Mies lähdössä entisen ihastuksesi kanssa vkl reissuun
Mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella? Kyseisen henkilön kanssa ollut joskus teininä sutinaa ja ihastusta molemmin puolin. Nyt vannoo rakkautta vain ja ainoastaan minua kohtaan. Luotan kyllä mieheeni, mutta välillä iskee pelkotila päälle. Entä jos hän kuitenkin tekee jotain typerää. Olemme olleet nyt 6 vuotta yhdessä, josta 2 vuotta naimisissa. Lapsia meillä ei ole.
Kommentit (146)
Ihan sattumalta oli ex ihastukseen yhteyksissä ja olivat molemmat menossa samaan tapahtumaan, johon sinä et pääse työvuoron takia.
:)
En mä sinuna ap jättäis miestä nyt, eihän hän ole vielä mitään pahaa tehnyt (paitsi ettei toimi mielipiteesi mukaisesti ja lähtee reissuun vaikka et haluaisi).
Kauanko ovat reissussa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sattumalta oli ex ihastukseen yhteyksissä ja olivat molemmat menossa samaan tapahtumaan, johon sinä et pääse työvuoron takia.
:)
Niin muka sattumalta!!!
Joo, uskon että mies odottaa ihan innoissaan reissua. AP, olet naiivi, mutta sinua on varoitettu varmaan sata kertaa.
Mieheni on entisensä kanssa kaveri pitkältä ajalta ja vaihtelevat säännöllisen epäsäännöllisesti kuulumisia, siinä ei mitään ihmeellistä ole. He olivat ottamassa aluksi yhteistä huonetta kulujen pienentämiseksi, mutta päätyivät minun pyynnöstä eri huoneisiin. Se on vkl kestävä reissu ja tapahtuma ajoittuu päivälle.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Käyn nyt itseni kanssa melkoista kamppailua. Järki sanoo jättämään miehen, mutta tunteet käskee luottamaan. Todella ristiriitaista :( Lähtisin kyllä itse matkaan, mutta en millään saa töistä vapaata.
Ap
Mikset sitten voi sanoa miehelle, että sinun mielestäsi ei ole ok, että mies lähtee reissuun exänsä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on entisensä kanssa kaveri pitkältä ajalta ja vaihtelevat säännöllisen epäsäännöllisesti kuulumisia, siinä ei mitään ihmeellistä ole. He olivat ottamassa aluksi yhteistä huonetta kulujen pienentämiseksi, mutta päätyivät minun pyynnöstä eri huoneisiin. Se on vkl kestävä reissu ja tapahtuma ajoittuu päivälle.
Ap.
Tapahtuma päivälle, mutta yötä tarvitsee olla. Sattuipas kätevästi 😀 Ja tosiaan, olisihan siitä säästöä tullut, mikäli olisivat olleet samassa huoneessa.
Mitäpä jos varaisit alkuvuodelle reissun, jonne tulee joko oma exäsi tai joku muu ihastus?
Vinkkaahan paikkakunta, ajankohta ja tapahtuma. Kyllähän meistä AV-mammoista jollekin osuu samat riennot ja voidaan laittaa raporttia tilanteen kehkeytymisestä vaikka reaaliaikaisesti.
Matka on sen verran pitkä, että hotellissa yöpyminen on välttämätöntä. Edelleenkään en ole lähdössä oman entisen kanssa minnekään. Ei ole tarvetta sille.
Ap.
Jaa, no minä ja mun ex ollaan kavereita eikä tasan varmaan ole mitään sutinoita. Tämän tietää myös molempien nykyiset puolisot. Käymme silloin tällöin kahvilla vaihtamassa kuulumisia ja joskus bilettämässä eikä kumpaakaan voisi vähempää kiinnostaa toinen muuten kuin kaverina. Erostamme tosin on aikaa jo 15 vuotta, mutta koko tämän ajan olemme olleet enemmän ja vähemmän tekemisissä. Exäni käy myös meillä kahvilla, kun mieheni on kotona ja he tulevat oikein hyvin juttuun keskenään. Jos miehesi ei ole antanut sinulle mitään syytä epäillä pettämistä, niin aika epätodennäköistä, että pettäisi näin "näkyvästi". Enkä taatusti tämmöisen takia eroa ottaisi. Paitsi jos mies olisi aiemmin menettänyt luottamuksen. Mutta teillä on ilmeisesti luotto pelannut?
Vierailija kirjoitti:
Ap.
No huh huh.. Pointsit siitä että ovat keksineet sentään jonkun tapahtuman tämän todellisen pääasian ympärille. Toivottavasti et ole yhtä tyhmä kun minä sinua pitävät..
Tapahtuma on varmaan Pariisissa..
Miten sait tietää, että ex tulee myös? Paljastuivatko näitkö viestin tms. Ja aloit kysellä? Tai heitätkö miehesi kentälle tms. jotta heidän oli pakko kertoa lähtevänsä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
No huh huh.. Pointsit siitä että ovat keksineet sentään jonkun tapahtuman tämän todellisen pääasian ympärille. Toivottavasti et ole yhtä tyhmä kun minä sinua pitävät..
Koko juttu haisee, ja pahalle. Kyllä, ap vaikuttaa hyväuskoiselta hölmöltä, joka saa mitä ansaitsee. Siitä vaan, ei voi kuin ihmetellä.
Missä tämä tapahtuma on? Nyt joku av-mamma kytikselle samaan hotelliin...
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuma on varmaan Pariisissa..
Olisikohan vielä niin ainutlaatuinen tapahtuma, jota ei voi kokea milloinkaan, kun ap:lla olisi vapaata?
Oletko ap nähnyt kyseisen tapahtuman liput? Vinkkaahan miehelle, että ottaa paljon kuvia tuosta tapahtumasta, jotta sinäkin pääset tunnelmasta osalliseksi.
Mitä jos tapahtuma on Porvoossa?
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä tapahtuma on? Nyt joku av-mamma kytikselle samaan hotelliin...
Jos sattuu olemaan Långvikissa, niin toivottavasti se yksi lahjakortin saanut av-mamma lahjoittaa murheita aiheuttaneen lahjakorttinsa yhteiseksi hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tapahtuma on Porvoossa?
Haikon alkukevät: viikonlopun salasutinat Edelfeltin maisemissa.
Ei ollu mitään salailua reissun suhteen. Hyvin avoimesti puhuttiin alusta asti. En halua tarkemmin lähteä puhumaan paikan sijainnista, mutta sen verran voin sanoa etteivät he Suomeen jää.
Ap
Käyn nyt itseni kanssa melkoista kamppailua. Järki sanoo jättämään miehen, mutta tunteet käskee luottamaan. Todella ristiriitaista :( Lähtisin kyllä itse matkaan, mutta en millään saa töistä vapaata.
Ap