Mies lähdössä entisen ihastuksesi kanssa vkl reissuun
Mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella? Kyseisen henkilön kanssa ollut joskus teininä sutinaa ja ihastusta molemmin puolin. Nyt vannoo rakkautta vain ja ainoastaan minua kohtaan. Luotan kyllä mieheeni, mutta välillä iskee pelkotila päälle. Entä jos hän kuitenkin tekee jotain typerää. Olemme olleet nyt 6 vuotta yhdessä, josta 2 vuotta naimisissa. Lapsia meillä ei ole.
Kommentit (146)
Lähde ihmeessä reissuun miehesi ja ex mukaan-.Vai etkö kelpaa??Siinäpähän näet itse mikä on oikea tilanne.Turha mustasukkaisuus ja epäilyt pois!
Hotellissa yöpyvät?
Samassa huoneessa? Parivuoteessa?
Mitä he nyt tarkkaan ottaen suunnittelevat?
Omat huoneet heillä on. En ikinä antaisi samaa huonetta ottaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Omat huoneet heillä on. En ikinä antaisi samaa huonetta ottaa.
Ap
Oletko aivan varma. Miehesi ei välitä tunteistasi, oletko sanonut, että sinulle ei sovi. En luottaisi yhtään. Ethän sinä ole siellä hotellissa, voihan sitä juoda ja jääkin toisen viereen yöksi. ÄLÄ ON NOIN HYVÄUSKOINEN, SINISILMÄINEN.
Ellei miehesi tuntisi vetoa tähän naiseen, niin menisi yksin. Älä sitten tule tänne myöhemmin valittamaan. Kautta aikojen, on teitä hyväuskoisia vedätetty. Minkälainen mies sinulla on. Jättää sinut kuin nallin kalliolle. En suostuisi, mutta olenkin jo 45-vuotias elämää nähnyt aikuinen nainen.
En antaisi lupaa, tai jos menisi saisi jäädä sille tielle. Jotain itsekunnioitusta. Ei naista noin kohdella, tai on entinen mies. Peru lupa, ellei seurasi riitä, niin huonolta näyttää. En usko,että yksikään oikeasti välittävä mies tekee noin, eikä rakastunut nainen kyllä anna lupaa. JOTAIN RYHTIÄ, NYT ap.
Terveisin Nainen45
Mä en tajua miten naiset ovat noin sinisilmäisiä kynnysmattoja. En kieltäisi miestä menemästä, lähtisin suhteesta jo siinä vaiheessa, jos mies edes miettisi reissuun lähtemistä entisen säädön kanssa. Miten jotkut kehtaa? Onhan se nyt selvä, että peitto heiluu ja on varmaan heilunut jo pitkään.
-N35 (valitettavasti tässä reilun vuoden sinkkuna olon jälkeen, lähes kaikki minua lähestyneet miehet, jotka ovat pyytäneet treffeille tms, ovat olleet varattuja. Ja niitä on paljon. Ja siis muualla kuin baareissa. Eli sinkkuna olo tulee tod.näk. jatkumaan pitkään. Uskollisuus on näköjään katoava luonnonvara ja olen huomannut, että koskee tasapuolisesti molempia sukupuolia)
Jännä miten täällä on yleinen käsitys siitä, että entisen kanssa ei voi olla kavereita ilman että pettää omaa kumppania. Mitäs sitten jos exät olisivat molemmat naisia? Eikö hekään sais lähteä yhdessä reissuun?
Mitä miehen "ex" mahtaa olla heidän reissustaan mieltä? Näinköhän hän tietää sinusta tai mahtaako jopa olettaa, että olette joko eroamassa tai tauolla?
Myönnän, olen tullut hyväuskoisuuttani petetyksi. Ex-avokilla oli muutaman kuukauden ajan kuukausittain "reissua" kotipaikkakunnalleen ja tapasi siellä myös kavereitaan. Itselle selvisi kaveruuden taso, kun hänen naispuolinen kaverinsa soitti minulle ja kertoi heidän olleen lähinnä fuckbuddy-tason kavereita. Mies oli halunnut lopettaa heidän "kaveruutensa", niin nainen soitti minulle kostoksi.
Olin kuvitellut, että suhteen kannalta on hyvä, että molemmilla on myös oma ystäväpiiri ja vapaus olla erilläänkin. Mies taas kiinnijäätyään väitti, että oli tulkinnut oman käytökseni välinpitämättömyydeksi häntä kohtaan.
Niin tai näin, suhteemme päättyi siihen. Ilmoitin miehelle, että muuttaa asunnostamme välittömästi. Kahden viikon kuluessa hän vihdoin sai muutettua. Autoin siten, että vein hänen puolestaan Hesariin "halutaan vuokrata" -asuntoilmoituksen.
Suosittelen sinulle samaa ap. Kyllä saa ja kannattaakin luottaa, mutta jos toinen ei ole luottamuksen arvoinen, ei häneen kannata sen enempää aikaa tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten täällä on yleinen käsitys siitä, että entisen kanssa ei voi olla kavereita ilman että pettää omaa kumppania. Mitäs sitten jos exät olisivat molemmat naisia? Eikö hekään sais lähteä yhdessä reissuun?
