Miksei naisen neitsyyttä saa arvostaa?
Miksi leimataan lassukaksi, joka haluaa omistaa naisen täysin... jos haluaa neitsyen naisen?
Kyllä neitsyys on ominaisuus, jota tervejärkinen mies ymmärtää arvostaa. Naisen pysymyninen neitsyenä vaatii todella kovaa tahdon lujuutta ja itsensä arvostamista.
Kiitos internetin, olemme voineet todistaa, että jopa +30kg ylipainoiset naiset saavat helposti lihaksikasta ja suht komeaa miesseuraa, JOS VAIN kelpuuttavat miehet.
Yleensä naiset havittelevat niitä 10% parhaimman näköisiä miehiä, jolloin tulee kuvitelma, että miehen saanti on vaikeaa.
Naisille ok-näköinen mies on ruma.
Miehille ok-näköinen nainen on nätti.
Tiivistys:
Nainen saa munaa, jos vain haluaa. Kunhan ei aina tähtää 10% komeimpiin miehiin.
Vai mies voi olla se "luuseri", joka ei saa seksiä.
Kommentit (52)
Saa arvostaa mutta pitää ymmärtää sitten arvostaa myös miehen poikuutta. Kaksinaismoralismi ei ole muotia. Voi siis aivan hyvin ajatella, että ei salli esim avioliiton ulkopuolisia seksisuhteita. Kummalekaan osapuoelle. Tässähän ei ole yhtään mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Olen neitsyt, mutta en halua miestä joka arvostaa minua vain neitsyyden vuoksi ja "haluaa omistaa kokonaan".
Voi naisessa arvostaa muitakin ominaisuuksia, kuten hyvää sydäntä. Mutta neitsyys on kallein lahja, minkä nainen voi miehelleen antaa.
Joten kummallista, kun niin monet naiset eivät arvosta sukupuolista puhtauttaan yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen neitsyt, mutta en halua miestä joka arvostaa minua vain neitsyyden vuoksi ja "haluaa omistaa kokonaan".
Voi naisessa arvostaa muitakin ominaisuuksia, kuten hyvää sydäntä. Mutta neitsyys on kallein lahja, minkä nainen voi miehelleen antaa.
Joten kummallista, kun niin monet naiset eivät arvosta sukupuolista puhtauttaan yhtään.
Mutta miten se miesten sukupuolinen puhtaus???
Saako miehet olla sitten likaisia? Sitten haluavat työntää sen sontaisen mulkkunsa puhtaaseen pilluun?
Oli taas huonosti otsikoitu alotus. Otsikko jotain sitten ensimmäinen viesti täysin asiaan liittymätöntä naisvihaista sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyys tosiaan paistaa läpi tässä. Katsos nyt lapsonen, kunhan itse pääset sitä seksiä harjoittamaan niin huomaat kuinka tahattoman koomista tuo "kallisarvoisen lahjan" ylistäminen on :D
Kuule, älä huolehdi toisen seksuaalisuudesta vaan omastasi...arvosta omaa neitsyyttäsi, älä toisen...
TAAS TÄTÄ SAMAA PÄIVÄUNIVEMPUTUSTA.
Naiset eivät ole omistettavia esineitä.
En yhtään ihmettele, että ap:n asenteella ei kelpaa muille kuin omalle mutsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyys tosiaan paistaa läpi tässä. Katsos nyt lapsonen, kunhan itse pääset sitä seksiä harjoittamaan niin huomaat kuinka tahattoman koomista tuo "kallisarvoisen lahjan" ylistäminen on :D
No kyllä tuossa vähän se paistaa läpi, yhden neitsyyden itse aikoinaan vein, menettäen samalla oman poikuuteni ja tuota... Ei se nyt varmaan kauhean hekumallista muisteltavaa ole naisellekaan, en itse ainakaan kauhean ylpeä ole 4-5min hieman humalaisesta, täysin anatomisista faktoista tietämättömästä ja rytmitajuttomasta suorituksestani :D. En tajua että mitä ihmeellistä siinä nyt oli että se oli meidän kummankin ensimmäinen kerta. Se on vaan seksiä.
Yök, ällöttää tällaset miehet jotka pitää neitsyttä aarteena ja sellaista naista "puhtaana". Tervejärkinen mies arvostaa naista ihmisenä eikä pelkkänä reikänä, joka antaa lahjaksi neitsyytensä (??!!). Herätkää 2015-luvulle, saatana.
