Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ja naisen välinen "ystävyys" on AINA enemmänkuin ystävyyttä

Vierailija
24.12.2015 |

Ainakin mies on kiinnostunut naisesta.

Ainoat poikkeukset ovat jos mies on homo tai nainen ruma.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, omat kokemukset toisinpäin. Naiset yhtäkkiä ovatkin kiinnostuneita, vaikka alkuun ollaan oltu vain ystäviä ja sitten tämä kaikki tulee puuntakaa. Itse en sellaiseen pysty. Mies

Vierailija
22/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä tuntuu vaan että av palstlla näitä yäpeukkuja on aika vähän.

Pitäisiköh asialle tehdä jotakin? Rassaaa minua hieman tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, omat kokemukset toisinpäin. Naiset yhtäkkiä ovatkin kiinnostuneita, vaikka alkuun ollaan oltu vain ystäviä ja sitten tämä kaikki tulee puuntakaa. Itse en sellaiseen pysty. Mies

Jos ei millään nainen kelpaa niin ootko miettiny et ootko kenties miehiin päin kallellaan? Ei siin oo mitään pahaa, nykysin ihan normaalia oikeestaan. Obaman velikin on ja se on sentään UsA n pääinisteri.

Vierailija
24/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassikko aihe

Haen pop cornia

Yhdys sana

Anus

Vierailija
25/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin ala-astemeininkiä.

"iiik, tyttöbakteereja!!!!"

Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
26/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkujen ongelmia? Minulla on läheisiäkin miespuolisia ystäviä. Jos he jostain syystä kuvittelevat panevansa minua harrastaessaan seksiä, minulle se on aivan sama, kunhan pitävät siitä turpansa kiinni - itse kun harrastan seksiä vain mieheni kanssa.

Oon 100% hetero heteromies ja en oo sinkku seurustelen ja oon seurustellu aiemminki mut silti ei mies oo naisen kans vaan kaveri, se on nimeltään friendzone.

Vierailija
27/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkujen ongelmia? Minulla on läheisiäkin miespuolisia ystäviä. Jos he jostain syystä kuvittelevat panevansa minua harrastaessaan seksiä, minulle se on aivan sama, kunhan pitävät siitä turpansa kiinni - itse kun harrastan seksiä vain mieheni kanssa.

Oon 100% hetero heteromies ja en oo sinkku seurustelen ja oon seurustellu aiemminki mut silti ei mies oo naisen kans vaan kaveri, se on nimeltään friendzone.

100% hetero heteromies?

Epäilemättä.

Vierailija
28/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei millään nainen kelpaa niin ootko miettiny et ootko kenties miehiin päin kallellaan? Ei siin oo mitään pahaa, nykysin ihan normaalia oikeestaan. Obaman velikin on ja se on sentään UsA n pääinisteri.

En ollenkaan. Tykkään naisista, mutta valehtelusta en pidä. Jos ei siis pysty heti alussa osoittamaan kiinnostustaan, niin menee kaveri kategoriaan. Sinne myöskin napsahtaa, jos alkaa katselemaan muita miehiä. Tulkitsen sen niin, että ei ole minusta kiinnostunut. Mies

Vierailija
29/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tajuatte, että tällaisen palstapaskan takia osa naisista ei tule koskaan haluamaan olla miehen kanssa vain kaveri?

Miehethän kun panevat mitä tahansa ja kiinnostuvat KAIKISTA naisista. Kuka sellaisen kaveri haluaisi olla?

Vierailija
30/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa sama provo. Heh :)

Vierailija
31/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä et pysty ystävyyteen, se on oma ongelmasi. Vai että ihan friendzone.

