee minusta masentuneen ja väsyneen. Heikentäisin työilmapiiriä, koska en jaksa mitään ja valitan kipua ja tinnitystä koko ajan. Olen nettoheikennys työpaikan tuottavuuteen
Minä olen ollut viimeksi töissä markka-aikana.
Kyllä haluaa.
Mt-ongelmaiset uusnatsilössykät ei halua.
Koska on kivempi töllätä pokea ja ryystää kaljaa 9.00 alkaen. Mutta tää joukko on miehiä. Kuula kalloon niille.
Vierailija kirjoitti:
Kipu ja tinnitus tekee minusta masentuneen ja väsyneen. Heikentäisin työilmapiiriä, koska en jaksa mitään ja valitan kipua ja tinnitystä koko ajan. Olen nettoheikennys työpaikan tuottavuuteen
Sitten syyllistyt etuuspetokseen jos olet työttömyysturvalla.
Sun pitää olla saikulla. Saikulla maksimiaika ja sen jälkeen kuntoutusrahalla. Yrittää aktiivisesti kuntoutua. Kun se ei onnistu ---> eläkehakemus
TYÖKYVYTTÖMÄN PAIKKA EI OLE TYÖNHAKIJANA.
Miksi olet noin idiootti?
Ikuisuusmysteeri
Mitennii ei halua? Just lähdös töihin 😎