Miehen ja naisen välinen "ystävyys" on AINA enemmänkuin ystävyyttä
Ainakin mies on kiinnostunut naisesta.
Ainoat poikkeukset ovat jos mies on homo tai nainen ruma.
Kommentit (66)
Kaipaisin todella miespuolisia ystäviä, jotka eivät tuntisi minua kohtaan mitään himoja. Ikävöin ala-aste aikoja, tällöin pystyi poikien kanssa kaveeraamaan tosi vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt ovat täysin tunteidensa vietävissä eivätkä kykene toimimaan järkevästi.
Mieshiva
Joo, ja sama toisin päin. Kun mies sanoo, ettei nainen kykene toimimaan järkevästi, vaan on täysin tunteidensa vietävissä, on se = NAISVIHA
Vierailija kirjoitti:
Se on totta. Naisten kanssa ollaan kavereita, mut miehistä saa useimmiten hyviä ystäviä - ei meinaa tarvii jauhaa turhaa paskaa meikeistä, vaatteista ja ulista pikkujutuista. Ei turhaa riitelyä ja selkäänpuukottamista ja voit olla ihan oma ittes :) njoo, vois sanoo et mun miespuoliset ystävät on enemmän kun ystäviä, tuntuvat perheeltä
Naisiakin on monenlaisia. Ei kaikki naiset tykkää puhua meikeistä, vaatteista tai valita pikkuasioista. Tai halua riidellä turhaa tai puhu sontaa seläntakana. Muista myös, että ystävyyssuhteissa on aina kaksi osapuolta, jotka luovat sitä ystävyyttä. Ei vaan voi syyttää toista, vaan on myös osattava katsoa välillä peiliin.
Jos miehellä on tyttöystävä/puoliso (eli saa säännöllisesti seksiä) ei ole kovinkaan suuri ongelma miehelle olla naisen kaveri. Tyttöystävälle tai puolisolle tämä kaveruus sen sijaan saattaa olla aika isokin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mäkin voin kertoa rumana ja hyvin selluliitti perseisenä naisena, että kyllä ovat kaverimiehet ja -pojat olleet halukkaita kanssani seksiin yläasteelta alkaen, kytänneet, vaikka olisin kuinka epäeroottisiin säikkeihin pukeutunut, kuten yleensä teenkin. En tiedä missä vika, mutta näin. Tämän vuoksi olenkin aina ihmetellyt sitä miksi sanotaan, ettei rumat naiset saa miehiä ja miksi miehet valittaa naisten rumista ulkonäöistä ja selluliiteista, kun kuitenkin haluavat näitä.. Ja mä en koe edes hyötyväni tästä niinkään, kun en ole itse niin hirveästi miesten perään, olen aika fridgi.
Harva tavallinen mies viitsii kauniita yrittää kun ei ne edes tiedosta tavallisten miesten olemassaoloa.
Frigidiltä läskiltä tavallinenkin mies saattaa hyvänä päivänä saada seksiä. Eikä kaikki läskit välttämättä ole edes frigidejä koska miehinen olemus naisella tarkoittaa korkeampaa testosteronitasoa.
Vierailija kirjoitti:
Kai te tajuatte, että tällaisen palstapaskan takia osa naisista ei tule koskaan haluamaan olla miehen kanssa vain kaveri?
Miehethän kun panevat mitä tahansa ja kiinnostuvat KAIKISTA naisista. Kuka sellaisen kaveri haluaisi olla?
Ei varmasti kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mäkin voin kertoa rumana ja hyvin selluliitti perseisenä naisena, että kyllä ovat kaverimiehet ja -pojat olleet halukkaita kanssani seksiin yläasteelta alkaen, kytänneet, vaikka olisin kuinka epäeroottisiin säikkeihin pukeutunut, kuten yleensä teenkin. En tiedä missä vika, mutta näin. Tämän vuoksi olenkin aina ihmetellyt sitä miksi sanotaan, ettei rumat naiset saa miehiä ja miksi miehet valittaa naisten rumista ulkonäöistä ja selluliiteista, kun kuitenkin haluavat näitä.. Ja mä en koe edes hyötyväni tästä niinkään, kun en ole itse niin hirveästi miesten perään, olen aika fridgi.
Harva tavallinen mies viitsii kauniita yrittää kun ei ne edes tiedosta tavallisten miesten olemassaoloa.