Vierailija
32/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on minulle totaalisen perhanan omituinen väittämä. Olen ihan keskiverto-kivan näköinen, kohtalaisen hyväkroppainen nainen, ja kaksi parasta ystävääni ovat miehiä. Toinen heistä on veljeni, joten olettaisin, ettei tähän sisälly mitään taka-ajatuksia? Toisen miehen olen tuntenut niinikään lapsesta asti, olimme jo ala-asteella kavereita. Ystäviä olemme kaikkien näiden vuosien jälkeen edelleen, vaikka tässä välissä kumpikin on kasvanut kakarasta aikuiseksi ja on onnellisena, toisiensa kriisejä tukien ja hyviä aikoja kannustaen seurustellut tahoillaan. Olinpa myös järkkäämässä kyseiselle miehelle polttareita, ja toimin "bestmanina" hänen häissään. Oli mielettömän ihanaa nähdä paras ystävä niin onnellisena, löydettyään vihdoin elämänsä naisen! Olemme edelleen todella läheisiä ystäviä, ja olen myös miehen vaimon hyvä ystävä. Missähän tässä on se (kamala, limainen, seksiin tähtäävä) taka-ajatus?

Vierailija
33/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te tajuatte, että tällaisen palstapaskan takia osa naisista ei tule koskaan haluamaan olla miehen kanssa vain kaveri?

Miehethän kun panevat mitä tahansa ja kiinnostuvat KAIKISTA naisista. Kuka sellaisen kaveri haluaisi olla?

Mitä sitten. Tottahan tuo on. Miksi esität miestä?

Vierailija
34/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä et pysty ystävyyteen, se on oma ongelmasi. Vai että ihan friendzone.

Keskustelu alkaa olkinukilla.

Vierailija
35/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on käynyt pari kertaa juuri päinvastoin. Olisin halunnut olla vain kaveri ja olinkin mutta ilmeisesti nainen sitten taas olisi halunnut enemmän. Kyllä se toimii molemmin päin.

Lisäksi aluksi voi olla vain kavereita vaikka monta vuotta mutta sitten jossain vaiheessa voi jompikumpi ihastua ja tilanne muuttua.

Vierailija
36/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on käynyt pari kertaa juuri päinvastoin. Olisin halunnut olla vain kaveri ja olinkin mutta ilmeisesti nainen sitten taas olisi halunnut enemmän. Kyllä se toimii molemmin päin.

Lisäksi aluksi voi olla vain kavereita vaikka monta vuotta mutta sitten jossain vaiheessa voi jompikumpi ihastua ja tilanne muuttua.

Ei tasan muutu. Mies

Vierailija
37/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen sitten kummallinen mies, mutta olen hetero ja mm. paras ystäväni on nainen, ollut varhaisteini-iästä asti. Olemme kumpikin tahoillamme suhteessa, enkä ole koskaan ollut kiinnostunut tästä naisesta romanttisessa mielessä. Kyse ei ole siitä, että hän olisi ruma - päinvastoin hän on oikein nätti nainen. En kuitenkaan voisi kuvitella seurustelevani tai harrastavani seksiä hänen kanssaan. Minusta se olisi jo melkein sama, kuin paneskelisin siskoani...

Tietysti suurimmassa osassa tapauksia toinen osapuoli on varmaan ainakin jossakin vaiheessa ihastunut, mutta älkää yleistäkö. Ei me miehet haluta kaikista naispuolisista ystävistä panopuita tai vaimoja.

Vierailija
38/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen sitten kummallinen mies, mutta olen hetero ja mm. paras ystäväni on nainen, ollut varhaisteini-iästä asti. Olemme kumpikin tahoillamme suhteessa, enkä ole koskaan ollut kiinnostunut tästä naisesta romanttisessa mielessä. Kyse ei ole siitä, että hän olisi ruma - päinvastoin hän on oikein nätti nainen. En kuitenkaan voisi kuvitella seurustelevani tai harrastavani seksiä hänen kanssaan. Minusta se olisi jo melkein sama, kuin paneskelisin siskoani...

Tietysti suurimmassa osassa tapauksia toinen osapuoli on varmaan ainakin jossakin vaiheessa ihastunut, mutta älkää yleistäkö. Ei me miehet haluta kaikista naispuolisista ystävistä panopuita tai vaimoja.

Huoh ;( 

huoh 

argh.

Vierailija
39/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tärkeä aihe on käsittelyssä tammikuun Cosmossa. Kannattaa lukea.

Vierailija
40/66 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt ovat täysin tunteidensa vietävissä eivätkä kykene toimimaan järkevästi.

Väärin!! Ei tunteidensa vaan aivan pelkkien himojensa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi