Vierailija

Kaunis, vaaleanpunainen ruutukuosilla. Mukana tuli vielä samaa merkkiä oleva pussi. Ei olisi ollut todellakaan varaa ostaa muuten. Kävin vielä Stockmannilla näyttämässä huivia ja varmistamassa aitouden. Aito oli. Siihen lisäksi uusi DKNY:n nahkainen musta pikkulaukku niinikään Espoon kirppikseltä 50 centtiä, aito sekin. Beiget Balmuirin cashmere-lapaset eurolla, hintalappu kiinni vielä. Pisteeksi päälle aidot helmikorvakorut sukulaisen jäämistöstä.

Eipä olisi köyhänä yh:na muuten kukkaro antanut periksi.

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla on siis ihan harrastuksena etsiä luksusmerkkejä pilkkahintaan. Itselläni on jo riittävästi ko. tuotteita. Välillä metsästän lahjaksi. Samalla on harjaantunut feikkisilmä. Olen kyllä säästänyt tuhansia euroja tällä harrastuksellani 😊

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mautonta. Toivottavasti joudut ongelmiin tuonntakia.

Anteeksi?

Joku puusilmä voi luulla, että ap on varakas, vaikka onkin tuollainen kerjäläisrotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Anteeksi?

Joku puusilmä voi luulla, että ap on varakas, vaikka onkin tuollainen kerjäläisrotta.

LOL. Rauhallista joulua sinullekin!

- 2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Anteeksi?

En kerjää, vaan keräilen. Harrastus, oletko kuullut? Vähän kun joku keräilee postimerkkejä. Siinähän luulee minun olevan vaikka mitä. En muutenkaan huoli ystäväkseni kaltaisiasi mulkvisteja.

Ap

Vierailija

Täällä saman harrastuksen omaava, ihan huippulöytöjä tekee kun vaan jaksaa katsoa ja tietää mistä etsiä ;) Ja se fiilis kun löytää jonkin aarteen! Tosin on tässä sekin negatiivinen puoli, kun uusi työkaverini oli todella nihkeä alkuun ja sanoikin hieman epäsuorasti että olen sellainen rikas snobi kun pukeudun laadukkaisiin vaatteisiin, oli hieman häpeissään kun tutustui paremmin ja kuuli että ostan useimmat vaatteeni kierrätettyinä... :D Niinhän ne sanovat ettei kukaan ole tuhlaamalla rikastunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä kirppiksillä käyt?

Balmuirin uudet lapaset eurolla on näistä uskomattomin.

Ammattisalaisuus 😊

Kaivarin Kanuuna?

Vierailija

Ihanat lahjat! Ja ihan loistavia löytöjä teillä joillakin muillakin. Hyvää joulua teille!
T: myös teinien äiti, joka arvostaa second hand -ostoksia

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat