Miehen ja naisen välinen "ystävyys" on AINA enemmänkuin ystävyyttä
Ainakin mies on kiinnostunut naisesta.
Ainoat poikkeukset ovat jos mies on homo tai nainen ruma.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Se on totta. Naisten kanssa ollaan kavereita, mut miehistä saa useimmiten hyviä ystäviä - ei meinaa tarvii jauhaa turhaa paskaa meikeistä, vaatteista ja ulista pikkujutuista. Ei turhaa riitelyä ja selkäänpuukottamista ja voit olla ihan oma ittes :) njoo, vois sanoo et mun miespuoliset ystävät on enemmän kun ystäviä, tuntuvat perheeltä
Samoin, minulla miehenä toiset miehet on kavereita ja useampi nainen jotka ovat ystäviä, joiden kanssa ei tarvitse puhua koko ajan mopon kaasareista ja muista vastaavista asioista, voi ihan reilusti puhua vaikka mistä, seksistäkin ja tosiaan ovat kuin perhettä.
Tapailin pari kertaa miestä, jonka kanssa oli mukava jutella kaikkea. Mitään kipiniää ei välillemme iskenyt, joten kavereiksi jäätiin. Ja voin edelleenkin jakaa kaikki ajatukset hänen kanssaan. Aika mukavaa, sillä on sellaisia asioita, joita en puhu naispuolisten ystävieni kanssa.
Ajan kuluessa ystävyys muuttuu paljon tärkeämmäksi asiaksi kuin potentiaalinen pano henkilön kanssa, josta tietää etteiparisuhde tulisi toimimaan. En minä ainakaan miespuolisen ystäväni kanssa rikkoisi ystävyyttä niin mitättömällä asialla kuin pano eikä hänkään. Ystävyyttä takana yli 20 vuotta. Parisuhteena juttumme ei toimisi hetkeäkän emmekä ole edes toistemme tyyppiä siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin todella miespuolisia ystäviä, jotka eivät tuntisi minua kohtaan mitään himoja. Ikävöin ala-aste aikoja, tällöin pystyi poikien kanssa kaveeraamaan tosi vapaasti.
Olen yrittänyt ystävystyä naisten kanssa. Koska tunnen, että tarvitsisin luotettavan ystävän,jonka kanssa voisin jutella ihan kaikesta,tabuistakin. Olempahan vain kiinnostunut tästä elämästä ja ilmiöistä.
Mustasukkaisuus tällaisesta ystävyydestä johtuu usein siitä, ettei olla avoimia kumppanille esimerkiksi aiemmista säädöistä tai tunteista ystävää kohtaan vaan puhutaan ystävästä harvoin ja ei koskaan nimellä ja kerrotaan ehkä tämän olevan kuin pikkusisko. Tapaamisista ei kerrota mitään tai ehkä jälkikäteen. Koko ihmistä ei anneta tavata livenä. Siitä se luottamus vasta kasvaa, kun vuosia myöhemmin paljastuukin, että on ollut tuohon ystävään syvästi rakastunut ja se "kuin pikkusisko"-juttu olikin vain pelkkä vitsi. Olkaa avoimia kumppaneillenne, niin ei tule turhia mustasukkaisuuskohtauksia!
Jaa että vaan munaa pilluun on ainut kommunikaatio miesten kanssa.