Vierailija

Kun tulee käymään niin ei joskus edes tervehdi, ensimmäinen lause saattaa olla "Koskas täällä on viimeksi pölyt pyyhitty"

Ruokapöydässä nimittää 3-vuotiastamme lihavaksi ja närppii hänen annoksestaan mm. lihat/perunat sivuun ja kasaa salaattia tilalle. Ööh, 3-vuotiaan posket kuuluu olla pyöreät?

Jouluna sain jonkun saakelin keittokirjan vasta-alkajille vaikka olen tehnyt itse ruuat täysin 16-vuotiaasta saakka muutettuani kotoa.

Kaikki elektroniikka on hänelle kauhistus radiota lukuun ottamatta ja lapsi menee heti pilalle jos katsoo jakson Muumeja.

HERMOT MENEE! Kun yritän miehelle vihjailla että pistää äitinsä kuriin niin tämä on niin tossukka ette uskalla sanoa äidilleen vastaan.

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sanot että huh milloin olet viimeksi käynyt suihkussa kun tulee ovesta sisään. Otat hänen lautaseltaan pois kans kaikkea mitä keksit ja lisää ne lapsen lautaselle. Älä enää vihjaile miehelle vaan sanot asiasta niin kauan että ottaa päänsä perseestä.

Vierailija

Olisi se nyt lapselle ikävä kieltää tapaamasta mummuaan, kun lapsi hänestä pitää.

Olen yrittänyt nätisti sanoa että tämä on meidän tapamme hoitaa kotimme ja lapsemme jolloin hän vetää marttyyrivaihteen päälle, sanoo että eikö hänen neuvojaan arvosteta yhtään, onhan hän sentään vanhempi ja kokeneempi ja neljä lasta aikuiseksi kasvattanut.

Mies sitten mielialastaan/väsymystasostaan riippuen joko (harvoin) olla samaa mieltä kanssani tai useammin ei jaksa kuunnella "kinasteluamme" ja menee koneelle.

Asuinjärjestely on tällä hetkellä paritalo mutta muutamme puolen vuoden kuluttua omaan kolmioon miehen ja lapsen kanssa n. 10km päähän nykyisestä talosta. Eiköhän tämä vähän rajoita anopin puuttumista asioihin. Siinä vaiheessa aion todellakin sanoa että vierailuista sovitaan yhdessä.

Rauhoittui vähän kun sai nähdä neuvolapaperin jossa todetaan terveeksi ja kasvu/painokäyrä normaaliksi.

(No jos positiivisia puolia on pakko löytää niin ei ainakaan tunge lapselle karkkia ja pullaa)

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat