Lapsi on nukkunut kohta 14 tuntia
Montakohan tuntia tuota unta riittää?
17-vuotias .
Kommentit (31)
Herättäisin ilman muuta. Ei kukaan nuku noin normaalisti.
On joko sairas tai vetänyt jotain alkoholia/kamaa. Tai saanut raiskaushuumetta...
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti valvonut koko yön somen/pelien parissa. Eli unta ei ole 14 h verran.
Ei ole. Valvoin itse yöllä sairaana, joten tiedän nukkuneen.
Virtuaalivauvat nukkuu.
Anna levätä!
Vierailija kirjoitti:
Anna nukkua.
Niin annankin. Yleensä herättelen (kamala vanhempi), mutta nyt kiinnostaa kauanko tuota unta tosiaan riittää.
Vierailija kirjoitti:
On joko sairas tai vetänyt jotain alkoholia/kamaa. Tai saanut raiskaushuumetta...
Voi elämän kevät...
Minä nukun ihan normaalistikin tuon verran, joskus reilusti enemmänkin. Olenko sairas? N20
Teinit nukkuu käsittämättömän paljon. Anna nukkua, onhan nyt joululoma.
Onko ollut eilen ryyppäämässä? Voi olla että jos ilta on mennyt pitkäksi, niin ainakin tottumattomalla voi krapulan nukkuminen kestää hyvinkin kauan.
Useamman teinin äitinä totean, että jokainen teinimme on tehnyt tuon eli anna nukkua vaan :-)
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut eilen ryyppäämässä? Voi olla että jos ilta on mennyt pitkäksi, niin ainakin tottumattomalla voi krapulan nukkuminen kestää hyvinkin kauan.
Jos ei piilopulloa ollut niin tuskin. Kotona oli eilisen päivän, paitsi kävi päivällä lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla joku raiskausfantasia siellä?
Poikani nukkui yhtenä päivänä kolmeen. En tiedä milloin meni nukkumaan
Miksi ei saisi nukkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti valvonut koko yön somen/pelien parissa. Eli unta ei ole 14 h verran.
Onko teillä yhteinen huone?
Kovempi kuin mun ennätys. 15-vuotiaana nykyin yhtä kyytiä 13 tuntia ja 45 minuuttia. Edelleenkin oma ennätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni siis kymmeneltä nukkumaan? Onko lapsi sairas?
Vierailija kirjoitti:
Minä nukun ihan normaalistikin tuon verran, joskus reilusti enemmänkin. Olenko sairas? N20
Käytkö töissä? Opiskelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä yhteinen huone?
Ei tietenkään. Sen sijaan hänen huoneensa ovi oli auki ja näin siellä nukkuvan. Olin vähän hämmästynyt, kun oli jo puolilta öin unessa.