Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada mies puhumaan tunteista?

Vierailija
27.12.2015 |

Onko mitään vinkkejä?

Ollaan pitkään seurusteltu, kohta neljä vuotta.
Olen puhunut, että haluaisin mennä kihloihin, mutta mies ei puhu mitään.

Sanoi, että haluaa olla vakavissaan kanssani ja tunteista puhuminen on hänelle vaikeaa.

En ole painostanut mihinkään ja yrittänyt ymmärtää, mutta alkaa mennä hermo kun toinen ei puhu, ja minulla on niin selvät sävelet mitä haluan elämältä.

Miten siis keskustella miehelle "hellävaraisesti", jotta sekin puhuisi omista tunteistaan ja haluistaan?

Lisäksi sanoi, että tekee niin paljon töitä ettei kerkeä miettiä suhdetta.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sitten mitä se vastasi, kiinnostaa tietää :D

Minullakin tuppisuu kumppanina.

Vierailija
42/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on huonoja kokemuksia edellisestä parisuhteesta ja ei halua hätiköidä?

Kärsivällisyyttä kärsivällisyyttä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nää naisten tunteista puhumiset nähty.

nainen: haluan kihloihin ja prinsessahäät, isomman talon, kolme lasta, haluan että etenet urallasi

mies: minulla on kiva olla sinun kanssasi enkä tarvitse enempää

Vierailija
44/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaon niitä miehiä ketkä haluavat myös kihloihin, naimisiin ja lapsia...

Vierailija
45/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, niin tutulta kuulostaa ap:n kirjoitukset ja moni muu täällä. 

Ala puhua jostain ja yritä saada keskustella jostain syvällisemmästä tai jostain, joka painaa mieltäsi, jostain, joka pitäisi saada käsiteltyä. Saat niskaasi raivokohtauksen tai/ja mököttävän miehen. 

Ap tilanteesi on se, että voit ottaa miehen ja elää ikuisesti vajaavaisessa suhteessa ja kärsiä, tai sitten annat miehelle kenkää. Ei se opi. Uskon, että näissä on taustalla niin voimakkaat defenssimekanismit ja lapsuuden kokemukset, että on pään hakkaamista seinään yrittää saada miestä tekemään jotain väkisin. Puhumattomuus voi olla myös vallankäytön väline ja kyky pitää tällä tavalla vaikeat ja kiusalliset asiat "lukkojen takana".

Suhde, jossa ei puhuta, aiheuttaa sen, että osapuoli, jolla on tarve keskustella asiat halki, ei pysty enää rakastamaan ja kärsii hirveästi ajan saatossa. Puhumattomuus tappaa vähitellen läheisyyden, jos toisella on tarve puhua. 

Vierailija
46/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla tuollaisessa suhteessa...itse olen kaukosuhteessa, ja en kestäisi ollenkaan jos eläisin kokoajan epävarmuudessa enkä tietäisi mitä miehen pään sisällä liikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisin tuollaista suhdetta Max. Vuoden. Jos mies ei keskustele, niin kyllähän siinä pää hajoaa. Mieti Ap tarkkaan pystytkö olemaan noin tunnekylmä tyypin kanssa.

Vierailija
48/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jokainen osaa laskea 1+1, että tuo suhde Ap miehelle ei merkitse mitään.

Jos mies haluaa "vakavan" suhteen naisen kanssa, kyllä ne siinä etenevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutat ja vaadit niin kyllä se siitä avautuu ... jollekin naiselle baaritiskillä. Kertoo miten kamala nalkuttaja on akka ja miten suhde vetää viimeisiään.

Vierailija
50/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi olla onnellinen noin? Ei siihen tarvitse sormusta. Ei se suhde muuksi muutu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmassa viestissä sanoin, että mies lupasi minulle mennä kihloihin nyt tässä kuussa, kun olimme lomalla. Emme menneet.

Nyt hän sanoi, että haluaa mennä kihloihin ja voidaan juhlistaa kesällä. En tiedä voinko tai pystynkö uskomaan, kun mies petti jo kerran lupauksen. Miksi se haluaa siirtää sitä kokoajan?

Rakastan miestä niin paljon, mutta en tiedä mitä oikein ajatella.

Ap

Vierailija
52/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi ei ollut valmis nyt joulukuussa menemässä kihloihin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoi että haluaa mennä kihloihin niin sopikaa milloin ostatte kihlat ja milloin juhlistatte kesällä. Jos sopiminen takkuaa/ei lähde ostamaan kihloja niin vedät johtopäätökset ja toimit sen mukaan.

Puhumaan ei kyllä varmaan ala jos on 4 v ollu hiljaa. Mieti haluatko kihloihin itse.

Vierailija
54/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Jos on luvannut joulukuussa kihlat ja nyt se vetkuttaa puoli vuotta, ja uskon että vetää kihlat ennen kesää pois alta. Miksi odottaa kesää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luota mieheen...pitää sut tyytyväisenä puoli vuotta ja elät jossain uskossa, että kesällä menette kihloihin

Vierailija
56/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh... Sanoin miehelle, että en voi olla varma onko kihlaus kuitenkaan varmaa, koska petti lupauksen jo aiemmin.

Nyt hänellä on ilmeisesti oikeus möksätä, koska olin ilkeä.

Oikeasti, mahdotonta keskustella hänen kanssaan aikuismaisesti

Ap

Vierailija
57/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan perheessä ainakin mies hiljaa kun mies pelkää haukkumista kun sanoo mielipiteensä vaimolleen .

Vierailija
58/67 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, no jo on säätämistä teidän suhteessa..

Vierailija
59/67 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/67 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattomuus juontaa juurensa jostain, todennäköisesti kauempaa kuin teidän suhteesta. Miehen itsensä pitäis herätä ja käsitellä tunteet, mitä hän ei ole kyennyt käymään läpi.

Et valitettavasti voi häntä siinä asiassa pakottaa etkä millään tavalla nopeuttaa prosessia. Jos haluat itsellesi miehen, kenen anssa keskustelut sujuu aiheesta kun aiheesta, se mies täytyy etsiä muualta. Tämä asia pätee myös toisinpäin, naisilla on tunnelukkoja myös.

Vanha ketju, tiedän, mutta aihe ei vanhene koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän