Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estää tuhkakupin vettä jäätymistä?

Vierailija
27.12.2015 |

Toimiiko pakkasneste? Vai syttyykö se tuleen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suola

Vierailija
2/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suola

Ei ole suolaa kämpässä. Tosin perunamaustetta on; siinä on suolaa 49%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nyt oo pakkastakaan. Paitsi Lapissa joo.

Vierailija
4/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyn jättiläinen.. Hommaa kansi siihen niin ei tarvitse pitää siinä mitään vettä. Lol. Vaikka pelkkä Mehukatti-pönttö käy. Siinä on korkki jonka saa kiinni. Kun pönttö täyttyy, sen voi heittää sellaisenaan roskiin. Eli ei vaadi tyhjentämistä mikä on todella ällöttävää puuhaa. Ei tuhkiksen tarvitse olla mikään koriste-esine.

Vierailija
5/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän nyt oo pakkastakaan. Paitsi Lapissa joo.

Veden jäätyminen on aika selvä merkki pakksesta. Ja mittarikin näyttää -4. Toki fahrenheit on edelleen plussan puolella.

Vierailija
6/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän nyt oo pakkastakaan. Paitsi Lapissa joo.

Oulussa ainakin on pakkasta, eikä Oulu ole lappia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa lähes koko suomessa olla nyt pakkasta..

Vierailija
8/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyn jättiläinen.. Hommaa kansi siihen niin ei tarvitse pitää siinä mitään vettä. Lol. Vaikka pelkkä Mehukatti-pönttö käy. Siinä on korkki jonka saa kiinni. Kun pönttö täyttyy, sen voi heittää sellaisenaan roskiin. Eli ei vaadi tyhjentämistä mikä on todella ällöttävää puuhaa. Ei tuhkiksen tarvitse olla mikään koriste-esine.

Ei ole kannellista purkkia tai korkillista pulloa. Tai yksi on, mutta tarvitsen sitä vesipullona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjään limpparitölkkiin, voi heittää suoraan roskikseen. Säilyketölkki, kurkkupurkki yms. käy.

Vierailija
10/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyn jättiläinen.. Hommaa kansi siihen niin ei tarvitse pitää siinä mitään vettä. Lol. Vaikka pelkkä Mehukatti-pönttö käy. Siinä on korkki jonka saa kiinni. Kun pönttö täyttyy, sen voi heittää sellaisenaan roskiin. Eli ei vaadi tyhjentämistä mikä on todella ällöttävää puuhaa. Ei tuhkiksen tarvitse olla mikään koriste-esine.

Ei ole kannellista purkkia tai korkillista pulloa. Tai yksi on, mutta tarvitsen sitä vesipullona.

No nyt menee niin hankalaksi, että kannattaa lopettaa se röökaaminen :D

Vierailija
12/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyn jättiläinen.. Hommaa kansi siihen niin ei tarvitse pitää siinä mitään vettä. Lol. Vaikka pelkkä Mehukatti-pönttö käy. Siinä on korkki jonka saa kiinni. Kun pönttö täyttyy, sen voi heittää sellaisenaan roskiin. Eli ei vaadi tyhjentämistä mikä on todella ällöttävää puuhaa. Ei tuhkiksen tarvitse olla mikään koriste-esine.

Ei ole kannellista purkkia tai korkillista pulloa. Tai yksi on, mutta tarvitsen sitä vesipullona.

No ostapa huviksesi kun ensi kerran menet kauppaan. :D Joku tiivistemehupönttö ei maksa paljoa. Tai limpparipullo. Aina niitä pulloja nyt jostakin löytyy.

Uskomatonta, että älykkäällä nykyihmisellä on tällaisia ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita siihen tuhkikseen lunta =)

Vierailija
14/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjään limpparitölkkiin, voi heittää suoraan roskikseen. Säilyketölkki, kurkkupurkki yms. käy.

No eihän käy. Taas joku toinen älyn jättiläinen. Tölkkejä, säilykepurkkeja tai kurkkupurkkeja ei voi heittää roskiin jos ne ovat täynnä tumppeja. Etkö tiedä että metalli- ja lasipurkit pitää kierrättää tyhjinä ja huuhdeltuina?

Muovipurkit ovat eri asia. Uskomatonta että älykäs nykyihminen keksii noinkin huonoja ratkaisuja ongelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittele tumpit naapurin pihalle niin et tarvitse purkkia.

Vierailija
16/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittele tumpit naapurin pihalle niin et tarvitse purkkia.

Empä usko isännöitsijän hyväksyn tätä.

Vierailija
17/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa ei jäädy pakkasella.

Vierailija
18/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän nyt oo pakkastakaan. Paitsi Lapissa joo.

Veden jäätyminen on aika selvä merkki pakksesta. Ja mittarikin näyttää -4. Toki fahrenheit on edelleen plussan puolella.

No, mä en asu Lapissa. Ei pakkasta.

Vierailija
19/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän nyt oo pakkastakaan. Paitsi Lapissa joo.

Veden jäätyminen on aika selvä merkki pakksesta. Ja mittarikin näyttää -4. Toki fahrenheit on edelleen plussan puolella.

No, mä en asu Lapissa. Ei pakkasta.

Pirkanmaakaan ei käsittääkseni kuulu lappiin. Silti on pakkasen puolella.

Vierailija
20/21 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on yksinkertaisempi kuin uskotkaan: LOPETA TUPAKOINTI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän