Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lapset odottavat pukkia, joka tulee 30 km päässä asuville vanhemmillensa. Oli tarkoitus lähteä ajamaan hautuumaan kautta iltapäivällä.
Nyt jäi lahjat sinne sillä minulla ei ole ajokorttia.
:(

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Surettaa hirmuisesti lasten puolesta miten äiti läheisriippuvaisena roikkuu miehessään ja olet hänestä vielä riippuvainen ajokortittomana.

Jätätte miehen kännäämään yksin ja taksilla sitten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Surettaa hirmuisesti lasten puolesta miten äiti läheisriippuvaisena roikkuu miehessään ja olet hänestä vielä riippuvainen ajokortittomana.

Jätätte miehen kännäämään yksin ja taksilla sitten.

Nyt on sentään hyvä tekosyy kun ei ole sitä ajokorttia (ja varmaan tarkoituksella ettei joudu juoppokuskiksi miehelleen).

Suosittelen silti jättämään ukko yksin pullonsa kanssa ja muu perhe taksilla (tai julkisilla, niitä liikkuu vielä tähän aikaan) sinne 30km päähän joulun viettoon.

Vierailija

Minun vanhempani ovat kuolleet, joten tapana on ollut viettää joulua miehen vanhemmilla, jonne tulee lasten serkukset. Anoppi on aivan ihana, samoin appi ihan mukava ihminen. Täytyy soittaa apelle, se on varmasti selvinpäin...
Mies ei meinannut myöntää ryyppäämistä, mutta eihän tuota oikein salata voi. Itkettää sillä olen äärimmäisen pettynyt.
Mies ei usein edes ota, niin miksi piti juuri nyt ?!

Vierailija

Meillä sama, hävetti äsken kaupassakin. Onneksi meillä ei ole lapsia ja onneksi viinat on kohta loppu ja alko kiinni.

Soita sille appiukolle. Kiva että sulla kuitenkin hyvät appivanhemmat. Hyvää joulua:).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun vanhempani ovat kuolleet, joten tapana on ollut viettää joulua miehen vanhemmilla, jonne tulee lasten serkukset. Anoppi on aivan ihana, samoin appi ihan mukava ihminen. Täytyy soittaa apelle, se on varmasti selvinpäin...
Mies ei meinannut myöntää ryyppäämistä, mutta eihän tuota oikein salata voi. Itkettää sillä olen äärimmäisen pettynyt.
Mies ei usein edes ota, niin miksi piti juuri nyt ?!

Joo, soitapa apelle. Hyvää joulua teille!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap rahaa taksiin?

On. Ehkä en vaivaa appiukkoa vaan menemme taksilla. Sitäpaitsi ukki maksaa varmasti ainakin tulomatkan, mikäli häntä yhtään tunnen, mutta surettaa kertoa heillekin poikansa ryyppäämisestä. Varmasti haluaisivat nähdä hekin lastaan jouluna.
Ap

Vierailija

Pelkäsin, että tästä tulee taas sellainen jouluprovo, jossa ap torppaa kaikki ehdotukset ja alkaa puolustella kännäävää miestään. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pelkäsin, että tästä tulee taas sellainen jouluprovo, jossa ap torppaa kaikki ehdotukset ja alkaa puolustella kännäävää miestään. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin :)

Ap vetänee itsekin kännit ja lastensuojelu käy noukkimassa lapset matkaansa. Mies vetää pataan ja ap pakenee silmä mustana legojaan keräillen turvakotiin, jossa viipyy uuteen vuoteen asti.

Eli perinteinen suomalainen joulu. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko, että harvoin juova on klo 10 kännissä. Juonut koko yön? Aloittanut uudelleen aamulla?
Ei onnistu monelta

Kyllä nämä pakkaa olemaan jo oman alansa "ammattilaisia"... :(

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat