Miten jotkut ihmiset on niin pelottomia?
Eivät pelkää seurauksia, jos käyttäytyvät huonosti tai tekevät virheitä. Itse en uskaltaisi. Eikö niillä ole mitään menetettävää?
Kommentit (46)
Jos Jeesus olisi elänyt minun ikääni, niin ei olisi pelännyt!!
Niets.. eikun ..
Sinccis
Vaikka täällä haukutaan vanhoja, he ovat onnistuneet säilyttämään henkensä, muuttuvista ajoista ja olosuhteista piittaamatta, ongelman ratkaisuun on tullut rutiini. Monesta on selvitty, ennenkuin asioita saattoi jakaa ja pohtia netissä.
He ovat viallisia ihmisiä. Pelko on varoitusmekanismi joka kuuluu ihmisen luontoon ja elämään, jotta se selviäisi vaaroista.
Joku on rohkea ja joku toinen tyhmänrohkea.
Minusta tuli yhtä ihmistä kohtaan peloton, kun hän loukkasi minun kehon koskemattomuutta pahimmalla mahdollisimmalla tavalla. Voisin vasaroida hänen oikean kätensä muussiks ja vähän vasurin peukaloakin ettei pääsisi vahingoittamaan ketään muuta enää ikinä.
Aloittajalla menee nyt käsitteet sekaisin. Kuvaat AJATTELEMATTOMIA, ei pelottomia ihmisiä. Ajattelemattomuushan on tyhmillä erittäin yleistä. Tyhmyys ja pelottomuus ovat eri asioita.
Öykkäri pelkää, mutta pelottomalla ei koskaan ole tarvetta öykkäröidä.
Tämä ketju ja nämä jutut ovat täysin soopaa, joka ikinen juttu aloituksesta lähtien. Internetissä ei voi käydä mitään keskustelua koska vain sodan voittaneilla on sananvapaus.
Tämä ei ole demokratiaa.
Ihmiset eivät ymmärrä realiteettiä ja painavat alanuolta. Minä olen ainakin kaikista näistä jutuista täysin ulkona. Sensoreilla hiljennetään ja väsytetään niin että sensroimistesta ja moderauksesta päättävät saavat vain puhua ja näyttää mielivaltaisesti peukutuksien suhteen että mikä on totta ja mikä ei ja tämä asia on todella mielivaltaista ja epädemokraattista.
Rimmaa hyvin eliitin ķámèľínpàšķáñ kanssa ja alapeukuttavien vihervasemmiston kanssa joka on todella ikävää kaikille kuin silmämme näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli yhtä ihmistä kohtaan peloton, kun hän loukkasi minun kehon koskemattomuutta pahimmalla mahdollisimmalla tavalla. Voisin vasaroida hänen oikean kätensä muussiks ja vähän vasurin peukaloakin ettei pääsisi vahingoittamaan ketään muuta enää ikinä.
Ketä ihminen, anna nimi?
Vierailija kirjoitti:
Ssimpanssien ja m u s t a l a i s t e n tekemä suomalainen yhteisöllisyys on ihmiskunnan pahuuden lähde.
Jopa supertietokone on kertonut tämän järkyttävän totuuden eikä se kiteydy ellei sananvapautta saa käyttää niiden selkärangattomista näkemyksistä.
Tämän takia he haluavat CERN ja valtaa jotta he voisivat voimalla, rahalla ja vallalla hiljentää oikeat sananvapaudesta kärsivät varastamalla niiden identiteetin koska heidän on heikompi eikä he kestä sitä totuutta.
K a m e l i geenit ovat aina riippuvaisia ylikansoittuneesta organismistä ja apinat ruokkivat heitä mielellään tässä hiljentääkseen realismin. Tämä on ihmiskunnan pahuuden lähdettä ja ihmiskunnan syöpä. Tämän takia ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksi avain on kadonnut kuningattareelta koska hän ei ole tullut tähän pedofilismiin väliin viheltämään peliä poikki.
Voitteko perustella teidän alapeukutuksia?
Minun mielestä pelottomuus on niistä synnynnäisistä vaikutuksista joita määräytyy ihmisen vaikutuksien yhteensummasta siitä lähtien kuin elämä alkoi mennä eteenpäin isästä ja äidistä. Minä pidän itseäni pelottomana enkä jaksa selittää että miksi.
Nuoret ja kokemattomat ihmiset ovat usein hyvin pelottomia, tod näk myös miessukupuoli. Heitä ei ole välttämättä myöskään koskaan rangaistu pahoista teoistaan joten jatkavat niitä.
Suomalaiset noin yleensä eivät osaa kauheasti pelätä kun täällä on niin turvallista. Ei oikein osata pelätä vaikka jotain happohyökkäysiskuja sun muita.
Millaisia virheitä tai huonoa käytöstä tarkoitat? Olen järkevä, mutta välillä yolo, koska monia ovia on auki.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täällä haukutaan vanhoja, he ovat onnistuneet säilyttämään henkensä, muuttuvista ajoista ja olosuhteista piittaamatta, ongelman ratkaisuun on tullut rutiini. Monesta on selvitty, ennenkuin asioita saattoi jakaa ja pohtia netissä.
Rutiini tulee kestävyydestä ja ķámèleilla ei ole kestävyyttä eikä selkärankaa, ne nauttivat muiden rutiineista nauramalla kaikille varsinkin kuin näitä asioita saa ja voi pohtia epädemokraattisesti netissä. Minun kirjoituksiin tulee esim. aina vain mielivaltaisia alapeulutuksia mutta ei yhtäkään alapeukutusta jostain meille kaikille annettavasta rutiinista jota minä jaan netissä palstoilla päivät pitkät. Tässä pitäisi nähdä muutos esim. kieltämällä laitse ķàmelit suomesta ja ryhdyttäisiin viemään eteenpäin NWÒ:ta.
Uskalmista ja ns. rämäpäisyyttä tarvitaan nykypäivänikin.
Tuo ei kuitenkaan tarkoita pahantekoa: varastelua, pahoinpitelyä, pilkkaa, tappamista tai muuta pahantekoa.
Se tarkoittaa, että joku uskaltaa kyseenalaistaa pitkiä aikoja vallalla olleita rakenteita, on valmis kyselämään ja ottamaan selvää asioista ja ennenkaikkea, on valmis puolustamaan yhteiskuntamme kaikkein huonompi osaisten olosuhteita.
Pelkästään pelottomuus ja rämäpäisyys eri asioissa ei ole minkään arvoista eikä missään olosuhteissa kunnioitettavaa. Pitää olla hyvä ja toisia auttava asia, jonka puolesta kannattaa panna peliin paljon.
Nykyisin pelottomuutta ja kovapäisyyttä löytyy vain rikollisilta, jotka ovat valmiita tekemään mitä tahansa,
jotta oma elämä sujuisi mahdollisiman rikkaasti ja hyvin-.
Nyt jos koskaan, olisi tarvetta Robin Hodille.
Olen kyllä ihan ulkona. Vähän tyhmä olo.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin pelottomuutta ja kovapäisyyttä löytyy vain rikollisilta, jotka ovat valmiita tekemään mitä tahansa,
jotta oma elämä sujuisi mahdollisiman rikkaasti ja hyvin-.
Nyt jos koskaan, olisi tarvetta Robin Hodille.
Media on mieltänyt pitkälti jihàđistit ja hillary clintonin meidän robin hoodiksi.
Heti kuin mediassa sanottiin mm. Yksi suom.... joo laura huhtasaari että jos kaikki "vihapuhe" sensoroidaan niin se kostautuu takaisin demokratialle, kappas vain nyt tämäkin ketju on saanut jäädä kaikilla ídìotismi puolustus mekanismeillä mutta mitä on tapahtunut niille kasoille sensoroituja tekstejä? Nyt demokratia kehittää siitä oman näkemyksensä joihin on vaikuttanut taas tekijät jotka eivät saa mitään kunniaa heidän rikkaista näkemyksistä.
Te pöljät idiootit! Ette te kuole, vaikka te taistelisitte Goljattia vastaan!
Miksikö ?
Koska niin ei ole kirjoitettu. Ainoa asia mikä teitä rajoittaa on pelko.
Tyhmät!
Sinccis