Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätän jouluvalot

Vierailija
27.12.2015 |

Aion jättää jouluvalot parvekkeelle ilahduttamaan itseäni. Olen monena vuonna pitänyt ne pitkälle kevääseen, ja aina se jotakin ärsyttää. Ettekö muut näe niiden kauneutta? Valot ovat valkoisia, ei värillisiä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä perus valosarjat on talvivaloja, ei jouluvaloja. Ainoastaan tähdet ja kyntteliköt joutaa jo loppiaisena varastoon. Mut toisaalta meillä kuusikin pidetään yleensä sisällä pitkälle tammikuulle, sääli heittää pois hyväkuntoista elävää puuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme