Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahja mieheltäni: 2 viikkoa kahdestaan Balilla ja lastenhoito järjestetty.

Vierailija
26.12.2015 |

Lähtö maaliskuussa. Mies tietää että tuo on ollut mun haaveissa pidemmän aikaa. Olen sanaton. <3

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää kyllä naurun lomassa vetää yhteenveto: meduusa ui peräsuoleen ja suoli joudutaan poistamaan melkein kokonaan (meduusa?!), poliisi vie puoleksi vuodeksi vankilaan jossa ainakin toinen tappaa itsensä, molemmat käyttävät bailuhuumeita ja pettävät toisiaan, lapset on hylätty Suomeen ja varmaan eloonjäänyt kaapataan sinne Jolon saarelle (eiks se oo siinä lähistöllä)

Vierailija
82/112 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n extempore luonteen, miten voi hypätä nauttimaan elämästä ja samalla järjestää kaikki huolehdinnat tiptop matkan ajaksi. Tuttua.:D. Iloita voi toisen puolestakin. Ei se ole pelkästään matkailu, joka avartaa mielen ymmärtämään ja iloitsemaan toiselle tapahtunutta hyvää, olisko se sitten hyvä itsetunto? Itse istun täällä rönttisvaatteissa, rahat tiukilla ja selvitettävää edessä. Tästä selvitään taas. Toivon, että ap nauttii miehensä kanssa yhteisestä ajasta auringon alla. Ja rakkaus alla auringon heijastuu tännekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja! Olisipa mullakin "isona" samanlainen mies. :D Ihan mahtavaa matkaa teille, nauttikaa reissusta ja toisistanne!

N22

Vierailija
84/112 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja! Täytyy kyllä myöntää et oon kateellinen, vaikka itselläkin on helmikuulle kolmen viikon reissu Thaimaahan mutta Balillakin olisi kiva käydä ja vieläpä saada lahjaksi matka sinne!

Mulla on ainakin sellainen työ et pystyn olemaan poissa noin viikon varoajalla. Voihan sitä ihminen vaikka sairastua tai loukkaantua pahasti ja joutua pitkäksikin aikaa pois töistä. Ite pidän aina vain 2 viikkoa kesällä lomaa ja jätän 2 viikkoa talveksi jolloin talviloman kanssa voin ottaa kolmen viikon matkan, siinäkin pitää pari päivää yleensä ottaa palkatonta jos matkustuspäivät ei osu viikonlopuksi. Työnantajalle oollut ok, näin oon toiminut jo monena vuonna.

Vierailija
85/112 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeesti loppuu tämmönen kateellisten paska! Olette vain kateellisia puutteessa eläviä mammoja. Mullapa on myös kaalimato!

-ap

Vierailija
86/112 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi! Ihanaa matkaa teille!

Vierailija
87/112 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa kuulostaa ihanalle!!! Ja nimenomaan joskus ilman lapsiakin! :)

Omatkin vanhemmat kävi suht usein (n kerran vuoteen) ulkomailla kahdestaan, kun olin pieni. Joskus myös meidän kanssa. Ekan reissun (viikko) aikaan olin 5 v ja sisko 3 v. Tutulla tädillä oltiin hoidossa ja muistan vaan, että oli kivaa asua kivan tädin luona niin kauan! Ei tosiaankaan jäänyt traumoja, vaikka olen minäkin varmaan joskus itkenyt ikävää hetken verran :D Toki tämäkin lapsikohtaista, mutta outoa, että joidenkin eka reaktio täällä on yrittää lytätä lapsien jättämisestä hoitoon, vaikkei tiedetä onko lapset 1 kk ja 2 v vai 15 ja 17-vuotiaita..

Vanhemmat onkin olleet 30 vuotta nyt naimisissa ja ovat onnellisesti yhdessä, vaikka ovat samassa työpaikassakin eli käytännössä koko ajan yhdessä. :) Varmasi osaltaan sen ansiota, että ovat ottaneet yhteistä aikaa meistä lapsista välillä ja keskittyneet toisiinsa.

Vierailija
88/112 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeesti loppuu tämmönen kateellisten paska! Olette vain kateellisia puutteessa eläviä mammoja. Mullapa on myös kaalimato!

-ap

Eikös se kuitenkin ollut viestisi tarkoituskin. Herättää kateutta?

Vierailija
89/112 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta lahjasta en osaa uneksiakaan. Olisi niin mahtava lahja... :)

Miksi ihmeessä lapset pitäisi ottaa mukaan, kun kyse on ilmiselvästi aikuisten parisuhdelomasta.. Joskus on luksusta olla ihan keskenään ilman lapsia.

Ei ole mikään pakko, minä ja mun mies otettaisiin, kun tykätään touhuta yhdessä perheenä. Otetaan silti oma huone, joten saa siinä omaakin aikaa ja erotiikkaa.

Koen vähän itselleni vieraaksi ajatuksen, että lapset jotenkin estää meitä toimimasta kuten haluamme.

Mutta kuten sanoin, kukin tyylillään, enkä tässä moralisoi kenenkään tapaa. Meille sopii tämä, muille muut tavat.

4

Vierailija
90/112 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saat meduusan,mies pettänyt yms..." kateelliset!! Onnea lahjasta, mahtava mies ja idea:))

Vierailija
91/112 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää kyllä naurun lomassa vetää yhteenveto: meduusa ui peräsuoleen ja suoli joudutaan poistamaan melkein kokonaan (meduusa?!), poliisi vie puoleksi vuodeksi vankilaan jossa ainakin toinen tappaa itsensä, molemmat käyttävät bailuhuumeita ja pettävät toisiaan, lapset on hylätty Suomeen ja varmaan eloonjäänyt kaapataan sinne Jolon saarelle (eiks se oo siinä lähistöllä)

Tässä illan surkeaa leffaa katsellessa ja tälle koosteelle naureskellessa tuli mieleen, että saisko tähän samaan pakettiin vielä jotenkin ympättyä saarellisen villi-ihmisiä, jotka kauppaavat jommankumman (tai vaikka molemmat!) 20-metrisen apinan morsiameksi? 

Vierailija
92/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau :) Miten pystyt lähtemään tuollaisella varoitusajalla? Mihin lapset menevät siksi aikaa ja minkä ikäisiä ovat?

Alakoululaisia, 4. ja 6. luokkalaiset. Omat vanhemmat ja appivanhemmat hoitavat puoliksi. Ei ole minulle lyhyt varoaika, olen muutenkin extempore ihminen, eikä tämä tuota minulle lainkaan vaikeuksia. Päinvastoin voisin lähteä vaikka heti!

-ap

olet siis työtön?

Vierailija
93/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Huomaa että vaikka kovasti yritetään väittää muuta niin kyllä kateus ja katkeruus omaan elämään saa aikaan nuo ilkeät kommentit. Itse olen iloinen puolestanne ja hyvällä tavalla vähän kade koska olen suht tyytyväinen omaan elämääni. Ihanaa matkaa <3

Miksi se kateuskortti pitää aina vetää esiin? Minä olen se, joka sanoi että Bali on nuorten aussien kännäyspaikka. Olen käynyt siellä. En menisi sinne enään, en tykännyt. En tykkää myöskään Singaporesta jos joku sitä ehdottaisi.

Jaha. No minäpä tykkäsin, molemmista. En todella asettaisi itseäni kuitenkaan omien mielipiteitteni vuoksi ap:n yläpuolelle kertoakseni hänelle mistä hän pitää ja mistä ei.

Vierailija
94/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV:n akkalauma taas kateellisina kun näitä kommentteja lukee.... :DDD

Miten kukaan voi kadehtia naista, joka jo nyt elää islamilaisen kulttuurin mukaan eli mies määrää iha kaiken.

Sinun kommenttisi oli sangen kateutta tihkuva. Kuinka paljon viiraa päässä ihmisellä, joka kääntää toivotun yllätyksen miehen määräysvallaksi....

Vierailija
95/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset mukaan lomalle! 4.- ja 6.-luokkalaiset nauttisivat täysillä!

Vierailija
96/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi pahin painajaiseni.

Elämässäni on niin paljon muutakin kuin mies, joten tulisi jotenkin hyväksikäytetty olo, jos mies ostaisi loman minulta kysymättä. Sekin tuntuisi pahalta, että miehelle ei riitä yhteinen aika ja arki Suomessa, vaan hän haluaa kieltää kaikki ongelmat ja vaikeudet viemällä minut jonnekin matkalle. Siellä minun tulisi tuntea kiitollisuudenvelkaa ja olla hiljaa kaikista niistä ongelmista, jotka kotona odottaisi ratkaisua.

Haluan, että olen rakastettu ja haluttu omana itsenäni, tällaisenä äitinä ja vaimona enkä vain kaukana perheestä jonkinlaisessa näytelmässä, jonka mies on suunnitellut.

Onneksi oma mies ymmärtää, että minulle parasta lomaa on viikonloppu Lontoossa parhaan ystäväni luona eikä suinkaan 2 vko Balilla paikallisten hyönteisten saaliina.

Miksi sä et olisi tuossa kuviossa haluttu ja rakastettu omana itsenäsi :O

Ja miten niin pahin painajaisesi? Ainahan voit sanoa ei... Ai niin, mutta kun sä et kehtaa sanoa edes ei...ja siitä tuleekin sittenuusi asia listallesi "ratkaisemattomat ongelmat". Mutta, teillähän on sitten aikaa ratkoa ongelmianne, kun pysytte kotisuomessa.

