Vierailija

Vemputin munaa ja äijästä ei edes yhtään huomannut että on tulossa. Lopetin juuri orgasmin alkaessa ja hän sanoi "älä lopeta just nyt". Mällit tuli mutta orgasmi taisi jäädä saamatta. Vituttaa. Onko teille käynyt näin?

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä olen tehnyt noin usein, en vain tiedä milloin se vemputus tai imeminen pitäisi lopettaa... Vinkkejä?

Jos lopetan liian aikaisin, niin ei sano mitään, mutta vaikuttaa kyllä turhautuneelta ja omituiselta ns. orgasmin ajan. Jos jatkan liian pitkään, mies tyrkkii minut pois tuskaisena ja kärsivänä valittaen.

Itse lasken käteni miehen päälle tai kädelle orgasmin jälkeen, mutta mieheni ei syystä tai toisesta halua tehdä noin, vaikka olen kehottanut monesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vemputin munaa ja äijästä ei edes yhtään huomannut että on tulossa. Lopetin juuri orgasmin alkaessa ja hän sanoi "älä lopeta just nyt". Mällit tuli mutta orgasmi taisi jäädä saamatta. Vituttaa. Onko teille käynyt näin?

Tuota se puutteellinen opetus aiheuttaa. Kun imet tai käytät käsiä niin jatka kunnolla loppuun saakka. Vaikka niin kauan että kuuluu ei enään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt noin usein, en vain tiedä milloin se vemputus tai imeminen pitäisi lopettaa... Vinkkejä?

Jos lopetan liian aikaisin, niin ei sano mitään, mutta vaikuttaa kyllä turhautuneelta ja omituiselta ns. orgasmin ajan. Jos jatkan liian pitkään, mies tyrkkii minut pois tuskaisena ja kärsivänä valittaen.

Itse lasken käteni miehen päälle tai kädelle orgasmin jälkeen, mutta mieheni ei syystä tai toisesta halua tehdä noin, vaikka olen kehottanut monesti.

En tiedä miksi miehesi ei voi antaa mitään merkkiä, kun voit lopettaa. Itse vedän naisen aina kainalooni, kun voi lopettaa imemisen tai runkkaamisen. Orgasmi on paljon laimeampi, jos imeminen tai runkkaaminen lopetetaan kesken.
M25

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tekniikassasi on jotain pahasti vialla. Tuskainen, kärsivänä ja turhautumiset viittaavat siihen. Ilmeisesti puristat liian kovaa tai vemputat liian kovaa ja väärästä kohdasta. Miehesi ei halua laskea kättä pinpillesi orgasmisi jälkeen?

Just just...

Vierailija kirjoitti:
"Itse vedän naisen aina kainalooni, kun voi lopettaa..."
M25

Luin ensin, että vedän naisen kainaloon :D :D :D

Joo, siis kokeiltu joskus, mutta ei siinä tullu. Onko jollain tullu kainaloon vetäessä? Oliko ajeltu vai reuhka? Haisiko heppi sen jälkeen dödölle?

M37

Just just...

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse vedän naisen aina kainalooni, kun voi lopettaa..."
M25

Luin ensin, että vedän naisen kainaloon :D :D :D

Joo, siis kokeiltu joskus, mutta ei siinä tullu. Onko jollain tullu kainaloon vetäessä? Oliko ajeltu vai reuhka? Haisiko heppi sen jälkeen dödölle?

M37

Up!

Tulisko vastauksia tähän kainalojuttuun?

M37

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat