Vierailija

Lähtö maaliskuussa. Mies tietää että tuo on ollut mun haaveissa pidemmän aikaa. Olen sanaton. <3

Sivut

Kommentit (112)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö mukaan jäniksenä matkalaukussa? :)

Tätä kysyi heti meidän teinikin lahjasta kuullessan, mutta nyt ei oteta ketään mukaan! =)

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihana. Ja kiva sille lastenhoitajalle joka pääsee balille siivellä.

Juu ei pääse hoitajakaan.. Ihan kotona mukulat hoidetaan. Oli järjestellyt asioita pitkin syksyä enkä mä tiennyt mitään!

-ap

Vierailija

Onhan se kivaa. Me ollaan joka vuosi tehty miehen kanssa kahdestaan kolmen viikon reissu johonkin kaukolomakohteeseen joulun jälkeen. Viimeksi oltiin Karibialla. Lapsilla on onneksi hyvät hoitajat :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vau :) Miten pystyt lähtemään tuollaisella varoitusajalla? Mihin lapset menevät siksi aikaa ja minkä ikäisiä ovat?

Alakoululaisia, 4. ja 6. luokkalaiset. Omat vanhemmat ja appivanhemmat hoitavat puoliksi. Ei ole minulle lyhyt varoaika, olen muutenkin extempore ihminen, eikä tämä tuota minulle lainkaan vaikeuksia. Päinvastoin voisin lähteä vaikka heti!

-ap

Vierailija

Tuollaisesta lahjasta en osaa uneksiakaan. Olisi niin mahtava lahja... :)

Miksi ihmeessä lapset pitäisi ottaa mukaan, kun kyse on ilmiselvästi aikuisten parisuhdelomasta.. Joskus on luksusta olla ihan keskenään ilman lapsia.

Vierailija

Mä en saisi välttämättä lomaa noin nopealla aikataululla, meillä ei saa itse päättää milloin lomailee. Mutta joo, olen kade. Kelpais.

Vierailija

Varmasti tulee ihan mukava matka. Minä en tykkää matkustaa ilman lastani, mutta olen nähnyt, että ihmiset voivat tehdä onnistuneita matkoja ilman lapsiaan. Kivaa reissua.

Vierailija

Mitä teet työksesi, jos voit noin vain ottaa 2 vko lomaa? Meillä tavallisilla tallaajilla on talvilomaa vain viikko. Ja senkin saa erikseen jo syksyllä anottuna aikana.

Mun sisko sai Balilta meduudan, paksusuoli oli pakko lyhentää puoleen. Joten varo siellä uimista ja juo vain sellaista pullovettä, jonka pullon olet itse avannut.

Vierailija

Parisuhdeloma. Siitä tulee aina sellainen tunne, että mies on ollut uskoton ja nyt täytyy hyvitellä vaimoa. Onneksi nykylapset on kasvatettu niin, että pärjäävät ilman vanhempiaan pikkulapsesta alkaen.

Vierailija

Ajattelevainen mies.

Mun äiti tuossa juuri tällä hetkellä yrittää saada minua painamaan varausta euroopan matkalle, mutta en aio kuolla lentokoneonnettomuudessa ennen kevään valmistumistani. t. lentopelkoinen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Parisuhdeloma. Siitä tulee aina sellainen tunne, että mies on ollut uskoton ja nyt täytyy hyvitellä vaimoa. Onneksi nykylapset on kasvatettu niin, että pärjäävät ilman vanhempiaan pikkulapsesta alkaen.

No hyvin on ainakin osannut peittää sen jos uskoton on ollut niin tätä en ala edes miettimään.

Ollaan muutenkin työtkin yhdessä kun ollaan yksityisyrittäjiä yhdessä, samassa firmassa niin loman saaminen ei sen puoleen ole ongelma. Ainoastaan aikataulu että voidaan yhtäaikaa lähteä, mutta senkin se oli järjestänyt.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Surullista ettet luota. Itselle ei tule mieleenkään että oma mieheni olis tehnyt väärin jossain kun huomioi mua. Tai vastaavasti: Kyllä huomion rakkaimpiani halusta olla hyvä enkä siksi että pitäisi hyvitellä pahoja tekojani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sellainen olo, että pariskunta haluaa viettää aikaa kahdestaan ja heillä on yhdessä kivaa. Myös ilman lapsia. Neljäs- ja kuudesluokkalainen pärjäävät mainiosti hyvän hoitajan kanssa kotona loman ajan. Itselläni ei ikinä tule mahdollisuutta tällaisiin lomiin, mutta voin ymmärtää, että sellaista voi tehdä ilman, että mitään on vialla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat