Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti, erottiin. Vuosi erillään oltu. Mietin,

Vierailija
29.12.2015 |

jos vielä palattaisi yhteen. Ollaan tekemisissä oltu ja puheväleissä koko ajan. Onnistuisikohan paluu yhteiseen elämään? Kokemuksia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai onnistuu.

Vierailija
2/15 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnistuakin. Itse olen samassa tilanteessa, tosin olen mies ja ex-vaimoni petti minua neljä vuotta sitten. Erosimme ja olemme nyt miettineet yhteen palaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei saisi minua palaamaan yhteen miehen kanssa, jos minua on petetty. Sen verran arvostan itseäni.

Vierailija
4/15 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkohässiminen ei lasketa.

Niinkuin täällä monella on tapana sanoa.

Anteeksi voi antaa, mutta unohtaa ei koskaan

Vierailija
5/15 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi onnistua, jos vakaasti molemmat on asiaa harkinneet ja luottamus pystytty palauttamaan

Vierailija
6/15 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pystyisi. Kerran loukattu, aina epäluuloinen. En jaksaisi sellaista elämää.

Vierailija
7/15 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi onnistua, jos vakaasti molemmat on asiaa harkinneet ja luottamus pystytty palauttamaan

Miten sen voisi palauttaa?

Vierailija
8/15 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millainen tuo mies on? Siis onko tapapettäjä vai millainen se tilanne oli? Nyt ei puolustella pettäjää, mutta avaa nyt jotenkin?

Vierailija
9/15 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea antaa neuvoa, kun ei tiedä asiasta yhtään enempää. Jos on ollut kertahairahdus, sellaisen ehkä voisikin antaa anteeksi, mutta työtä se vaatisi todella paljon. Meillä kävi joskus niin, että mies petti selän takana ennen paljastumista jo useamman viikon. Eron jälkeen jatkoi edelleen naisen kanssa vuoden verran, koska oli jopa ehtinyt rakastua. Jostain kumman syystä sitten yritettiin uudestaan, mutta lopputuloksena oli vaan uudestaan kolmen ihmisen raunioituminen. Ennen toista eroa oli ihan mukavaa hetken, mutta hyvin pian tuli tajuttua, ettei se vaan koskaan toimi. Mies rakasti edelleen myös sitä toista naista, joten joka päivä pelkäsin koska se nyt taas lähtee hänen mukaan. Erottiin uudestaan ja tällä kertaa todella riitaisasti. Mies oli jatkanut suhdetta molempien kanssa, Eli.. jos aiot antaa uuden mahdollisuuden, luottamus pitää olla ansaittu jo ennen sitä.. elä hyvä ihminen riko sydäntä uudestaan.. tämä oli vaan minun tarina, mutta valitettavasti kovin usein noissa käy niin.. 

Vierailija
10/15 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet miettimään aina onko se taas pettänyt. Luottamus ei palaa koskaan ennalleen.

Vierailija
11/15 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on aika lyhyt aika olla erossa. Haluatko palata kenties lasten takia yhteen? Vai pelkäätkö jotain uutta? Tuttu ja turvallinen on parempi kuin jokin uusi suhde josta ei ole mitään takeita?

Katsoin yhtä parisuhde ohjelmaa ja parisuhde terapeutti sanoi että kaikkein vaikeinta on saada suhde onnistumaan tilanteessa jossa se on aikaisemmin päättynyt pettämiseen. Helppoa teillä ei tule olemaan jos palaatte yhteen. Itse nimittäin palasin yhteen exäni kanssa. Vaikka pettämistä ei takana ollutkaan niin silti ensimmäinen vuosi oli aika takkuinen. Nyt takana jo viisi vuotta yhteistä vuotta "toisella kierroksella".

Vierailija
12/15 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ieti mitkä ne on ne syyt, miksi haluat parisuhdetta. Toteutuuko ne tuon miehen kanssa? Mulla on auttanut tämä ajatus, kun hingun miehen luo, joka on kohdellut minua satuttavasti. Halusin nimenomaan luottamusta ja läheisyyttä ja se, että se hetkenverran näytti olevan totta ja "toteutui", saa mut hairahtumaan uskomaan, että saan ne aina siltä mieheltä, vaikken enää aikoihin saanutkaan, vaan jotain ihan muuta.

Vierailija
13/15 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin yhteen miehen kanssa, joka oli pettänyt ja valehdellut. Eipä mennyt kauaa, kun sama jatkui. Vain kahta kauheampana. Lopputuloksena mm sptauti ja paljon surua ja pahaa mieltä.

Enää en voisi luottaa uudestaan ihmiseen, joka jää kiinni pettämisestä ja/tai valehtelusta. En suosittele sinullekaan.

Vierailija
14/15 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen miehen pitäidi vannoa ettei jää enää kiinni. Sitten voisin kokeilla, ehkä..

Vierailija
15/15 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat olla kynnysmatto, jonka yli saa vapaasti kävellä.