Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten hassuimmat kuvitelmat naisten anatomiasta/ruumiintoiminnoista

Vierailija
24.12.2015 |

Aika yleisiä nämä, että mies kuvittelee naisen alapäässä olevan vain kaksi reikää - pimppireikä ja peppureikä. Ei se mitään, itsellenikin tämä oli jotenkin harmaata epävarmuuden aluetta, pelkäsin olevani yksireikäinen luonnonoikku ja varmistelin asiaa pissaamalla suihkussa peili kädessä...
.
Olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa, joka tiesi että sormettaessa tuntuu parhaimmalta, kun sormi osuu pimpin "yläosaan" navan puolelle. Muilta on pitänyt pyytää että tekisitkö näin, kun se tuntuu hyvältä.
.
17-vuotiaana silloisen poikaystävän kanssa oli kyllä aallonpohja. En saanut koskaan orgasmia seksissä ja poika luuli sen johtuvan jännityksestä, vaikka oikeasti seksi vain oli kehnoa. Hän sitten kannusti minua laukeamaan "ei se haittaa jos sä saat orgasmin, sähän syöt pillereitä niin et tuu raskaaksi". Ei kyllä taida naisen orgasmi pahemmin vaikuttaa lisääntymiseen...

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua on ihmetyttänyt aina kaikkien miesten kohdalla kun miehillä tuntuu olevan outo käsitys, että rintoja pitää puristella kovaa ja imeä lutkuttaa nänniä kuten pienet vauvat tekevät. Jokaikinen mies on tehnyt niin. Miehet eivät tiedä mitä on hellä kosketus tai silittely. Puristus sattuu rintoihin jotka on herkkää aluetta, ja nännin imeminenhän ei tunnu yhtään miltään. Miksi he tekevät niin!? :D Aina menee ihan nauruksi omalta osaltani se touhu kun pitää kesken kaiken huomautta että "Ei noin. Ei niitä puristaa pidä. Tunnen kyllä vähemmälläkim kosketuksella." Eihän miehenkään kiveksistä napata kiinni ja puristeta lujaa niiden sisältöä.

Toinen ihmetyksen aihe on se, kun miehet ei ikinä tajua miten herkkä se klitoris on. KLITORISTA _EI_ IMETÄ! Se tuottaa aivan järkyttävän kivun koko klitoriksen alueella siellä missä se klitoris jatkuu ja haarautuu lantion sisäpuolella. Klitorishan on tavallaan kuin pieni peniksen pää, joka olisi aikanaan jatkanut kehitystään penikseksi jos sikiöstä olisikin tullut miespuolinen. Klitoriksen imeminen on sama asia, jos nainenkin vetäisi peniksestä kovaa, niin että se tuntuisi miehestä lähtevän irti "juurineen". Harvemmin olen uskaltanut miesten antaa minulle suuseksiä jos tiedän että mies on kokematon. Niiden kanssa joiden kanssa olen päätynyt seurustelemaan asti, olen opettanut että klitorista ei kuulu imeä. Joskus joku mies imi klitoristani, ja seurasi niin järkyttävä kipu että huusin pitkään täyttä kurkkua, väännyin tuskasta mutkalle ja paniikissa potkaisin miestä ylävartaloon. Kipu jäi tuntumaan ainakin tunniksi ja kipulääkettä kului, enkä pystynyt kävekemään kunnolla vielä seuraavanakaan päivänä tai kipu voimistui.

N26

Vierailija
82/99 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua on ihmetyttänyt aina kaikkien miesten kohdalla kun miehillä tuntuu olevan outo käsitys, että rintoja pitää puristella kovaa ja imeä lutkuttaa nänniä kuten pienet vauvat tekevät. Jokaikinen mies on tehnyt niin. Miehet eivät tiedä mitä on hellä kosketus tai silittely. Puristus sattuu rintoihin jotka on herkkää aluetta, ja nännin imeminenhän ei tunnu yhtään miltään. Miksi he tekevät niin!? :D Aina menee ihan nauruksi omalta osaltani se touhu kun pitää kesken kaiken huomautta että "Ei noin. Ei niitä puristaa pidä. Tunnen kyllä vähemmälläkim kosketuksella." Eihän miehenkään kiveksistä napata kiinni ja puristeta lujaa niiden sisältöä.

Toinen ihmetyksen aihe on se, kun miehet ei ikinä tajua miten herkkä se klitoris on. KLITORISTA _EI_ IMETÄ! Se tuottaa aivan järkyttävän kivun koko klitoriksen alueella siellä missä se klitoris jatkuu ja haarautuu lantion sisäpuolella. Klitorishan on tavallaan kuin pieni peniksen pää, joka olisi aikanaan jatkanut kehitystään penikseksi jos sikiöstä olisikin tullut miespuolinen. Klitoriksen imeminen on sama asia, jos nainenkin vetäisi peniksestä kovaa, niin että se tuntuisi miehestä lähtevän irti "juurineen". Harvemmin olen uskaltanut miesten antaa minulle suuseksiä jos tiedän että mies on kokematon. Niiden kanssa joiden kanssa olen päätynyt seurustelemaan asti, olen opettanut että klitorista ei kuulu imeä. Joskus joku mies imi klitoristani, ja seurasi niin järkyttävä kipu että huusin pitkään täyttä kurkkua, väännyin tuskasta mutkalle ja paniikissa potkaisin miestä ylävartaloon. Kipu jäi tuntumaan ainakin tunniksi ja kipulääkettä kului, enkä pystynyt kävekemään kunnolla vielä seuraavanakaan päivänä tai kipu voimistui.

N26

Ja minulla täysin päinvastoin. Eivät kaikki naiset pidä samoista asioista kuin sinä. Suuta auki vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo oma mieskin luuli että pissa tulee emättimestä 😊

itseasiassa minun pissa tulee emättimestä. Ja niin tulee kait suurimalla osalla muillakin naisilla. Vaginan anatomia oikeasti vaihtelee hieman, usealla se virtsaputken suu on emätimessä. TÄtä on puitu aiemmissakin keskusteluissa, ja moni sairaanhoitaja totesi että kun he laittaa kkatetria naisille, se aukko useinkin on emättimen sisällä. Itsekin vasta keski-ikäisenä totesin itselläni olevan asian näin, kun oikein asiaa selvitin. Nuorempana ei kiinnostanut pahemmin oma anatomia.

Ei se pissa sullakaan emättimestä tule, vaan virtsaputkesta! Se, että sen putken suu on emättimen "puolella" on eri asia. Miesten harhaluuloista nyt puhuttiin, ja siinä luulossa virtsaputkea ei naisilla olekaan, mitä kuvaa hyvin aiempi selostus miehestä, jolle piti näyttää, että naisenkin pissa suihkuaa.

Vierailija
84/99 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttää suurin osa kuvittelevan että keskustelupalstalla sukupuolielämä parantuu. Entä jos juttelisitte sen kulloisenkin kumppanin kanssa mikä hyvälle tuntuu itsestä ja toisesta.

Vierailija
85/99 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on kummallisia luuloja täällä: "virtsa-aukko emättimessä, tai emättimen nuoleminen"

Katsokaas nyt jostain kuvasta, mikä paikka on minkäkin niminen.

Vierailija
86/99 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella naisella ON virtsapuken aukko vaginan SISÄLLÄ! uSKOKAA jo! Ota peili kätees, sheivaa, ja mene wc-pytylle katsomaan että se virtsa suihkuaa vagina-aukon sisältä. Toislla se aukon suu on siellä missä se anatomisesti oppikirjoissa kuvataan, eli muutaman sentin vagina-aukosta ylöspäin, mutta toisilla se on vagina-aukon sisällä. näin on. piste.

Vierailija
87/99 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näyttää suurin osa kuvittelevan että keskustelupalstalla sukupuolielämä parantuu. Entä jos juttelisitte sen kulloisenkin kumppanin kanssa mikä hyvälle tuntuu itsestä ja toisesta.

Mies tietää mistä pidän. Silti voi puhua aiheesta täällä.

Vierailija
88/99 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisia kokemuksia viimeisen 25 vuoden ajalta alla. Nykyinen vaimo, jota ennen ollut 4-5 pitkäaikaista tyttöystävää, yksi ex-vaimo, sekä lyhyempiä suhteita.

- usea nainen pitää rintojen koskettelusta

- 2-3 naista ei ole pitänyt rintojen koskettelusta lainkaan

- joku nainen piti vain nännien koskettelusta, rintoihin ei muuten saanut koskea lainkaan

- 1 nainen halusi nännejä PURTAVAN, koskettelu oli "ämmämaista"

- yli 10 naista piti sekä klitoriksen koskettelusta että vaginan "sormetuksesta" joskus / jollain tasolla

- 3-4 naista piti klitoriksen koskettelusta, mutta ei "sormetuksesta"

- 1 nainen ei halunnut minkäänlaista koskettelua lähellekään alapäätä

- 1 nainen ei halunnut minkäänlaista koskettelua mihinkään, ei edes ylävartaloon. Kaikki esileikki piti tehdä "juttelemalla mukavia". Ainoa salittu seksiasento oli lähetyssaarnaaja. Nainen meni selälleen sängylle, kysyi "joko sulla seisoo" levitti jalat ja käski "hoitaa hommat"

