Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinille lahjaksi Burberryn iso silkkihuivi kirpparilta 35 e

Vierailija
24.12.2015 |

Kaunis, vaaleanpunainen ruutukuosilla. Mukana tuli vielä samaa merkkiä oleva pussi. Ei olisi ollut todellakaan varaa ostaa muuten. Kävin vielä Stockmannilla näyttämässä huivia ja varmistamassa aitouden. Aito oli. Siihen lisäksi uusi DKNY:n nahkainen musta pikkulaukku niinikään Espoon kirppikseltä 50 centtiä, aito sekin. Beiget Balmuirin cashmere-lapaset eurolla, hintalappu kiinni vielä. Pisteeksi päälle aidot helmikorvakorut sukulaisen jäämistöstä.

Eipä olisi köyhänä yh:na muuten kukkaro antanut periksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On onhan tuokin taitolaji. Itse löytäisin vaan paskaa ja siksi kirppareilla en käy.

Jos ei käy kirppiksellä, niin eipä ne taidotkaan kehity. Itsekin tein aiemmin vain huonoja löytöjä, mutta nyt kun olen viimeisen vuoden käynyt useita kertoja viikossa kirppiskierroksia, olen alkanut tehdä huippulöytöjä. Vaatii vain aikaa, vaivannäköä ja kärsivällisyyttä, mutta silmä aarteille kyllä kehittyy.

Vierailija
22/27 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok,mut stoccan myyjät eivät kyllä voi todistaa tuotteita aidoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot helmet ihanat, muista en niin välittäisi, mutta eiköhän ap tunne tyttönsä maun ja lahjat olivat mieluisat juuri hänelle!

Vierailija
24/27 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen kivaa varmaan saada käytettyjä lahjoja :/

Vierailija
25/27 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttärellä todella tätimäinen maku. Mikäs siinä, ei meidän teinit noiden päälle ymmärtäisi, itselleni kyllä kelpaisi.

Vierailija
26/27 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kehtaisi viedä stockan myyjälle arvioitavaksi kirppislöytöä. Eipä silti, kivat lahjat jos tykkää merkkituotteista. Taidan olla kummajainen kun en itse sellaisista välitä.

Vierailija
27/27 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon Lommilan Kontti ja Vantaan Lanttila, niistä löytää laatukamaa halvalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä