Vierailija

Hän erosi puoli vuotta sitten, itse erosin kk sitten. Olemme olleet noin vuoden hyviä ystäviä - pussailtu kyllä on . Hänen kanssaan pystyy keskustelemaan ihan kaikesta ja hän tietääkin paljon asioita, mitä muut ei tiedä. Ollaan käyty kahvilla ja olusilla. Hänen seurassa on turvallista ja tiedän, että hän välittää.

Mistä tiedän, etten nyt itse vaan ole rakastumassa häneen? Sitä kun kumpikaan ei tuoreiden erojen jälkeen todellakaan tarvitse!

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No, miehellä on melko pitkä aika erosta ja muutenkin miehet pääsevät suht nopeasti yli entisistä suhteistaan. Hän ehkä haluaakin sinusta jotain enemmän, mutta sinä et? Hän ehkä on voinut myötäillä sinua, kun sinulla on vain kuukausi erosta ja ehkä huomaa ettet ole valmis uuteen suhteeseen vielä?

Vierailija

Oletko selvittänyt onko miehellä iso peenis? Jos on, olet rakastumassa. Jos ei, jätä se sika heti. Olet ansainnut parempaa ja suurempaa.

Vierailija

Ja mitä väliä, jos vaan kolahtaa ja teistä tuleekin jotain? Oletko liian kiinni exässäsi vielä vai yritätkö säästää hänen tunteitaan?

VARSInainen kimma

Rohkeassti vain - varmistu tosiaan ensin phalloksen koosta! Ison-pi tuntuu aina paljon paremmalta - voin kertua kokemuksestani!

Kertomasi tuo niin mieleen oman eroni ja roikkumiseni exässä ja hänen "auttelemisessaan" suhteemme hiipuessa ja samanaikaisen uuden sykkivän ;) suhteen käynnistymisen. Rakastaa voi niiin moniaasti!

Älä unohda lähintä piiriäsi näissä elämän käännekohdissa. Sain itse aikoinaan eräältä ihan lähisukulaiselta erittäin paljon tukea ja hyvin kattavaa ymmärrystä omiin vaikeuksiini. Love is teh Answer! Siinäkin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, miehellä on melko pitkä aika erosta ja muutenkin miehet pääsevät suht nopeasti yli entisistä suhteistaan. Hän ehkä haluaakin sinusta jotain enemmän, mutta sinä et? Hän ehkä on voinut myötäillä sinua, kun sinulla on vain kuukausi erosta ja ehkä huomaa ettet ole valmis uuteen suhteeseen vielä?

Vähän ot, mutta tutkitusti miehillä kestää erosta toipuminen huomattavasti pidempään, kuin naisilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vähän ot, mutta tutkitusti miehillä kestää erosta toipuminen huomattavasti pidempään, kuin naisilla.

Mikä tutkimus? Itsellä on kokemusta juurikin siitä, että miehet ryhtyvät uuteen suhteeseen paljon nopeammin, kuin naiset. Eikä ole edes kyse mistään laastarisuhteista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja mitä väliä, jos vaan kolahtaa ja teistä tuleekin jotain? Oletko liian kiinni exässäsi vielä vai yritätkö säästää hänen tunteitaan?

En todellakaan ole. Mä olen monta vuotta elämästä menettänyt vain tyytymällä huonoon suhteeseen. Ja sitten tulee tämä mies joka on parasta seuraa...jonka halauksessa on tunnetta ja lämpöä.

Hän on vähän rikki vielä, koska ex sai tuntemaan miehen huonoksi ihmiseksi. No katotaan mitä tapahtuu..

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ette te mitään pelkkiä ystäviä ole, jos halailette ja pussailette.

Kyllä ystävät halailee. Pussailtu ei olla pitkään aikaan.ap

Vierailija

Lisään vielä, että en ole ilmeisen yhdentekevä, koska hän melkein aina pyytää kahville. :) ja kyllä hän on sen sanonutkin että välittää. Ehkä annan vaan ajan kulua ja päovä kerrallaan eteenpäin.ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat