Aion poistaa facebook-tilini lopullisesti
Haluatteko, että kaverinne, jotka tekevät näin, kertovat ensin vai onko ok vain häipyä mitään ilmoittamatta? Mulla ei ole mitään hirveän radikaalia syytä poistua, mutta ei ole enempää syytä olla siellä, muutaman ryhmän takia liityin, mutta on alkanut tuntua siltä, että tulen toimeen ilmankin niitä. Tulee tärkeimmät jutut hoidettua muutenkin. Koetan vain hävittää itseni kaikista turhista palveluista.
Kommentit (8)
Mulle ei olisi väliä, vaikka joku kaverini vain katoaisi Facebookista. Olen itsekin todella epäaktiivinen, enkä välttämättä edes huomaisi sitä.
Suosittelen silti, että laitat vaikka päivityksen etukäteen, suoran viestin jos kavereita on vähän tai sitten kerrot tärkeimmille kasvotusten kun näette. Lähinnä, että tietävät oikean syysi poistua.
En ole onnistunut pääsemään pois lopullisesti. Vaikka kuinka tili ois poistettu niin se on kumminkin auvan ennallaan jos sinne kirjautuu. Huvittavinta on tuo lähteminen.. "oletko aivan varma että haluat lähteä? Sit esim. Pekan kuva ja teksti: henkilöllä pekka tulee sinua ikävä
Vierailija kirjoitti:
En ole onnistunut pääsemään pois lopullisesti. Vaikka kuinka tili ois poistettu niin se on kumminkin auvan ennallaan jos sinne kirjautuu. Huvittavinta on tuo lähteminen.. "oletko aivan varma että haluat lähteä? Sit esim. Pekan kuva ja teksti: henkilöllä pekka tulee sinua ikävä
Ohjeiden mukaan se pitää pyytää poistamaan erikseen, eli ei voi itse poistaa. Hyvä jos ketään ei kiinnosta, taidan vain häippäistä. En ole kovin aktiivinen minäkään, joten ei välttämättä sitä edes huomaa kuin muutama.
Vierailija kirjoitti:
En ole onnistunut pääsemään pois lopullisesti. Vaikka kuinka tili ois poistettu niin se on kumminkin auvan ennallaan jos sinne kirjautuu. Huvittavinta on tuo lähteminen.. "oletko aivan varma että haluat lähteä? Sit esim. Pekan kuva ja teksti: henkilöllä pekka tulee sinua ikävä
Kyllä tilinsä saa poistettua lopullisesti niin halutessaan. Täytyy valita oikea vaihtoehto JA olla kirjautumatta se tietty aika, jolloin tili poistuu.
Oot hieman myöhässä, kaikki fiksut ihmiset ovat poistuneet Naamakirjasta jo vuosia sitten vastaaja mukaan lukien.
Minä lähdin, ja kun kuukaudien päästä loin uuden tilin (sen vanhan voi tosiaan deletoida), tosi moni ei ollut edes tajunnut että olin poissa. Lun lisäilin niitä takas kavereiksi, ne sanoi, että "ai jaa, mä luulin että me oltiin jo kavereita". Suurena yllärinä tuli, että olin ollut monta kuukautta pois.
Oikeasti ei siellä kiinnosta kuin omat jutut suurinta osaa, ja ne, joilla on ziljoona kaveria, ent ja nyk työkaverit myös, saa jotain 80 tukkäystä jostain latteasta päivityksestä kuten "ihanaa, aurinko paistaa", "kävin hiihtämässä" jne. Varmaan päivityksestä "kävin vessassa" tippuisi tykkäyksiä jotain 50.
Facebook on näyttänyt, kuin pinnallisia ja narsistisia jotkut kaverini on. Olen siellä niin vähän kuin mahdollista.
aha