Joulukuusi aiheuttaa oireita, onko mahdollista?
Tuntuu, että limaisuus on lisääntynyt ja meinaa aivastuttaa ja silmätkin tuntuvat erilaisilta. Astma mulla on, mutta yleensä en juuri oireile. No syksyisin aina limaisuus lisääntyy. Mitään kukkia ei meillä ole.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee punaisia kutisevia rakkuloita ihoon oikeasta kuusesta
Sama! Varmaan pakko hommata tekokuusi
On mahdollista, jos vielä juhannuskoivu on nyt samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista, jos vielä juhannuskoivu on nyt samaan aikaan.
Juhannuskoivu?
Vierailija kirjoitti:
Jännä kyllä tollaset oireet.
Niinpä... Pistää miettimään mitä muuta nuo kuusiallergikot on tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa kunnolla happea tilassa, jossa on aito kuusi. Joudun käymään ulkona välillä hengittämässä. Hengitystiet kipeytyvät, aivastuttaa ja tulee siitä kiukkuinen olo.
En ole raaskinut kertoa vanhemmille, heille aito kuusi ja sen hakeminen tärkeä perinne. Sisarusten kesken sitten sovittu, että minä en ole lapsista se joka jouluisin yöpyy olohuoneessa.
Kannattaa jättää se tupakan poltto vähemmälle
No tämä
No en ole kyllä ennen kuullut että kuusesta voisi tulla oireita? Sehän on luonnon tuote joita on metsässä
Meillä on joulukuusi siksi parvekkeella
Aiheuttaa limaisuutta ? Mihin olet sen oikein tunkenut ?
Meillä on ollut joulukuusi nyt viikolopun yli eikä vielä ole tullut mitään oireita. Kinkkukin alkaa olla jo syöty mutta laatikoita on vielä.
Pitäisikö sitä jo pikkuhiljaa alkaa kuusta ostamaan?
Vierailija kirjoitti:
Nenä vuotaa ja koko ajan hirvee aivastus. Mun puolesta sen kuusen vois jättää parvekkeelle.
Meillä jää tuon takia kuusi tänä vuonna kauppaan
Aiheuttaako siis ne havut vai puun runko?
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttaako siis ne havut vai puun runko?
Havut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa kunnolla happea tilassa, jossa on aito kuusi. Joudun käymään ulkona välillä hengittämässä. Hengitystiet kipeytyvät, aivastuttaa ja tulee siitä kiukkuinen olo.
En ole raaskinut kertoa vanhemmille, heille aito kuusi ja sen hakeminen tärkeä perinne. Sisarusten kesken sitten sovittu, että minä en ole lapsista se joka jouluisin yöpyy olohuoneessa.
Kannattaa jättää se tupakan poltto vähemmälle
🤧🤧
onko teillä jo olohuoneessa joulukuuset?
Se o iha homo se kuusi!