Joulukuusi aiheuttaa oireita, onko mahdollista?
Tuntuu, että limaisuus on lisääntynyt ja meinaa aivastuttaa ja silmätkin tuntuvat erilaisilta. Astma mulla on, mutta yleensä en juuri oireile. No syksyisin aina limaisuus lisääntyy. Mitään kukkia ei meillä ole.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Koska talviaika alkoi niin eilen koristelimme joulukuusen olohuoneeseen🎅🤶🧑🎄🎄🎁
Me asennettiin jouluvalot pihalle
Joulukuusi laitetaan viikonloppuna olohuoneeseen 🎅🤶🧑🎄
Vierailija kirjoitti:
Me kaivettiin tänään kuusi esille 🎅
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut jo monta vuotta tekokuusi juuri perheen allergioiden takia käytössä. Meillä https://kodinkone.com/paras-tekokuusi/ on tuollainen testivoittaja 210 cm kuusi
Tekokuusi on hyvä jos kärsii allergioista ja haluaa säästää myös rahaa samalla kun ei tarvitse joka joulu ostaa uutta kuusta.
Vierailija kirjoitti:
Nenä vuotaa ja koko ajan hirvee aivastus. Mun puolesta sen kuusen vois jättää parvekkeelle.
Kannattaa viedä heti ulos kuusi jos ilmenee oireita
En ole huomannut tuollaisia oireita kuusesta
Nyt sen kunniaksi että Espoossa satoi lunta on aika kaivaa kuusi varastosta esille
Me käytiin kaatamassa mökiltä kuusi ja tuotiin se sisälle niin heti alkoi hirvee nuha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa kunnolla happea tilassa, jossa on aito kuusi. Joudun käymään ulkona välillä hengittämässä. Hengitystiet kipeytyvät, aivastuttaa ja tulee siitä kiukkuinen olo.
En ole raaskinut kertoa vanhemmille, heille aito kuusi ja sen hakeminen tärkeä perinne. Sisarusten kesken sitten sovittu, että minä en ole lapsista se joka jouluisin yöpyy olohuoneessa.
Kannattaa jättää se tupakan poltto vähemmälle
Ei johdu tupakan poltosta allergiset oireet
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa kunnolla happea tilassa, jossa on aito kuusi. Joudun käymään ulkona välillä hengittämässä. Hengitystiet kipeytyvät, aivastuttaa ja tulee siitä kiukkuinen olo.
En ole raaskinut kertoa vanhemmille, heille aito kuusi ja sen hakeminen tärkeä perinne. Sisarusten kesken sitten sovittu, että minä en ole lapsista se joka jouluisin yöpyy olohuoneessa.
Sama. Heitin kuusen kurvissa ulos auton ikkunasta
Ei mulla aiheuta kun mulla on katsos tekokuusi
Ostin muutama vuosi sitten jouluksi noin metrisen sypressin tjs. ja kyllä tuli selvät allergiaoireet.
Ulkomaisia kuusia käsitellään tuholaismyrkyillä, jotta vieraslajit eivät pääse leviämään. Yleensä kai kuitenkin kaasulla, jonka ei pitäisi aiheuttaa oireita. En tiedä voiko johtua tuosta. sypressi nyt ei ainakaan ole Suomesta.