Kuinka helposti korona nyt tarttuu samassa taloudessa?
Miehelläni positiivinen koronatesti tänään. Yski jo eilen. Mulla nega vielä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin ennenkin.
Eli tulee mullekin kohta?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku jaksaa testata jotain flunssaa??
No oli testejä kotona niin miksei?
Kai se tarttuu vielä yhtälailla kuin ennenkin. Tappaa myös heikompia ja vanhuksia roppakaupalla. En ymmärrä miksi nämä ihmiset mitkä pitivät maskia aiemmin eivät pidä nyt, sillä korona tappaa vuosittain enemmän kuin silloin aiemmin. En ymmärrä. Tekopyhiä ovat.
Koronahan nimenomaan tarttuu ja leviää kodeissa ja kodeista ja sieltä kulkeutuu yhteiskuntaan. Muttei siis leviä juurikaan muualla. Terveisin THL
Vierailija kirjoitti:
Kai se tarttuu vielä yhtälailla kuin ennenkin. Tappaa myös heikompia ja vanhuksia roppakaupalla. En ymmärrä miksi nämä ihmiset mitkä pitivät maskia aiemmin eivät pidä nyt, sillä korona tappaa vuosittain enemmän kuin silloin aiemmin. En ymmärrä. Tekopyhiä ovat.
THL demonisoi maskit ja stigmatisoi niiden käyttäjät median suosiollisella avustuksella.
Mutta on jotain muuttunut parin vuoden takaisesta, kun koululaisetkaan eivät tuo jatkuvasti koronaa kotiin, on tullut jonkunlaista vastustuskykyä.
Vierailija kirjoitti:
Ehe ehe
se on ollut flunssa 2020-2024 mutta flunssasta ei saanut puhua 2020-2022 kun koronalla rahastettiin kaikki köyhiksi
No, kaikki tarttuu:) Liikkeellä noroa, pöröä ym. Auttaako testaaminen jotenkin siihen, miltä olosi tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tulee mullekin kohta?
Todennäköisesti. Etkö osaa lukea tietoa mediasta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun pitää töiden takia testata.
Vierailija kirjoitti:
Piti testata, että sain lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun pitää töiden takia testata.
Sama täällä.