Vierailija

Uusi philips, jossa punainen valo palaa mutta mitään ei tapahdu kun painan virtanappia. Tvssä itsessään ei näy mitään nappuloita.

Kommentit (9)

Vierailija

Auttaisikohan jos lukisit ohjeet.

Kyllä yleensä telkkareissa on sen verran painikkeita, että virran saa päälle ja kanavat vaihdettua ja äänenvoimakkuutta säädettyä ilman kaukosäädintä.

Kaukosäätimen toiminnan saa tarkistettua digikameralla, eli osoittaa kameralla kaukkarin ir-lähetintä ja painaa jotain nappulaa, niin kamerassa pitäisi ir-lähetin mennä valkoiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nykyään ohjeet saa netistä, kun osaa googlata telkkarin merkin ja tyypin perusteella.

Tosin Philips on ollut vuosikymmeniä synonyymi elektroniikkaromulle, että saattaa hyvinkin olla ns. DOA laite.

Toisaalta jos et löydä käyttöohjeita uuden telkkarin pakkauksesta, niin saattaa olla koko televisio liian tekninen kapistus.

Vierailija

Ei ole välttämättä edes sitä virtanappia. Sitä olen ihmetellyt meidänkin melkein 10 vuotta vanhassa telkkarissa, että ei ole laitteessa itsessään mitään painikkeita, mistä saisi sen päälle tai kanavaa vaihdettua tai muutakaan. Kaukosäätimestä tapahtuu kaikki.

Vierailija

Kohtalon ivaa. Kaikki muut tuijottanu netflixiä koko joulun ja kerrankin kun mulla olis ollu aikaa kattoo tvtä niin se hiton toosa ei käynnisty!

Keitetään sitten v*ttu kaurapuuroo.

Vierailija

Mulla tv:n napit on telkkarin alapuolella,äidilläni taas telkkarin sivulla.Kyllähän tvssä pitäs olla edes se virtanäppäin mistä saa virrat kokonaan pois..

Vierailija

Minulla on kanssa Philips. Painat ensin virtanappia televisiosta niin että punainen valo syttyy alas. Tämän jälkeen painat kaukosäätimen virtanappia ja odotat hetken. Minulla ruudulle tulee ensin sana Philips ja sen jälkeen kuva ja ääni.

Sinun tapauksessa on voinut mennä jumiin. Käytä virtajohtoa irti ja yritä käynnistää uudelleen.

Toinen vaihtoehto on että kaukosäädintä ei liitetty televisioon. Sinun tulee painaa kaukosäätimen puolivälissä olevista värinapeista toista ja neljättä. Pidä nappeja jonkin aikaa pohjassa, jolloin yhteyden pitäisi muodostua.

Jos nämäkään eivät auttaneet niin soita Philipsin tukeen, josta antavat lisää neuvoja.

Vierailija

Minun telkkarissani ei ole nappuloita, ne on "piilossa" telkkarin kehyksessä. Eli kun oikeasta kohdasta painaa, ne aktivoituvat. Ja sitten tuo kohta telkkarissa, mihin kaukosäätimellä osoitellaan, on  kapea alue, eli pitää osoittaa tarkkaan juuri oikeaan kohtaan, että tapahtuu jotakin. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat