Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli mitkä ammatit saavat kiinnostuksen haalenemaan tai ehkä jopa loppumaan kokonaan potentiaalisten kumppaniehdokkaiden kohdalla? Ja koska eihän näissä keskusteluissa muuten mitään hauskaa ole, niin koittakaapa mammat perustella näkemyksenne myös!

Ap aloittaa:

Maanviljelijä. Ei muuten, arvostan maanviljelijöitä, mutta en ole itse kiinnostunut muuttamaan maaseudulle puhumattakaan jostain kunnon maatilasta, joten yhteisen tulevaisuuden suunnittelu kyllä hyvin äkkiä kaatuisi siihen.

Ps. Veikkaan, että tämä keskustelu menee hyvin äkkiä tappeluksi, mutta yrittäkää nyt edes :D

Sivut

Kommentit (168)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla sama toi maajussi meinaa, en lähe perähikiälle haisteleen paskaa...sit joku levyseppähitsari, siihen ei paljon älyä tarvii...autoasentaja, sama kun edellinen...atk-nöret, ne on naimisissa niiden töittesä kansa...myyjä, hirveen simppeliä puuhaa...

Vierailija

Teatteriväellä on puisevat jutut. Siis näyttelijöilllä, ohjaajilla, dramaturgeilla jne. En jaksais himassa kuunnella sellaisen avautumista. 

Vierailija

Jääkiekkoilija. Ei kiinnosta penkkiurheilu, enkä usko, että ko. ammattiurheilijoilla olisi kovin paljon substanssia lajin ulkopuolella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän näissä ole järkeä jos ei ole oma ammatti esillä. Eli mikäs on naisiaan ap?

Ap on jotain niinkin turn off kuin fysioterapeutti, mikäli se nyt tässä oli kynnyskysymys :D Eipä se nyt sen suurempi salaisuus ole, kaikki tuskin tykkäävät minun ammatistani, enkä minä kaikkien muiden. Lähinnä mielenkiintoista lukea minkälaiset ammatit muiden mielestä parisuhdemarkkinoita ajatellen eivät nappaa.

-ap

Vierailija

Laivatyöt. Lapsuudenperheessä näin miten rankkaa on olla puolet ajasta yh. Eikä sitä menetettyä aikaa saa lomalla takaisin, kun perhe on koulussa/töissä.

Yrittäjäkin vähän siinä ja siinä kun on aina töissä. Itse pelkkä palkkatyöläinen ja silti ylitöitä vähintään kerran viikossa, siihen päälle mies joka ei ole kotona sitäkään vähää.

Vierailija

Varmaanki toi maanviljelijä myös. Ei mullakaan muuten ole mitään vastaan, mutta en tapailisi maanviljelijää enkä osaisi nähdä yhteistä tulevaisuutta. Olen itse kaupungin tyttö ja riittää, kun käyn välillä kyläilemässä maalla sukulaisillani.

Vierailija

Turkistarhaaja, teurastamon työntekijä tai joku muu työ, jossa elollisten olentojen kaltoinkohtelu tai tappaminen kuuluu toimenkuvaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajat ja siivoojat

En voi arvostaa ihmistä joka ei pyri elämässään eteenpäin

Minä tienasin 40 000 euroa lähihoitajana. Moni "elämässä eteenpäin pyrkivä" ei ole tuollaista summaa nähnyt kuin korkeintaan unessa. Niin ja on mulla OIKEESTI rikas mieskin vielä ! Että kiitos ja hyvästi !

Vierailija

Maanviljelijä samasta syystä kuin ap:llä. Itse haikailen isoon kaupunkiin. Arvostan periaatteessa kaikkea työtä. Kunhan ihminen vain tekee jotain, eikä lorvi vuosikausia työttömänä. Jos työ on ns. yksinkertaista ja ei juurikaan älynlahjoja vaativaa, niin olisi hyvä, jos olisi mielekkäitä ja kehittäviä harrastuksia. "Helppo" työ ei välttämättä kerro älykkyydestä ja persoonallisuudesta mitään.

Vierailija

Olen pöpökammoinen, ja vaikka tärkeää työtä tekevätkin, tuholaistorjuja, patologi, jalkahoitaja (!) ja viemärisukeltaja jäisivät deittailematta. Myös moni hoiva-alan työntekijä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat