Mies lähdössä entisen ihastuksesi kanssa vkl reissuun
Mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella? Kyseisen henkilön kanssa ollut joskus teininä sutinaa ja ihastusta molemmin puolin. Nyt vannoo rakkautta vain ja ainoastaan minua kohtaan. Luotan kyllä mieheeni, mutta välillä iskee pelkotila päälle. Entä jos hän kuitenkin tekee jotain typerää. Olemme olleet nyt 6 vuotta yhdessä, josta 2 vuotta naimisissa. Lapsia meillä ei ole.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ap:n miehen teko on loukkaavaa, enkä ymmärrä kuinka tuon voi hyväksyä. Ukko kiertoon, ei muuta.
Olisiko teko yhtä loukkaava, jos hän olisikin lähdössä reissuun miespuolisen henkilön kanssa?
Mitä sinisilmäisiä täällä on. Olisi loukkaavaa, jos seuralainen on entinen rakastettu.
Ap:n seuran tulisi olla number 1.
Kun ap ei pääse, ei mieskään haluaisi lähteä! En hyväksyisi, eikä mieheni halua muiden exien kanssa lähteä matkalle.
Tuosta ei hyvä seuraa.
Ei siinä ole mitään loukkaavaa. Mun rakkaani asuu entisen rakastettunsa kanssa, eikä siinä ole mitään.
Eiköhän se itse kohde ole tärkeämpi kuin matkaseur! Kuka jättää esim. demopartyt väliin jos joku rupunen ap ei pääse mukaan jos se ei edes asiaa harrasta niinkuin mies ja entinen ihastus.
Antasit pesää sille ukolles niin ei tarttis vanhijen kanssa hengailla.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin ap, mä keksisin jutun, että olen muka tavannut eksäni kaupungilla , ja hän on menossa joku viikonloppu ulkomaille jonkun mun lempibändin konserttiin, ja hänelle on jäänyt ylimääräinen lippu kun kaveri on perunut, ja mä pääsen lähtemään hänen kanssaan. Suunnittelisin miehelle, että kiva, voidaan ottaa yhteinen lento ja sama hotelli, niin ei tarvii yksin mennä. Seuraisin, millainen mihen reaktio on siihen, että jos mä lähdenkin exän kanssa. Monesti kun miehet on niin että hän kyllä voi, mutta vaimo ei sitten voikaan. Sinänsähän miestä on turha vahtia, jos se pettää haluaa, niin se tekee sen jossain vaiheessa.
Miehen reaktio olisi että joopajoo niin varmaan..
sanoisin että ei vahvista liittoonne herkästi tappaa...
En mä ymmärrä miksi sä sitten ees murehit koko juttua, jos kerran luotat siihen toiseen..... onko tää joku vitsi? Itte kyl lähtisin sille reissulle mukaan ihan vaan kattomaan mitä niin mielenkiintosta siel on kun pitää ihan ex kanssa lähteä sitä kattomaan :-D
Vanha sanontahan kuuluu... nussimiseksihan se menee