Tässä ketjussa arvostamme suomalaisia miehiä
Ja olemme heistä kiitollisia.
Parasta, mitä nainen voi saada on suomalainen mies.
Kommentit (10)
Nosto. Arvostakaamme suomalaisia miehiä. He ovat sen ansainnut.
No joo, kyllä suomalaismiehetkin osavat olla katalia, mutta onneksi iso osa on hiljaisia kultakimpaleita.
Omasta isästä osaan puhua sen verran kauniisti, että haluan kiittää häntä siitä, että auttoi äitiäni vauva-aikana ja oli ainakin niin ison osan kuin pystyi - työkiireidensä puitteissa tietenkin - kotona ja oli mukana katsomassa minun kasvuani taaperosta naiseuteen. Isään pystyi aina luottamaan sillä hän tuli hakemaan mua eri paikoista, tarvittaessa auttoi rahallisesti ja kertoi omista nuoruusvuosistaan hauskoja juttuja.
Isän huonoimpiin puoliin kuului valitettavasti tietynlainen emotionaalinen kylmyys. Mä tykkäsin kertoa sydänsuruistani ja mielen murheistani enemmän äidille kuin hänelle, koska isä ei valitettavasti vaan osannut lohduttaa ja olla henkisenä tukena sellaisella tavalla kuin olisin itse toivonut.
Tämäkin riippuu niin paljon kasvatuksesta. Isänisä oli hyvin stereotypiseen suomalaiseen tapaan pesun kestävä alkoholisti, joista hänen lapsensa eivät valitettavasti saaneet minkäänlaista otetta.
Tällä hetkellä mä tapailen erästä todella ihanaa miestä, joka kaikessa hiljaisuudessaan ja ujoudessaan aivan mahtava tyyppi. Meillä on hyvin samanlainen huumorintaju. Hän haluaa elää rauhallista elämää ilman turhaa draamaa ja antaa minun olla sellainen kuin olen.
Niin se oikeastaan on, että suomalainen mies antaa naisen olla sellainen kuin on ilman että lähtee turhaan määräilemään häntä. Suomalaisnaiset on sen verran lujatahtoista sakkia (ainakin itse olen, hihii :D). Ei meitä tuosta noin vaan tyrkätä alas.
Pidän suomalaisten miesten hiljaisuudesta, rauhallisuudesta ja luonnonläheisyydestä.
Monilla miehillä on myös kädentaitoja, joita arvostan. Korjaus, remontointi ym. Monet myös liikkuvat luonnossa sujuvasti.
Suomesta löytyy paljon miehiä, jotka kantavat vastuunsa ja huolehtivat osaaltaan perheestään. Tämä tahtoo joskus unohtua tätä palstaa lukiessa.
Uskaltaisin myös väittää, että Suomesta löytyy rehellisiä miehiä, jotka vilpittömästi rakastavat puolisoaan ja lapsiaan, vaikka täällä palstamiehet antavatkin muuta kuvaa.
Pidän suomalaisista miehistä ja sellaisen haluan elämänkumppanikseni.
Minulla on ilo tuntea paljon erittäin mukavia, fiksuja, ihania suomalaisia miehiä. Sekä työkavereina, että muuten. Olette ihania😘
Fiksuja, ahkeria miehiä, jotka osallistuvat lastenhoitoon.
Komeita. Pohjoismaissa on komeimmat miehet <3
Suomimies on känniääliö, nysämuna pelle.
Arvasin, että ketju jää näin lyhyeksi.