Miehen ja naisen välinen "ystävyys" on AINA enemmänkuin ystävyyttä
Ainakin mies on kiinnostunut naisesta.
Ainoat poikkeukset ovat jos mies on homo tai nainen ruma.
Kommentit (66)
Ei siis AINA. Miehet yleensä kuvittelevat että ystävyydestä voisi joskus tulla jotakin. Naiset ajattelevat näin harvemmin.
Ja silti se voi naisen puolelta olla ihan pelkkää ystävyyttä. Mies pitäköön tunteensa omana tietonaan.
No kun ei ole! Usko jo! Naisen ja miehen välillä voi olla vaan pelkkää ystävyyttä! Joten lopeta jo tämä jankkaaminen aiheesta ja haista p*ska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Olet ymärtänyt väärin. Ainoastaan kaksi erisukupuolista voivat olla todella ystäviä keskenään. Kahden miehen tai kahden naisen välinen ystävyys on aina vähemmän kuin ystävyyttä.
Miehet nyt ovat täysin tunteidensa vietävissä eivätkä kykene toimimaan järkevästi.
Entä jos ei vaan kiinnosta parisuhde/seurustelu ym?
Jos haluaa olla vain ystävä?
Entä hetero- ja lesbonaisen ystävyys? Tai kahden lesbonaisen? :D
Minulla ei satu olemaan miehiä/poikia kavereina, mutta en näe mitään syytä sille, miksi ei voisi olla. KAVEREINA.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä voi olla miehenkin kanssa.
Jos nainen on viehättävä, häntä pyydetään trefeille. Ei hänen kanssa olla "ystävä"
Jos seurustelu naisen kanssa ei kiinnosta, olet homo.
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea tässä on?
Läheisyysriippuvuus?
Se on totta. Naisten kanssa ollaan kavereita, mut miehistä saa useimmiten hyviä ystäviä - ei meinaa tarvii jauhaa turhaa paskaa meikeistä, vaatteista ja ulista pikkujutuista. Ei turhaa riitelyä ja selkäänpuukottamista ja voit olla ihan oma ittes :) njoo, vois sanoo et mun miespuoliset ystävät on enemmän kun ystäviä, tuntuvat perheeltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea tässä on?
Läheisyysriippuvuus?
Mikä idea ystävyydessä nyt on? Pöljä.
Aihe on oikeastaan kiinnostanut minua sillä ystävissäni on enimmäkseen miehiä. Tai ainakin itse pidän heitä kaveri-kategoriassa. Toki jokaisen kanssa olen tutustuessa heittänyt pientä flirttiä, mut just sen takia mietin että olenkohan jättänyt vähän erilaisen mielikuvan itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea tässä on?
Läheisyysriippuvuus?
Mikä idea ystävyydessä nyt on? Pöljä.
Läheisyysriippuvuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä voi olla miehenkin kanssa.
Jos nainen on viehättävä, häntä pyydetään trefeille. Ei hänen kanssa olla "ystävä"
Jos seurustelu naisen kanssa ei kiinnosta, olet homo.
Kyllä, tottakai ystävä voi olla miehenkin kanssa. Mutta yhtälailla ystävä voi olla naisenkin kanssa, vaikka muuta yrität väittää.
Pyydätkö "trefeille" jokaista viehättävää naista? Entä kun seurustelet? Miten toimit, jos tapaat viehättävän naisen, pyydätkö "trefeille"? Entä kieltäydytkö olemasta toisen ystävä sillä perusteella että hän sattuu olemaan viehättävä nainen?
Näin se vain on. Omista ystävyyksistäni miesten kanssa yksikään ei ole kestänyt miehen aloitettua seurustelun. Kyllähän se kertoo hyvin yksiselitteisesti, että mies ei ole ollut kiinnostunut ystävyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Se on totta. Naisten kanssa ollaan kavereita, mut miehistä saa useimmiten hyviä ystäviä - ei meinaa tarvii jauhaa turhaa paskaa meikeistä, vaatteista ja ulista pikkujutuista. Ei turhaa riitelyä ja selkäänpuukottamista ja voit olla ihan oma ittes :) njoo, vois sanoo et mun miespuoliset ystävät on enemmän kun ystäviä, tuntuvat perheeltä
Millähän tavalla tämä kommentti eroaa halveksimastasi selkäänpuukottamisesta?
Ikisinkkujen ongelmia? Minulla on läheisiäkin miespuolisia ystäviä. Jos he jostain syystä kuvittelevat panevansa minua harrastaessaan seksiä, minulle se on aivan sama, kunhan pitävät siitä turpansa kiinni - itse kun harrastan seksiä vain mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt ovat täysin tunteidensa vietävissä eivätkä kykene toimimaan järkevästi.
Mieshiva
Ei pidä paikkaansa. Miehet eivät ole koskaan voineet pysyä kanssani pelkkinä kavereina ja aina halunneet panna vaikka olen siis oikeasti todella, todella ruma nainen.