Vierailija

Ei ole mitään muuta työtä tä koulutusta hankkinu ja tee aikuisten töitä.

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tietenkin se kertoo maailmankuvien erilaisuudesta. En usko huvipuistotyöntekijän tietävän kovin paljon esim. kirjallisuudesta, joten en tiedä mistä puhuisimme.

Vierailija

Aikuisten työt on sellasia mitä tekee aikuiset, ei teinit. Kuka haluaa olla ainoo yli kolkytvuotias teinien seassa? Tai noh jos on kehitystasoltaan jäänyt teinin tasolle ni ei kai siin sit mitää.

Vierailija

Noita kahta ei voi verrata. Olen käsittänyt, että hiihtokeskusten työntekijöille ko työ on elämäntapa. Ja sitä tehdään oma työn ohella. Huvipuistojen työntekijät lienevät enemmän noita kesähessuja. Itse kunnioitan kaikkia ihmisiä jotka töitä tekevät.

Vierailija

Miten työssäkäynti tarkalleen ottaen on säälittävää? Minä en näe mitään säälittävää siinä, että ihminen elättää itsensä. Mutta tosiaan, ehkä se näyttää tuolta jonkun teinin silmissä, jonka mielestä elämän kuuluu mennä tietyn kaavan mukana, ja elämä itsessään ei ole arvokasta, vaan siitä tulee arvokasta vasta kun sen elää suorittamalla muiden asettamia odotuksia.

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Suuri osa ihmisistä jotka työskentelevät ovat jollakin tavalla säälittäviä. He eivät nauti työstään ja kiroavat aamuja kun pitää nousta sinne ja illalla ei sitten jaksakaan paljon muuta kuin kammota tulevaa työpäivää.

Sinua ei olekaan työt kiinnostaneet vaikka olet jo kolmikymppinen. Ja sinun loisinnan maksajat ovat säälittäviä. Just.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se kertoo maailmankuvien erilaisuudesta. En usko huvipuistotyöntekijän tietävän kovin paljon esim. kirjallisuudesta, joten en tiedä mistä puhuisimme.

No, opiskelin yliopistossa kirjallisuutta ja kesäisin olin töissä Lintsillä. Samassa kopissa oli parhaimmillaan väkeä kolmesta eri tiedekunnasta ja sadepäivinä keskustelu oli parhaimmillaan tosi inspiroivaa!

Vierailija

Arvostan kaikkea rehellistä työtä, mutta pakko sanoa, että en erityisesti toivo, että omat lapseni olisivat kolmekymppisinä ilman koulutusta ja tekisivät hanttihommia. Tärkeintä on kuitenkin, että olisivat onnellisia ja tyytyväisiä, mitä ikinä tekevätkään.

Vierailija

No jaa, nuo Lapissa töitä tekevät tyypit lukevat välillä tosi paljon. Jossain suksivuokraamossa on sesonkien ulkopuolella hyvin aikaa. 

Vierailija

Mies on oikeesti säälittävä jos 30 vuotiaana tilipussi on sama kuin 18 vuotiaalla. No ei ehkä säälittävä mutta kaukana kaukana parisuhde materiaalin suhteen.

Vierailija

Parempihan se on olla töissä vaikka tivolissa kuin että makaisi uuninpankolla ja odottaisi, että paistetut varpuset lentävät suuhun (=sossuapu kilahtaa tilille tai ostositoumus kauppaan tupsahtaa postilaatikkoon). Olisiko mäkkärin pullantäyttäjä ja pöytienpyyhkijä sitten parempaa työtä?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat