Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahja mieheltäni: 2 viikkoa kahdestaan Balilla ja lastenhoito järjestetty.

Vierailija
26.12.2015 |

Lähtö maaliskuussa. Mies tietää että tuo on ollut mun haaveissa pidemmän aikaa. Olen sanaton. <3

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau sun oi hyvää mies!!!!!

Vierailija
102/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Huomaa että vaikka kovasti yritetään väittää muuta niin kyllä kateus ja katkeruus omaan elämään saa aikaan nuo ilkeät kommentit. Itse olen iloinen puolestanne ja hyvällä tavalla vähän kade koska olen suht tyytyväinen omaan elämääni. Ihanaa matkaa <3

Miksi se kateuskortti pitää aina vetää esiin? Minä olen se, joka sanoi että Bali on nuorten aussien kännäyspaikka. Olen käynyt siellä. En menisi sinne enään, en tykännyt. En tykkää myöskään Singaporesta jos joku sitä ehdottaisi.

Jaha. No minäpä tykkäsin, molemmista. En todella asettaisi itseäni kuitenkaan omien mielipiteitteni vuoksi ap:n yläpuolelle kertoakseni hänelle mistä hän pitää ja mistä ei.

Jaa, missähän olen sanonut mistä ap tykkää ja olen asettanut itseni hänen yläpuolellensa? Minun puolestani ihmiset voivat mennä minne lystäävät, vaikka sinne Balille, mutta itselleni se oli totaalinen pettymys. Jos rantalomalle haluaa, esim. Cairns Australiassa on hieno paikka, todella upeaa snorklailla valliriutoilla.

Et edes itse tajua asettavasi itsesi aloittajan yläpuolelle = parempaan asemaan. Koska haukuit hänen lomakohteensa, aivan sama kuin olisit sanonut aloittajalle, että sori, sinä olet menossa viettämään lomasi kahdeksi viikoksi keskelle paskaa. Koska olitpa sinä mitä mieltä Balista tahansa, niin luuletko, että ap voi enää vaihtaa lomakohdettaan? Sinä vain haluat koittaa pilata hänen ennakkotunnelmansa, ettei hän voi odottaa sieltä mitään ihanaa, JOS sinua kuuntelee.

Että kuvitteletko, että ap voi vaihtaa lomakohteensa ihanaan ja ei-pettymyksiä-tuottavaan Cairnsiin? Ja älä tule sanomaan, että "enhän minä ole ap, hän voi kokea asiat aivan eri tavalla" Koska jos sen tajuat, niin mitä vittua sä sitten tulet puhumaan mitään omista kokemuksistasi etukäteen varsinkaan? Luuletko sä pälli, että ap kaipaa niitä sun epäonnistumiskuulumisiasi nyt? Tai muutenkaan tietää mitään sinusta?

:D :D Ohoh, nyt kannattaa vähän rauhoittua ettei verenpaine nouse. Sanoinko jossain, että menevät viettämään lomansa keskelle paskaa? :D Minulle joku haukkui Berliinin paskaksi paikaksi, mutta menin sinne silti ja tykkäsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lomaa AP! Kutan ulkopuolella Bali on tosi kiva ja kaunis paikka! Seminyakissa on hyviä, tasokkaita ravintoloita ja illanviettopaikkoja. Uus sisämaassa oli rauhallinen, vietettiin siellä pari päivää ja eniten nautimme häämatkallamme Nusa Duan luksuksesta vaikkei viiden tähden hotellit, privaattihuvilat jne yleensä tyyliin kuulu. Mutta oli ihanaa ja oma uima-allas huvilan pihassa mahdollisti keskiyön naku-uinnit :) ainoat ötökät mitä saa varoa on hyttyset iltaisin (denguekuume), mutta muuten ei tarvitse huolehtia. Tasokkaissa paikoissa uskaltaa hyvin juoda viiniä, vettä ja drinkkejä laseittain mutta Kutan räkälöistä en ostaisi kuin suljettuja pulloja.

Vietimme ihanat 9 päivää saarella, kävimme parilla kokkikurssilla, uimme ja rentouduimme, kiertelimme hieman nähtävyyksiä ja vuokrasimme oman kuskin kahdeksi päiväksi ajamaan meidät Ubudiin ja takaisin sekä esittelemään paikkoja.

Vierailija
104/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten katkeria kommentteja täällä... :O Minä sanon vaan AP että olen toooodella kateellinen, itse voin tuollaisesta vaan unelmoida, mutta toivotan sinulle ja miehellesi ihanaa ja rentouttavaa lomaa! :) Toivottavasti ette saa meduusaa! ;)

Vierailija
105/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, onpa ihqua!

Vierailija
106/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme parhaillaan joululahjareissulla Thaimaassa, tosin teini on mukana. Ihanaa ap että mies järjesti teille kunnon loman kahdestaan! Meillä sellainen lyhyt oli ho syksyllä. Joka vuosi yritetään lähteä ainakin 3-4 pvän reissulle

Vierailija
107/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset mukaan lomamatkoille ja paras loma on lähiloma - ympäristökin tykkää!

Vierailija
108/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukomatkailu valitettavasti edistää ilmaston lämpenemistä.

Vierailija
109/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava lahja, onnea ap! :) En ymmärrä näitä nakuttavia naakkoja.

Vierailija
110/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi pahin painajaiseni.

Elämässäni on niin paljon muutakin kuin mies, joten tulisi jotenkin hyväksikäytetty olo, jos mies ostaisi loman minulta kysymättä. Sekin tuntuisi pahalta, että miehelle ei riitä yhteinen aika ja arki Suomessa, vaan hän haluaa kieltää kaikki ongelmat ja vaikeudet viemällä minut jonnekin matkalle. Siellä minun tulisi tuntea kiitollisuudenvelkaa ja olla hiljaa kaikista niistä ongelmista, jotka kotona odottaisi ratkaisua.

Haluan, että olen rakastettu ja haluttu omana itsenäni, tällaisenä äitinä ja vaimona enkä vain kaukana perheestä jonkinlaisessa näytelmässä, jonka mies on suunnitellut.

Onneksi oma mies ymmärtää, että minulle parasta lomaa on viikonloppu Lontoossa parhaan ystäväni luona eikä suinkaan 2 vko Balilla paikallisten hyönteisten saaliina.

:D:Dddd

Vierailija
111/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtis mihinkään mamu maihin. Kysy mieheltäsi onnistuuko vaihto esim. Saksaan. Norjassakin vois olla ihan kiva. Espaniassa tms. Paskastaniassa alkaa pikmentti oleen jo liian tummaa.

Vierailija
112/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä aika itsekäs asenne äidiksi?