- yksi nainen halusi rakastella pelkästään jos oli kiinnijäämisen riski

- kaksi naista halusi jotain ihme sitomisleikkejä (toinen raivostui kun en suostunut ja heitti ulos)

- usea nainen ei erityisemmin kaivannut anaaliseksiä (ei ainakaan ehdottanut / asia ei tullut puheeksi)

- kaksi naista nimenomaan halusi anaaliseksiä, toinen näistä sai orgasmin pelkästään siitä, toista piti samalla sormettaa

- ehkä 2-3 naista halusi suuseksiä

- ehkä 5 naiselle minä ehdotin suuseksiä ja annoin

- muutamalla naiselle ehdotin suuseksiä mutta kieltäytyivät

- yli 10 naiselle en ehdottanut enkä antanut suuseksiä

- yli 10 eri naista saanut orgasmin, mutta ei erityisen nopeasti / helposti

- 2-3 naista sai orgasmin käytännössä heti kun tulin sisään 

- 5-10 naista ei saanut orgasmia lainkaan

- noin 10 naista ei erityisemmin kommentoinut taitojani rakastajana

- vajaa 10 naista kehui minua

- 3 naista haukkui minua, yhden mielestä olen paskin mies sängyssä mitä hänellä on koskaan ollut

Kirjoitukseni pointti: aika vaikea miehen on miellyttää kaikkia toimimalla sängyssä tietyllä tavalla.

Vierailija
89/99 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monella naisella ON virtsapuken aukko vaginan SISÄLLÄ! uSKOKAA jo! Ota peili kätees, sheivaa, ja mene wc-pytylle katsomaan että se virtsa suihkuaa vagina-aukon sisältä. Toislla se aukon suu on siellä missä se anatomisesti oppikirjoissa kuvataan, eli muutaman sentin vagina-aukosta ylöspäin, mutta toisilla se on vagina-aukon sisällä. näin on. piste.

Voisi vähän vaikeuttaa tamponin käyttöä.... Ja joka yhdyntä johtaisi tulehdukseen. Minulla ainakaan ei ole virtsaputken suu vaginassa.

Vierailija
90/99 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi vähän vaikeuttaa tamponin käyttöä.... Ja joka yhdyntä johtaisi tulehdukseen. Minulla ainakaan ei ole virtsaputken suu vaginassa.

Minä kyllä uskon, että joillakin se suu voi olla vaginan puolella, mutta se on epämuodostuma, ei mikään normaali tai yleinen variaatio! Juurikin siksi, että tuosta tulee äärimmäisen tulehdusherkkä yhdistelmä. Virtsa ei kuulu emättimeen, ja virtsaputki tulehtuu ja ärtyy helposti jo ns normipaikassaan klitoriksen ja emättimen aukon välissä.

Veikkanpa minäkin, että tää "virtsaputki emättimessä, kätilökin sanoi niin!" ei vaan tiedä, mikä emätin on. Huolestuttavampana kyllä pidän sitä kätilöä, toivottavasti en joudu saman ihmisen hoidettavaksi, leikkaa vielä häpyhuuleen välilihan sijasta.

Vierailija
91/99 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä oon kuullut niin miehiltä kuin naisiltakin: yhden illan juttuja harrastavan naisen pillu olisi jotenkin maagisesti löysempi kuin seurustelevan. Se on kuulkaa aivan sama, meneekö sinne emättimeen viisi kertaa viikossa saman tai viiden eri jätkän muna, ei se siitä sen kummemmin mene aivan löysäksi :D

Muutenkin naisen pillusta voi työntyä meloninkokoista kersaa, ja senkin jälkeen se usein palautuu takaisin lähelle normaalia. Ei se vaikuta mitenkään, kuinka moni eri mela mekossa heiluu.

Vierailija
92/99 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta on hyvä muistaa, ettei moni nainen tiedä peniksestä ja kiveksistä paljoakaan - vaikka saattaa luulla tietävänsäkin.

Hys, hys. Tässä ketjussa oli tarkoitus kohottaa naisten itsetuntoa miehille nauramalla.

Kuule, tämä on naisvaltainen palsta, joten täällä on välillä sellaisia tyttöjen juttuja, joihin jonnet eivät välttämättä pääse sisään. Varmasti tuttu ongelma myös oikeassa elämässä.

Voit perustaa ylilaudalle, tai mikset tännekin, ketjun naisten harhaluuloista miesten anatomiaa koskien. Hirveää menestystä ketjusi tuskin saavuttaa, koska naiset jostain syystä pärjäävät koulussa paremmin ja muistavat mitä siellä tunneilla kerrottiin.

ja tästä syystä naiset saavatkin töissä miehiä parempaa palkkaa...ei kun ☺

Vierailija
93/99 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että menkkojen aikaan ei voi harrastaa seksiä ja että naista ei haluta silloin.

Vierailija
94/99 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yleisiä nämä, että mies kuvittelee naisen alapäässä olevan vain kaksi reikää - pimppireikä ja peppureikä. Ei se mitään, itsellenikin tämä oli jotenkin harmaata epävarmuuden aluetta, pelkäsin olevani yksireikäinen luonnonoikku ja varmistelin asiaa pissaamalla suihkussa peili kädessä...

.

Olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa, joka tiesi että sormettaessa tuntuu parhaimmalta, kun sormi osuu pimpin "yläosaan" navan puolelle. Muilta on pitänyt pyytää että tekisitkö näin, kun se tuntuu hyvältä.

.

17-vuotiaana silloisen poikaystävän kanssa oli kyllä aallonpohja. En saanut koskaan orgasmia seksissä ja poika luuli sen johtuvan jännityksestä, vaikka oikeasti seksi vain oli kehnoa. Hän sitten kannusti minua laukeamaan "ei se haittaa jos sä saat orgasmin, sähän syöt pillereitä niin et tuu raskaaksi". Ei kyllä taida naisen orgasmi pahemmin vaikuttaa lisääntymiseen...

Valista nyt vähän, mitä se navan alapuolisen maha-alueen tökkiminen sormettamiseen vaikuttaa?

Vierailija
95/99 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

Valista nyt vähän, mitä se navan alapuolisen maha-alueen tökkiminen sormettamiseen vaikuttaa?

Sellaisen olen kyllä kuullut, että se navan räpläämnen saattaa alkaa joitakin pissittämään, mutta sellaista en ole vielä kuullut, että sitä napaa pitäisi sormettaessa roplata.

Vierailija
96/99 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

g-piste

Vierailija
97/99 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies luulee, että tissien puristelu on esileikkiä ja että nainen kiihottuu siitä. Not.

Moni nainen kiihottuukin. Osa taas ei pidä. Yksilöllinen asia. Moni on loukkaantunut jos ei puristella, kun taas toiset eivät innostu yhtään.

-Mies 29v + 1v-

Olisiko sulla mitään lähdettä väitteillesi? En ole koskaan kuullut/lukenut, että kukaan nainen kiihottuisi tai pitäisi tissien puristelusta.

Mitä ihmettä sinä horiset? Kyllähän rinnat on erogeeninen alue, ihan tutkitusti, ja jos sua ei se nappaa että tisseihin kosketaan, niin miksi kuvittelet että muutkin on samanlaisia?

En oikeasti ole koskaan kuullut, että kukaan pitäisi puristelusta (paitsi ilmeisesti joku mamma tällä sivulla.) Toki tiedän, että monet nauttivat/pitävät rintojen koskettelusta muuten.

Ehkä tulkitset vähän turhan nuivasti. Ei puristelu tarkoita välttämättä mitään puristusvoimakoetta, vaan hellää painelua.

-Mies 29v + 1v-

Tuo on nnIIIn suhteellista, yks nainen sano siinä tiimellyksessä että purista kunnolla äläkä hipelöi, vaikka puristin jo niin paljon kuin jaksoin.

Vierailija
98/99 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex (17v) luuli että pillu haisee/maistuu hyvältä, siis joltain kukkasilta. Sitten kun oltiin hommiin alkamassa, molempien eka kerta, hän halusi nuolla minua. Perääntyi kuitenkin nopeasti ja sanoi "Hyi en mä tiennyt että se noin pahalta haisee"

Vaikka olin käynyt suihkussa juuri ja ajellut karvani huolellisesti posliiniksi.

No, ei väkisin. Se homma jäi siihen kun loukkaannuin ja mieheltä meni halut.

Vierailija
99/99 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa naiset ensin vaikka se suihinottotaito, ennen kuin alatte keulimaan miesten tietämättömyydellä.

No tämä. Mikä ihme siinä on niin vaikeaa?

"You men have no idea what we're dealing with down there. Teeth placement, and jaw stress, and suction, and gag reflex, and all the while bobbing up and down, moaning and trying to breathe through our noses. Easy? Honey, they don't call it a job for nothing."

- Samantha Jones, Sinkkuelämää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme