Vi@%tuttaako, jos mökkinaapuri huudattaa radiota?
Kommentit (18)
Jos niin kovaa huudattaa että meille kuuluu, niin kyllä. Siinä vaiheessa yleensä se radio lentää järveen.
Yhtenä juhannusyönä, kauan sitten, naapuri huudatti Solistiyhtye Suomen kasettia läpi yön, uudelleen ja uudelleen. Silloin kyllä otti pattiin. Nykyinen mökki on sen verran kaukana asutuksesta, ettei sinne kuulu kuin kosken kohina.
Vierailija kirjoitti:
Missä rivitalossa oikein mökkeilet, jos naapurin radio kuuluu sinun mökille?
Ei tarvii olla kuin mökki järven rannalla, niin vettä pitkin kulkee se radion humputus liiankin hyvin. Meillä on 500 m päässä lahden toisella puolella mökkinaapuri ja hänellä on tapana soittaa pakettiautonsa radiota todella lujalla. Kuuluu meille asti. Joku toinen ääliö veti bassot tappiin, niin matalataajuinen jumputus kantautui meille.
Vierailija kirjoitti:
Missä rivitalossa oikein mökkeilet, jos naapurin radio kuuluu sinun mökille?
Vesi kantaa ääntä satoja metrejä aika kivasti hiljaisessa kesäillassa.
Sain suuuuulta hoorsmaaan se rentuuun ruuuuusuuu oooon
meillä päin semmoset viedään saunan taakse opetukseen...
Vierailija kirjoitti:
Missä rivitalossa oikein mökkeilet, jos naapurin radio kuuluu sinun mökille?
Sulla ei ainakaan ole mökkiä järvenrannalla.
Asun muutoin keskellä korpea ja kaupunkikämppä on tavallaan mökkini, jossa käyn pesemässä pyykit kauppareissulla. Jos naapuri haluaa radiotaan huudattaa niin huudattakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä rivitalossa oikein mökkeilet, jos naapurin radio kuuluu sinun mökille?
Ei tarvii olla kuin mökki järven rannalla, niin vettä pitkin kulkee se radion humputus liiankin hyvin. Meillä on 500 m päässä lahden toisella puolella mökkinaapuri ja hänellä on tapana soittaa pakettiautonsa radiota todella lujalla. Kuuluu meille asti. Joku toinen ääliö veti bassot tappiin, niin matalataajuinen jumputus kantautui meille.
Tuollaisesta pitäisi tehdä laitonta. Äänisaaste ei kuulu luontoon.
Meidän mökki on merenrannalla. Kuunnellaan itse musiikkia, välillä kantautuu jostain kaukaa muualtakin. Yhtään ei haittaa. Bileet kuuluvat kesään. Pitää tietysti olla hyvää poppia eikä mitään tangoa.
Yhden kesän virolainen rakennusporukka huudatti työmaalla jatain makitaa. Kyllä se v.tutaa, että jonkun pää on niin tyhjä ettei osata käytöstapoja.
Kun kaupunkilaiset rynnistää maalle, niin kyllä sen usein valitettavasti huomaa ja kuulee. Maalla ikänsä asuneet osaavat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä rivitalossa oikein mökkeilet, jos naapurin radio kuuluu sinun mökille?
Ei tarvii olla kuin mökki järven rannalla, niin vettä pitkin kulkee se radion humputus liiankin hyvin. Meillä on 500 m päässä lahden toisella puolella mökkinaapuri ja hänellä on tapana soittaa pakettiautonsa radiota todella lujalla. Kuuluu meille asti. Joku toinen ääliö veti bassot tappiin, niin matalataajuinen jumputus kantautui meille.
Tuollaisesta pitäisi tehdä laitonta. Äänisaaste ei kuulu luontoon.
Jep. Ihan sama mihin nykyään menee, niin aina tulee joku bilepelle huudattamaan jotain pskaa. Menen kaupungissa jokirantaan istuskelemaan -> joku tuo mölytoosan rannalle ja alkaa huudattaa pskaa. Menen mökille - bassot täysillä niin että meille asti pärisee. Voi jumalauta kun missään ei saa olla enää niin, että voisi kuunnella vain linnunlaulua.
Enemmän -tuttaisi, jos minua huudattaisi.
Jos on alfa uros, niin voi soittaa.
Asiaan voisi yrittää vaikuttaa kypsästi ja aikuismaisesti puhumalla. Jos se ei korjaa ongelmaa, naapurille voi antaa vähemmän kypsästi ja vähemmän aikuismaisesti vastalahjan samanlaisen mölysaasteen muodossa, mutta ei ole pakko soittaa Erika Vikmania vaan voi valita jotain eksoottista maailman musiikkia esimerkiksi Ranskan tai Tiibetin luostareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä rivitalossa oikein mökkeilet, jos naapurin radio kuuluu sinun mökille?
Vesi kantaa ääntä satoja metrejä aika kivasti hiljaisessa kesäillassa.
Sain suuuuulta hoorsmaaan se rentuuun ruuuuusuuu oooon
Ei tuosta päätellen kuulu kovinkaan hyvin
Vierailija kirjoitti:
Enemmän -tuttaisi, jos minua huudattaisi.
Kunhan ei lainhuudatukseen ryhdy
Missä rivitalossa oikein mökkeilet, jos naapurin radio kuuluu sinun mökille?