Mies lähdössä entisen ihastuksesi kanssa vkl reissuun
Mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella? Kyseisen henkilön kanssa ollut joskus teininä sutinaa ja ihastusta molemmin puolin. Nyt vannoo rakkautta vain ja ainoastaan minua kohtaan. Luotan kyllä mieheeni, mutta välillä iskee pelkotila päälle. Entä jos hän kuitenkin tekee jotain typerää. Olemme olleet nyt 6 vuotta yhdessä, josta 2 vuotta naimisissa. Lapsia meillä ei ole.
Kommentit (146)
Miehet on miehiä. Jos nainen on tarpeeksi hemaiseva, niin kyllä se pettää. Sellasii ne on. Mä en päästäisi reissuun.
Jos pettää niin sitten pettää...ei sitä voi estää millään. Ja ainahan voi sutaista reissussa jotain eukkoa jos on petturi eli ei siihen mitään entisiä ihastuksia edes tarvita...halukas nainen vaan.
Ei se auta kun luottaa niin kauan kunnes on syytä epäilllä jotain muuta.
KAIKKI miehet ja naiset ei petä vaikka olisi tilaisuus.
Esim. minä olen ollut 24 vuotta uskollinen ja se on ihan tietoinen valinta...tilaisuuksia olisi ollut.
En ymmärrä, miksi kukaan päästäisi omaa kumppania tuollaiselle reissulle. Oli mies tai nainen
Olis entinen mies, jos oma ukko saman tekis
Niin siis onko vain entinen ihastus vai ovatko seurustelleen aikoinaan? Asia voisi olla ok, jos oltas joskus esim. kolmestaan vietetty aikaa eli tavallaan tietäisin miten suhtautuvat toisiinsa. Mutta enpä tiedä. Keskustelisin asiasta miehen kanssa ja kertoisin miltä minusta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis onko vain entinen ihastus vai ovatko seurustelleen aikoinaan? Asia voisi olla ok, jos oltas joskus esim. kolmestaan vietetty aikaa eli tavallaan tietäisin miten suhtautuvat toisiinsa. Mutta enpä tiedä. Keskustelisin asiasta miehen kanssa ja kertoisin miltä minusta tuntuu.
Eivät ole virallisesti koskaan seurustelleet. Ihastumista ja petihommia joskus harrastaneet. Eipä tuo minun tunteista näytä välittävän. Ei kai se muuten sinne lähtisi.
Ap
Miehenä sanon että huonolta näyttää. Olen pahoillani.
Olisiko minulta kohtuutonta uhata erolla, jos mies lähtee reissuun? Mitä te tekisitte? Ärsyttää ku tavallaan olen jo antanut luvan lähteä.
Ap
Siis mies oli menossa johonkin tapahtumaan ja selvisi että myös tämä entinen ihastus on menossa, joten päättivät mennä yhdessä vai?
Vierailija kirjoitti:
Siis mies oli menossa johonkin tapahtumaan ja selvisi että myös tämä entinen ihastus on menossa, joten päättivät mennä yhdessä vai?
Niin. Ap.
Onko sinulla jotain mukavaa entistä heilaa, jonka kanssa voisit lähteä jonnekin reissuun heti kun töiltäsi ehdit?
Ei kuulosta hyvältä. Olleet sänkyhommissa ja ihastuneetkin. Vanhan lämmittely on taustalla, vaikka ei sitä ehkä itsekään tajua.
En minä kenenkään entisen kanssa halua minnekään lähteä. Ehkä pitää miehelle sanoa ettei ole muuten hänkään lähdössä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole virallisesti koskaan seurustelleet. Ihastumista ja petihommia joskus harrastaneet. Eipä tuo minun tunteista näytä välittävän. Ei kai se muuten sinne lähtisi.
Ap
Sitten ei taida miehellä olla puhtaat jauhot pussissa, kun ei tuollaisen keskustelun jälkeen ota toisen tunteita huomioon millään tavalla.
Onko tuo ex-heila vapaa? Ei sinänsä, että se muuttaisi asioita välttämättä, mutta silti, onko? Ja toiseksi, oletko tavannut häntä henk.koht. koskaan? Millainen ihminen?
Miten mies puhuu matkasta? Innoissaan suunnittelee yhdessä tuon naisen kanssa?
Kysy mieheltäsi, onko hän tullut ajatelleeksi, että nuo kaksi saattavat tavata jotain yhteisiä tuttujanne siellä reissussa. Tutut kyselevät sinua ja mies onkin siellä jonkun Tertun kanssa. Se kyllä näyttäisi tosi oudolta ja saisi aikaan aika valtavan juorumyllyn.
Palstamammojen kolme kultaista neuvoa:
"Kiellä."
"Kosta."
"Eroa tai vähintään uhkaa erolla."
Kypsää.
Mitä tuo yhdessä meneminen käytännössä tarkoittaa? Yhteinen lento/juna/auto, yhteinen hotellihuone? Onko muitakin lähdössä?
Entäs jos miehesi olisi menossa johonkin tapahtumaan yksin, kuten nytkin alunperin ilmeisesti oli ja entinen ihastus olisi menossa tapahtumaan myös yksin, mutta eivät sopisi menevänsä yhdessä? Olisiko se ok vai pitäisikö miehen jättää kokonaan menemättä tapahtumiin joissa ex-ihastus käy?
En nyt halua säikytellä tai olla turhan negatiivinen, mutta näissä tilanteissa monesti vaarana on vanhojen tunteiden/himojen herääminen. Varsinkin jos alkoholilla on osuutta asiaan.
Helpostihan mies sanoo, ettei tunne henkilöä kohtaan mitään, mikä varmasti tällähetkellä pitääkin paikkaansa. Mutta entä jos?