Lehtitilaus: Kotivinkki vai Kotiliesi?
Hei, aion tilata jomman kumman lehden, kumpaa suosittelette? En saa nyt mistään lehtiä käsiini, mutta toinen pitäisi valita. Kertokaa, mistä olette lehdissä pitäneet :)
Kommentit (9)
Mä suosittelen Kotivinkkiä. Mun mielestä Kotiliesi on vähän "mummomaisempi". Voi kyllä johtua siitä, että se tulee mun äidille :)
Kodin Kuvalehti tulee mulle. ihan paras.
Olen tykännyt myös kodin kuvalehdestä, mutta kokeilen välillä muuta. onko noissa molemmissa jotain käsityöohjetia mukana? t. äitee 77
Kotivinkissä on ihan hirveästi mainoksia ja ruokaohjeita. Siinä on myös tietenkin paljon vinkkejä kotiin. Kotiliedessä taas on paljon enempi lukemista ja vähemmän vinkkejä. Kodin Kuvalehti on minustakin parempi kuin Kotiliesi tai -vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt myös kodin kuvalehdestä, mutta kokeilen välillä muuta. onko noissa molemmissa jotain käsityöohjetia mukana? t. äitee 77
Kotiliedessä on aika paljon käsityöohjeita, tai mun mielestä on niin, että siinä on vuodessa pari kertaa sellainen teemanumero, jossa on paljon neuleohjeita. Kotivinkkiä olen lukenut paljon vähemmän, mutta siinä on mielestäni niin, että silloin tällöin on joku ohje. Voi tietty olla, että olen missannut ne käsitöihin keskittyvät numerot!
-
Mun mielestä on niin, että Kotivinkki on tavallaan "nuorekkaampi", mutta kyllä ne molemmat on laadukkaita lehtiä! Mä luen äitini luona aina sen Kotilieden.
2
Tilasin loppuvuodesta pitkästä pitkästä aikaa lehden ja valitsin Kotivinkin. Petyin. En tiedä olisko itsellä sitten odotukset korkealla, mutta muistelin lehden olleen aikoinaan tosi mielenkiintoinen ja hauskaa luettavaa. Nyt lehteä täyttää sivun, jopa aukeamien kokoiset mainokset, muutama artikkeli löytyy edelleen, käsityö- ja askarteluohjeita ihan muutama hassu, ruokaohjeita löytyy jonkun verran
Ennen Kotivinkki oli monipuolisempi, nykyään heikkolaatuinen sekamelska. Mitähän sille on tapahtunut? Parasta Kotivinkissä on R.Lipastin "Pihalla" -blogi, hauskaa ja piristävää tekstiä.
Kotiliesi on aina ollut tylsä.
Tilaa Eeva-lehti. Siinä on paljon luettavaa : kuukauden valinnat, kulttuuri-sivut sis.arvosteluja mm.musiikki,elokuvat,kuvataide,kirjallisuus,teatteri. Ja paljon hyvinvointisivuja ja mielenkiintosia henkilöhaastatteluja. Minusta parhaimpia suomalaisia lehtiä!
Kodin Kuvalehti olisi paras. Mutta noista kahdesta Kotivinkki.