Itsekin neitsyt..
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska naisen, ihmisen arvoa ei voi määritellä vaginan mukaan.
Minkä mukaan naisen arvon sitten voi määritellä? Vai eikö mitään ominaisuutta naisessa saa arvostaa, koska muuten tulee määritelleeksi naisen arvon ko. ominaisuuden mukaan?
Siksi, koska ihmiset eivät ole enää nykyään 17-vuotiaita pariutuessaan. Toive on utopistinen, ellei aloita vakavaa parisuhdetta jo nuorena nuoren naisen kanssa.
Ps: seksi aloitetaan sitten vasta papin aamenen jälkeen, kun on luvattu naiselle olla aina yhdessä. Ei yhtään aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä mukaan naisen arvon sitten voi määritellä? Vai eikö mitään ominaisuutta naisessa saa arvostaa, koska muuten tulee määritelleeksi naisen arvon ko. ominaisuuden mukaan?
Miksi sunkaltaisten mulkvistien pitää lokeroida naiset arvojärjestykseen? Miten se sua yhtään auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska ihmiset eivät ole enää nykyään 17-vuotiaita pariutuessaan. Toive on utopistinen, ellei aloita vakavaa parisuhdetta jo nuorena nuoren naisen kanssa.
Ps: seksi aloitetaan sitten vasta papin aamenen jälkeen, kun on luvattu naiselle olla aina yhdessä. Ei yhtään aiemmin.
Ihan ohiksena, ei ole utopistista. Kaikki nuoret eivät harrasta seksiä. Avioliittoonkin monet odottavat.
Ap voisi muuttaa vaikkapa Afghanistaniin tai Iraniin, jossa hänen mielipiteitään varmasti arvostettaisiin. Naisenkin saa "omistaa" ihan kokonaan. Tervemenoa.
Anastasía kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sunkaltaisten mulkvistien pitää lokeroida naiset arvojärjestykseen? Miten se sua yhtään auttaa?
Jonkin ominaisuuden arvostaminen on eri asia kuin naisten arvojärjestykseen laittaminen. Asian ei tarvitse auttaa minua millään tavalla, enkä itse ole ap:n kanssa asiasta edes samaa mieltä. Haluan vain tietää, että miksi jonkin ominaisuuden arvostaminen on ihmisen arvojärjestykseen laittamista. Osaatko vastata kysymykseen ilman henkilöön kohdistuvia solvauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps: seksi aloitetaan sitten vasta papin aamenen jälkeen, kun on luvattu naiselle olla aina yhdessä. Ei yhtään aiemmin.Ihan ohiksena, ei ole utopistista. Kaikki nuoret eivät harrasta seksiä. Avioliittoonkin monet odottavat.
Miksi miinus? Kaikki alaikäiset eivät harrasta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps: seksi aloitetaan sitten vasta papin aamenen jälkeen, kun on luvattu naiselle olla aina yhdessä. Ei yhtään aiemmin.Ihan ohiksena, ei ole utopistista. Kaikki nuoret eivät harrasta seksiä. Avioliittoonkin monet odottavat.
Tarkoitin lähinnä, että utopistista ap:n kannalta, mikäli hän on +-3-kymppinen lassukka. Silloin voi olla vaikeaa löytää neitsyt-naista ainakaan oman ikäisistä. Mikäli ap on itsekin nuori ja hänellä on periaatteena odottaa avioliittoon/vakavaa parisuhdetta ja toivoisi samaa myös kumppaniltaan, niin silloin ymmärrän toiveen. Minun mielestäni on väärin odottaa kumppaniltaan neitsyyttä, jos itse ei ole koskematon.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyys on yliarvostettua ja vain tyhmä ostaa sian säkissä. Siksi harrastankin seksiä jo tapailuvaiheessa, jolloin voin feidata jätkän jos se on surkea pano, ennen kuin tykästyn jätkään liikaa.
Itse ostin sian säkissä enkä voisi edes kuvitella parempaa! Hyvä seksi koostuu rakkaudesta, kunnioituksesta, luottamuksesta sekä sitoutumisesta. Jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ylikaiken odottaen avioliittoa tuskin voi seksikään olla huonoa tämän jälkeen. Sitäpaitsi eri ihmiset varmasti pitävät eri asioista joten siinäpähän oppivat yhdessä sitten...