Vierailija
97/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän, miksi puolet avioliitoista päätyy eroon. Tässäkin keskustelussa huomataan, kuinka moni ei ymmärrä mitä parisuhdeloma tarkoittaa ja jos ymmärtää, niin ei millään hyväksy sitä. Parisuhde on ihan niin kuin kaikki muutkin ihmissuhteet: sitä pitää hoitaa! Jos pidätte puolisoanne noin itsestäänselvyytenä, että kahdenkeskinen aika ei merkkaa teille mitään, niin ei tarvitse ihmetellä miksi parisuhde on tylsä tai miksi kumppania ei enää kiinnosta. Me käymme mieheni kanssa muutaman kerran vuodessa parisuhdelomalla joko Suomessa tai ulkomailla ja uskallan väittää, että meidän parisuhteen onni heijastuu hyvin paljon myös perheemme hyvinvointiin. Meillä on ihana perhe ja touhuamme päivittäin jotain yhdessä perheenä, mutta olemme suhteemme alusta saakka ottaneet sen linjan, että vaikka olemmekin äiti ja isä, niin olemme myös toisillemme vaimo ja aviomies ja huomioidaan toisiamme siltä kantilta. Meillä lapset 6,12,16. Vanhin lapseni on jo päälle parikymppinen ja hänet pyydämme aina lapsia hoitamaan silloin, kun itse haluamme nauttia toisistamme. Suomessa parisuhdematkamme kestävät keskimäärin 2-3pv,mutta ulkomailla ollaan joka vuosi n. viikko.

Vierailija
98/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö ihan totta kaikki jutut. Taidetaan vaan haluta tehdä toiset kateellisiksi/ärsyyntyneiksi jopa vihaisiksi, vaikka nyt on joulunaika ja ihmisillä hyvä tahto!

Ja sulle, joka jumalauta odotat kolmosia. Et voi olla niin naiivi,ettet sitä riskiä tiennyt hommiin ryhtyessäsi, vai OOTKO!!!!

Vierailija
99/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Huomaa että vaikka kovasti yritetään väittää muuta niin kyllä kateus ja katkeruus omaan elämään saa aikaan nuo ilkeät kommentit. Itse olen iloinen puolestanne ja hyvällä tavalla vähän kade koska olen suht tyytyväinen omaan elämääni. Ihanaa matkaa <3

Miksi se kateuskortti pitää aina vetää esiin? Minä olen se, joka sanoi että Bali on nuorten aussien kännäyspaikka. Olen käynyt siellä. En menisi sinne enään, en tykännyt. En tykkää myöskään Singaporesta jos joku sitä ehdottaisi.

Jaha. No minäpä tykkäsin, molemmista. En todella asettaisi itseäni kuitenkaan omien mielipiteitteni vuoksi ap:n yläpuolelle kertoakseni hänelle mistä hän pitää ja mistä ei.

Jaa, missähän olen sanonut mistä ap tykkää ja olen asettanut itseni hänen yläpuolellensa? Minun puolestani ihmiset voivat mennä minne lystäävät, vaikka sinne Balille, mutta itselleni se oli totaalinen pettymys. Jos rantalomalle haluaa, esim. Cairns Australiassa on hieno paikka, todella upeaa snorklailla valliriutoilla.

Vierailija
100/112 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, missähän olen sanonut mistä ap tykkää ja olen asettanut itseni hänen yläpuolellensa? Minun puolestani ihmiset voivat mennä minne lystäävät, vaikka sinne Balille, mutta itselleni se oli totaalinen pettymys. Jos rantalomalle haluaa, esim. Cairns Australiassa on hieno paikka, todella upeaa snorklailla valliriutoilla.

Et edes itse tajua asettavasi itsesi aloittajan yläpuolelle = parempaan asemaan. Koska haukuit hänen lomakohteensa, aivan sama kuin olisit sanonut aloittajalle, että sori, sinä olet menossa viettämään lomasi kahdeksi viikoksi keskelle paskaa. Koska olitpa sinä mitä mieltä Balista tahansa, niin luuletko, että ap voi enää vaihtaa lomakohdettaan? Sinä vain haluat koittaa pilata hänen ennakkotunnelmansa, ettei hän voi odottaa sieltä mitään ihanaa, JOS sinua kuuntelee.

Että kuvitteletko, että ap voi vaihtaa lomakohteensa ihanaan ja ei-pettymyksiä-tuottavaan Cairnsiin? Ja älä tule sanomaan, että "enhän minä ole ap, hän voi kokea asiat aivan eri tavalla" Koska jos sen tajuat, niin mitä vittua sä sitten tulet puhumaan mitään omista kokemuksistasi etukäteen varsinkaan? Luuletko sä pälli, että ap kaipaa niitä sun epäonnistumiskuulumisiasi nyt? Tai muutenkaan tietää mitään sinusta?