Eiköhän ole samat säännöt saman sukupuolen ja eri sukupuolten exille. En minä ainakaan näe siinä mitään eroa. Samallalailla se on pettämistä.
Täällä on kaikki jyrkästi tuomitsemassa mieheni, vaikka mitään ei ole vielä edes tapahtunut. Mietin että pilaanko turhaan hyvän avioliiton, jos nyt jätänkin hänet. Entä jos hän oikeasti onkin luottamuksen arvoinen. Eihän kaikki välttämättä petä vaikka mahdollisuus siihen olisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin jaksa uskoa että mieheni haluaisi tarkoituksella pilata tätä kaikkea, mitä meillä on nyt. En minä ainakaan minkään teini-ihastuksen vuoksi. Eikä mies ole mitenkään osoittanut romanttisia tunteita häntä kohtaan. Sanoi pikemminkin päinvastoin. Mukava nähdä pitkästä aikaa, mutta ei voisi enää kuvitella mitään kaveruutta enempää. Pakko minun on nyt luottaa häneen.
Ap
Mistä mies tietää ettei halua mitään, jos ei ole pitkään aikaan nähnyt. Valitettavasti sillä exällä voi olla toiset aatokset. Ja vaikka ei olisikaan, niin kemia saattaa löytyä matkalla:( Voisitko "innostua" siitä mihin ovat osallistumassa ja pyytää mukaan.
--
Mieti vielä sekin, että matka kaivertaa mieltäsi vielä pitkään jälkikäteenkin.. Et voi saada varmuutta tapahtuiko jotain tai alkoiko suhde tms.
Aloituksessa kummastuttaa? että ap pitää miehen reissua kiusallisena, mutta mies kuitenkin on menossa. Eri asia, mikäli olette yhdessä sopineet, että viikonloppureissut exien kanssa ovat ok.
Ap, noin paljon sinua arvostetaan ja oma valintasi on kuinka annat sinua kohdella. Itse toivottaisin hyvää matkaa ja lopettaisin yhdessäolon ihmiseen, joka ei minua arvosta.
Ei onnistuisi meidän suhteessa. Molemmat kokisi tuon epäreiluksi toista kohtaan.
Ota ne lasit pois silmistäsi. Miehesi ei sinua arvosta, eikä piittaa vaikka kieltäisit, menee silti, ja sinä hyväksyt. Älä tule tänne itkemään, täältä löytyy elämää kokeneita naisia ja miehiä, ja kyllä ne miehet ovat vietävissä, helposti, ei siinä avioliitto merkitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kaikki jyrkästi tuomitsemassa mieheni, vaikka mitään ei ole vielä edes tapahtunut. Mietin että pilaanko turhaan hyvän avioliiton, jos nyt jätänkin hänet. Entä jos hän oikeasti onkin luottamuksen arvoinen. Eihän kaikki välttämättä petä vaikka mahdollisuus siihen olisi.
Ap
Miksi sitten itse teit aloituksen? Siitä voi käsittää, että pidät tilannetta outona. Jos kerran kaikki on ok, niin silloinhan kaikki on hyvin.
Höh. Hankala tilanne. Ilmeisesti teillä on luottoa. Se että mies avoimesti keskustelee siitä kertoo että hänellä ei välttämättä nyt suunnittele mitään sutinoita. Mutta jos ollaan oltu sängyssä aikaisemmin niin helposti se vaan menee siihen.
Jos se olisi minun mies, niin en estäisi lähtöä. Koska siitäkään ei seuraa mitään hyvää. Tosin tekisin selvät pelisäännöt. Jos joskus selviää että on edes muhinoinut reissulla sen exän kanssa, niin tulisi välittömästi ero. Voit myös kertoa että se aina tulee ilmi. Ja, toiseksi sen reissun jälkeen niin miehellä ei olisi ikinä mitään sanottavaa minun menoista. Voit ihan hyvin sanoa että sinun mielestä se ei ole hyvä idea.
Pitävätkö miehesi ja ex paljon yhteyttä?
Mä jäin miettimään, miksi kaverit menis eri hotellihuoneeseen? Eli oikeastiko maksavat kahdesta kun voisivat jakaa huoneen.
Vai epäilevätkö että jotain vois tapahtua? Ja jos näin, estääkö kaks huonetta jotain..
Vastaavassa tilanteessa en tykkäis yhtään.
Onko tapahtumaan menosss muita heidän tuttujaan? Onko kyseessä päivällä vai yöllä tapahtuva tilaisuus?
Vähän eri tavalla suhtautuisin jos mun mies ois menossa esim ammattiin liittyville messuille kuin esim bileristeilylle eksänsä kanssa.
Itse en tollasta hyvällä katselisi. Vanha suola tosiaan helposti janottaa etenkin jos molemmat nauttii alkoholia.
Ex-heila on vapaa. Ihan mukava nainen, olen muutaman kerran tavannut hänet. Puhelimen kautta suunnittelevat reissua. Ihan kaverilliselta nuo puhelut kuulostaa, ei vaikuta kipinöivän. Lentokoneella lentävät ja hotellissa yöpyvät.
Ap