Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kenen kanssa juhlitte? Mitä syötte ja juotte?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Juhlin maailman parhaimmassa seurassa, siis itseni kanssa. Keitän hyvät iltakahvit ja katselen telkkaria, edellyttäen että sieltä tulee jotain katsottavaa. Verta tihkuvat murhat eivät kiinnosta, eivät myöskään tekotaiteelliset elokuvat tai alapäähumoristiset ajanvieteohjelmat. Lueskelen sängyssä aikani ja sammutan valot tuossa kymmenen jälkeen. Voi olla, että rakettien pauke häiritsee untani.

Ai niin, EN SYÖ perunasalaattia ja nakkeja ENKÄ JUO kuohuvaa, jossei kaapissa satu olemaan vissyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ole vielä suunnitellut. Onhan siihen vielä monta päivää. Ehkä olen kotona, ehkä menen ystävien luo.Ehkä leikin kulinaristia, ehkä vedän mättöä. Ehkä otan viiniä, ehkä en, ja ajan katsomaan ilotulitusta.

Vierailija

Menen ystävän luokse muutaman muun kanssa. Syödään (en tiedä vielä mitä), juodaan, saunotaan, ammutaan raketteja, lauletaan...

Vierailija

Yritän pitää koiraa järjissään sulkemalla verhoja, laittamalla joka huoneeseen musiikin soimaan, leikimällä sen kanssa yms. Välillä käydään vessassa hakemassa rohkeutta istumalla vierivierekkäin.

Klo 18 olen jo niin väsy, että otan todennäköisesti päikkärit melussa. Sitten jaksaa taas valvoa aamuyöhön, että saa koiran kannettua kuselle. Sen jälkeen pääsen nukkumaan. Vihaan, niin vihaan raketteja.

Vierailija

Juomme cocktaileja, tapaamme ystäviä (todennäköisesti useammissa juhlissa) ja tanssimme pikkutunneille asti. Olemme kolmikymppinen lapseton pariskunta.

Vierailija

Kotona ollaan. Mies, minä ja vauva sekä miehen kummipoika 10 v. Syödään pizzaa ja sipsejä sekä ammutaan raketteja. Saunotaan ja valetaan tinaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yritän pitää koiraa järjissään sulkemalla verhoja, laittamalla joka huoneeseen musiikin soimaan, leikimällä sen kanssa yms. Välillä käydään vessassa hakemassa rohkeutta istumalla vierivierekkäin.

Klo 18 olen jo niin väsy, että otan todennäköisesti päikkärit melussa. Sitten jaksaa taas valvoa aamuyöhön, että saa koiran kannettua kuselle. Sen jälkeen pääsen nukkumaan. Vihaan, niin vihaan raketteja.

Anna koiralle rauhoittavia. Problem solved.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Anna koiralle rauhoittavia. Problem solved.

Ei auta. kuolaa ja tärisee silti. On vaan tokkurainen ja huonoliikkeinen lisäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rakettien ampuminen jos mikä on super WT!
Voi ei. No täytyy jättää ampumatta, niin en oo jonkun fiksupalstankäyttäjän mielestä wt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. No täytyy jättää ampumatta, niin en oo jonkun fiksupalstankäyttäjän mielestä wt.

No kyllä aika massiivinen WT pitää olla jos rahan räjäyttäminen ilmassa on omasta mielestä fiksua. Pitäisköhän sun mennä takaisin peruskouluun siitä? Käytkö muuten röissä vai muitten rahojako ilmaan räjäyttelet? Alahan kakistaa ulos!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No kyllä aika massiivinen WT pitää olla jos rahan räjäyttäminen ilmassa on omasta mielestä fiksua. Pitäisköhän sun mennä takaisin peruskouluun siitä? Käytkö muuten röissä vai muitten rahojako ilmaan räjäyttelet? Alahan kakistaa ulos!

No minähän nyt voisin kirjoitella tänne mitä vaan, ilman, että se olisi totta. Joten tuskin uskoisit minua kuitenkaan vaikka mitä kirjoittaisin. Jätänpä siis vastaamatta ja jään vain miettimään mistä aggressiivisuutesi johtuu. 

Paitsi sen verran on pakko kommentoida, että aina olen töissä käynyt sen ajan,jonka olen rahaa tulituksiin haaskannut. Röissä sanaa sensijaan olen inhonnut aina. Se on mielestäni kovin wt.

Vierailija

Törötän sen illan ja yön yksin huoneessani katsoen elokuvia ja syön hirveän määrän herkkuja, se on sellainen perinne minulle uudenvuodenaattona. En tiedä ostanko raketteja, tavallaan tekisi mieli vaikka se vähän hölmöä onkin. Toisaalta sama kai se on kerran vuoteen poksauttaa 20€ taivaan tuuliin, kyllä sitä rahansa varmaan vielä tyhmempäänkin voisi tuhlata.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Mennään mieheni kanssa mökille.teen perunasalaatin, mies hoitaa muut ruoat.juodaan ainakin olutta ja skumppaa, mies todennäköisesti ostaa myös punaviiniä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat