u

Saitko orgasmin. Missä asennoissa. Nuoliki miehesi sinua. Onko seksi jouluaattona kiihkeämpää?

Kommentit (11)

Vierailija

En saa aattona, enkä joulupäivänä, enkä koko vuonna. Kiitokset toivotuksista kuitenkin, tarkoitus oli varmasti hyvä. Terveisin keski-ikäinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sain heti puolenyön jälkeen. Yhdynnässä klitoriskiihottimen avulla, ihan lähetyssaarnaajassa. Mies sai samaan aikaan, ekaa kertaa yhtäaikaiset orkut eli oikeinki hyvä kerta :) Saan varmasti tänäänkin, tosin suu-ja sormihoidolla. Miestä jo vähän kiusasin ennen reissuun lähtöä ottamalla hetken poskeen ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En saa aattona, enkä joulupäivänä, enkä koko vuonna. Kiitokset toivotuksista kuitenkin, tarkoitus oli varmasti hyvä. Terveisin keski-ikäinen nainen

Miksi et saa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi et saa?

Sanotaanko että kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. :D Tässä maailmassa on kaksi miestä, joilta sitä haluaisin, eikä kumpikaan heistä halua minua. Enkä minä pysty seksiin kenenkään tuntemattoman kanssa, vaikka jostain Iskurista joku epätoivoinen varmaan löytyisikin. (Myönnettäköön että toinen noista mainitsemistani miehistä ei edes tiedä että haluaisin.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi et saa?

Sanotaanko että kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. :D Tässä maailmassa on kaksi miestä, joilta sitä haluaisin, eikä kumpikaan heistä halua minua. Enkä minä pysty seksiin kenenkään tuntemattoman kanssa, vaikka jostain Iskurista joku epätoivoinen varmaan löytyisikin. (Myönnettäköön että toinen noista mainitsemistani miehistä ei edes tiedä että haluaisin.)

Samoin. Olen juuri tullut jätetyksi ja seksiä tuskin ihan kohta tulee olemaan. En pysty seksiin iman kiintymystä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat