Miten jotkut ihmiset on niin pelottomia?
Eivät pelkää seurauksia, jos käyttäytyvät huonosti tai tekevät virheitä. Itse en uskaltaisi. Eikö niillä ole mitään menetettävää?
Kommentit (46)
Täydellinen rakkaus karkoittaa pelon vasta. Jos mies haluat jonkun naisen, auta häntä olemaan pelkäämättä asioita jotka auttavat luomaan teille elämän yhdessä.
Hyvä itsetuntoinen voi tehdä virheitäkin ilman että se häneen sen suuremmin vaikuttaa.
Jokainen tekee virheitä tai vääriä valintoja. Kukaan ei ole täydellinen, et sinäkään vaikka kuinka yrittäisit.
Minulla ei ainakaan ole pelkoa ollakseeni ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunun haltia. Mitä pelottomuuden utelemista on tässä?
Hyvä keskustelun aihe tämä on kylläkin. Aloittaja käsitti jotenkin että ilkeily olisi rokeata. Minun mielestä sellainen ihminen on usein reipas ja valmis uusiin haasteisiin, joka on kokenut vain hyvää kohtelua lapsuudessaan. Yhdessä ketjussa oli todella järkkyjä tapauksia miten omat vanhemmat kohtelivat kaltoin ja koti oli lapselle väkivaltainen. Olen ollut paljon maailmalla ja ajanut autolla monta kertaa Euroopan ympäri. Olen lähtenyt vieraitten miesten matkaan vain puolen päivän tutustumisen jälkeen. Minulle ei ole mitään pahaa maailmalla koskaan sattunut, vaan olen saanut kokemuksia ja ystäviä. Olenhan minä kyllä tehnyt mielessäni " taulukon " jolla heti määrittelen uudet ihmiset. Suomessa toimii eri kriteerit kuin toisissa maanosissa tai suurkaupungeissa. Siskoni ja meidän lapset liikkuvat reippaina ihan missä vain osaavat asua vaikka viidakon sademetsässä. Ne pienet pelot voivat kuitenkin vaivata kotimaassa. Eikä siellä maailmalla mikään naivi saa olla. Ei noilla avruusasioilla tai eläinten maailmalla ole mitään tekemistä nykyrohkeuden kanssa.
Eihän varastelu tappaminen ja kovapäisyys ole reipasta. Joku sekotta nyt tahallaan politiikkaa, simpassja ja rikollisia. Kaikki noi taitaa olla juovuksissa. Persuhullu on myös vaihdissa. Meni koko rohkeus keskustelu Raamattu kouluksi. Menkää sössöt jo muualle kameleita miettimään.
Median mieltämät alapeukuttajat kuuluisivat saada elää loppuelämän toimeentulotuella aktiivimallin leikkureilla.
ĶàmelinpaskaOnKamelinpaskaa!