Frigidiltä läskiltä tavallinenkin mies saattaa hyvänä päivänä saada seksiä. Eikä kaikki läskit välttämättä ole edes frigidejä koska miehinen olemus naisella tarkoittaa korkeampaa testosteronitasoa.
Olen ruma ja selluliitti perseinen, sekä reisinen, mutta en ole läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te tajuatte, että tällaisen palstapaskan takia osa naisista ei tule koskaan haluamaan olla miehen kanssa vain kaveri?
Miehethän kun panevat mitä tahansa ja kiinnostuvat KAIKISTA naisista. Kuka sellaisen kaveri haluaisi olla?
Mitä sitten. Tottahan tuo on. Miksi esität miestä?
Olen nainen.
Ja kyllä minua häiritsee se, että miehet ovat tyyliin eläinten tasolla olevia nisäkkäitä, joiden kapasiteetti ei palstan mukaan riitä kuin seksin miettimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän juuri pitävät rumia naisia automaattisesti helppoina. Minullekin on sanottu, että varmaan on monia seksikumppaneita ollut kun on tämän näköinen kroppa. Kasvot eivät kauniit sitten ole tosiaan :(
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain on. Omista ystävyyksistäni miesten kanssa yksikään ei ole kestänyt miehen aloitettua seurustelun. Kyllähän se kertoo hyvin yksiselitteisesti, että mies ei ole ollut kiinnostunut ystävyydestä.
Tai että miehen seurustelukumppani ei hyväksy miehen naispuolisia ystäviä, joista tietää tai aavistaa että heidän kanssa on ollut enemmänkin kuin ystävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä minua ainakaan enää kiinnosta miesten ystävyys, kun se päättyy aina pettymykseen. On ikävää tajuta, että se pitkällinen ja vaivaa vaatinut ystävyyden rakentaminen onkin miehen puolelta ollut vain housuihin pyrkimistä. Luottamus on mennyt!
Parasta ja aidointa ystävyyttä on ystävyys eksän kanssa.
Minä olen ylipainoinen, naimisissa ja lapsia on kolme. Yksi ystäväni on lapseton ja sinkku, samanikäinen mies.
En ole hänestä kiinnostunut eikä hänkään minusta. Miten voisi edes olla?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä minua ainakaan enää kiinnosta miesten ystävyys, kun se päättyy aina pettymykseen. On ikävää tajuta, että se pitkällinen ja vaivaa vaatinut ystävyyden rakentaminen onkin miehen puolelta ollut vain housuihin pyrkimistä. Luottamus on mennyt!
Mikset voisi antaa miehille ystävyyden osana? Onhan se vähän hassua, että joku random-äijä baarista pääsee paljon intiimimpään yhteyteen naisen kanssa kuin muka-läheinen ystävä.
Minulle naisten kanssa ystävystyminen on hankalaa, kun tunteet tulee peliin, jos nainen on millään tasolla mukava ihminen - ulkonäöllä ei ole väliä. Toisaalta ei sitä ei mukavien kanssa tahdo olla edes ystävä.
En koe, että ihastumiselle tarvitsisi tehdä jotain, koska se on asia, jolle ei voi itse mitään. Saatan kyllä kertoa mutta meinaan, ettei ihastumisen tarvitse johtaa mihinkään kaverisuhdetta pidemmälle.
Jos vaihtoehdot on ihastuminen tai ei naisia ystävinä on pakko valita jälkimmäinen, että voi toimia normaalina yhteiskunnan jäsenenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset voisi antaa miehille ystävyyden osana? Onhan se vähän hassua, että joku random-äijä baarista pääsee paljon intiimimpään yhteyteen naisen kanssa kuin muka-läheinen ystävä.
Koska on paljon jalompaa antaa tuntemattomalle. Se on aito kristityn teko.
Se toimii jos ei ajatte toista vaan miehenä/naisena vaan pitää toista vaan ihmisenä. Usein kun ihmiset puhuu eri sukupuolta olevista kavereistaan niin usein he sanovat että kaveripoika/tyttö.
Ja nuorista sen varsinkin huomaa että käytös muuttuu paljon kun toisen sukupuolen edustaja tulee paikalle.
Onko mielestänne outoa, jos seurusteleva viettää toisinaan vapaa-aikaansa toisen sukupuolen edustajan/edustajien kanssa?
Kuittaisitteko asian olankohautuksella, jos kyseessä oma puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Läheisyysriippuvuus?
Sitäkö se on sulle?