Montako Cocista teille riittää joulunpyhiksi?
Meillä ei näköjään riittänyt 5 x 1.5 l, juojina minä ja teini. Itse kyllä lippasin suurimman osan :(
Kommentit (27)
Ei pysty. Pari lasia glögiä alkoi jo äklöttää.
Siis eihäna av-mamien perheissä juoda limsoja. Nehän ovat saatanasta.
Meillä oli 12x1,5 l ja 4x1,5l omppulimsaa ja vielä on pari jäljellä ja 5 juojaa.
Meille riittäisi yksi pullo uuteen vuoteen asti. On niin kauheaa kuraa!
0. Vichyä onkin kulunut 6x1,5l minulla yksin..
Meillä oli 2x1,5. Tuntuu riittäneen, kaksi aikuista juomassa. Jos alan juomaan enkä säännöstele 1,5 menee kyllä "yhdellä juomisesta". Eli vähän olen säännöstellyt.
En juo limsoja,ne on vain sokerilitkuja.
Meillä 3x1,5l Pepsi Maxia ja 1,5l Jaffa Jouluomenaa, hyvin on riittänyt. Juojia 2aikuista ja yksi lapsi. Cokis on pahaa :/
5 puolitoista on mennyt meidän perheessä :p
Meillä mennyt kolme pulloa kokista ja kaksi pulloa jaffaa, kuusi pulloa oli kumpaakin. Juojina 2 aikuista ja kuusi lasta...
Meillä oli 16 litraa Maxi-Pepsiä, 3 litraa päärynälimppaa, ja 3 litraa vichyä. Yksi 2l pepsi vielä avaamatta, samoin toinen päärynä. Toisesta vichystä puolet jäljellä. Kaksi aikuista kolme teiniä.
0 kpl. Ois kyllä voinut lapsille yhden pullon ostaa. Ei kauheesti juoda limppaa.
Meillä on mennyt kohta 25 litraa joulukiljua ukon ja teinin kanssa. Tämä on meidän jouluperinne.
En osta enää limsoja meille, kun mies ja teini kittaavat kaiken heti ostopäivänä. Kerran meni kuusi litraa päivässä. Nykyään teini ostaa itse omat cokiksensa ja hyvä niin.
4x1,5 Pepsi maxia mulle, 4 x 1,5 Cokista lapsille. Pari pulloa taitaa olla jäljellä.
Enpä muista milloin olen viimeksi juonut colaa? Meni jossain vaiheessa maku siihen. Lapsille mikään määrä ole tarpeeksi mutta siksihän aikuisten tehtävä on laittaa rajoja.
0. Meillä juodaan jouluna viiniä ja lapsille isoäidin mehua
Ostettiin 22pvä illalla kahdeksan 1,5l pulloa Pepsi Maxia. Avattu pullollinen on enää jäljellä...
Juomassa on ollut neljä henkeä. Ihan älyttömiä määriä on tullut vedettyä, koska "jouluna saa juoda".
1,5l jouluomenalimpparia on mennyt, ehkä tänään toinen.
0