Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
AP

Kertokaa toki. Itse olen mies ja pidän, jos nainen, josta olen kiinnostunut kiroilee jatkuvasti (En siis pidä tiuskimisesta tai riitelystä, mutta itse kiroilu esim. "Vi**u mä rakastan tätä tv-sarjaa, tää on ihan vi**n hyvä" ei haittaa mua kyllä pätkääkään)

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Arvostan sivistyneisyyttä ja itsekuria. Sivistykseen sisältyy harkittu käytös, pysäytetään negatiiviset impulssit, tai ilmaistaan ne ajatuksella, ei refleksinä.

Vierailija

Kiroilu on junttia. Nauti sinä vaan niistä huonosti koulutetuista vähä-älyisistä naisista vain, niin mulle jää älykkäämmät :)

Vierailija

Kyllä se kiroilu näin naisnäkökulmasta on yhtä iso turn off myös miehillä, varsinkin tuollainen v-sanan hokeminen välimerkin asemasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiroilu on junttia. Nauti sinä vaan niistä huonosti koulutetuista vähä-älyisistä naisista vain, niin mulle jää älykkäämmät :)

Ollaanpa sitä nyt niin elitistiä.

Vierailija

Tjaa,a. En tiedä onkö sukupuoellani tämän mielipiteeni kanssa mitään merkitystä, mutta siis olen mies ja minusta sukupuoleen katsomatta jos henkilö kiroilee tai "lipsauttelee" kirosanoja vähän siellä toisinaan täällä paikasta tai tilanteesta välittämättä on kauniisti sanottuna hieman yksinkertainen. Kyllä sen verran täytyy olla tilannetajua ja löytyä muiden muassa adjektiiveja, että osaa ja voi kertoa ja kuvata asiansa, muullakin tavalla, kuin "ripottelemalla" sekaan alapäänilmaisuja tai niinkutsuttuja kirosanoja. - Tietysti voimme väitellä siitä, mikä on kirosana ja mikä on vain esimerkiksi "voimasana", jota käyetään esimerkiksi silloin kun haluaan voimakkaasti ilmaisita ison pettymyksensä johonkin.. 

Vierailija

Kiroilu on typerää. Vaikka tämä provo onkin. Kumpi kuulostaa sinusta paremmalta?

1. Maija oli niin vitun kännissä ja lervasi hei Ziiz joka paiccaan!!!11

vai:

2.Maija oli hyvin humalassa ja pahoinvointinsa takia sotki muutaman paikan, mitkä korjaamme hetkessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiroilu on typerää. Vaikka tämä provo onkin. Kumpi kuulostaa sinusta paremmalta?

1. Maija oli niin vitun kännissä ja lervasi hei Ziiz joka paiccaan!!!11

vai:

2.Maija oli hyvin humalassa ja pahoinvointinsa takia sotki muutaman paikan, mitkä korjaamme hetkessä.

Ei oo provo ja musta 1. kuulostaa paremmalta. En osaa sitä selittää, mutta musta kiroileva ja just tuolla tavalla puhuva nainen vaan on jotenkin ihan sairaan seksikästä :D AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tjaa,a. En tiedä onkö sukupuoellani tämän mielipiteeni kanssa mitään merkitystä, mutta siis olen mies ja minusta sukupuoleen katsomatta jos henkilö kiroilee tai "lipsauttelee" kirosanoja vähän siellä toisinaan täällä paikasta tai tilanteesta välittämättä on kauniisti sanottuna hieman yksinkertainen. Kyllä sen verran täytyy olla tilannetajua ja löytyä muiden muassa adjektiiveja, että osaa ja voi kertoa ja kuvata asiansa, muullakin tavalla, kuin "ripottelemalla" sekaan alapäänilmaisuja tai niinkutsuttuja kirosanoja. - Tietysti voimme väitellä siitä, mikä on kirosana ja mikä on vain esimerkiksi "voimasana", jota käyetään esimerkiksi silloin kun haluaan voimakkaasti ilmaisita ison pettymyksensä johonkin.. 

Jaxuhali sullekkin , Kultsi-Puppeli <3

Vierailija

Kyllä minä kiroilen paljonkin, samoin mieheni, ja työkaverinikin (nainen) ja alaiseni ne puheliaammat (miehiä) eikä ketään haittaa toisten kiroilut, päinvastoin yksi itseäni vanhempi alaiseni on sanonut että jopa tykkää siitä kun sanon painokkaasti johonkin asiaan. Pomojen tai asiakkaiden aikana en tietenkään kiroile, en minä nyt sentään juntti ole, enkä myöskään hoe mitään vittua joka väliin, vaan jos jotain ikävää tapahtuu, niin sanon vaikka; voi jumalauta. Yksi ystävätär sanoo jotenkin hauskasti että vittupillu kun oikein ottaa päähän, tosin ei hänkään missä tahansa seurassa. Tyttäreni (21v) sanoo aina että vittuperkelesaatana, minä sanon usein myös että kele tai tana, varmaan ihan laiskuuttani. Äitini saattaa sanoa että voi kilin kellit, mutta jos vaikka polttaa itseään niin kyllä sieltä ihan saatana tulee. Isäpuoleni kiroilee yleensä ihan rehdisti peruskirosanoilla, kerran pahassa paikassa sanoi että voi vittulan väki, ja se naurattaa mua vielä vuosien jälkeenkin, oli niin outo hänen suuhunsa ja tuli muuten antaumuksella.

Lapsilla en hyväksy kiroilua, ne on aikuisten sanoja, eikä lapseni kiroile alle yläasteikäisenä.

Kiroilemisen seksikkyys voi johtua siitä, että seksikkääksi ja kiinnostavaksi koettu ihminen ikään kuin näyttää laskeutuvan tavallisten kuolevaisten tasolle menettämällä malttinsa ja/tai puhuvan vulgaarilla tavalla ja siten vaikuttaa realistisemmalta saaliilta. Hän ei ole enää liian täydellinen.

Miehestä voi myös tuntua hyvältä kuulla naisen toistelevan naisen sukuelimen nimeä, koska mies voi pitää sitä merkkinä seksuaalisesta avoimuudesta.

-Mies 29v + 1v-

Kertoo paljon ihmisen sivistyksestä  ja mielestäni myös älykkyydestä, jos kirosanoja viljellään tolkuttomasti ja käytetään täytesanoina. Yhtälailla iso turn off sekä miehillä että naisilla.

Tokihan kiroilen toisinaan itsekin, mutta ne ovat lähinnä voimasanoja, kun kunnolla palaa käämi tai jokin asia ei onnistu yms.

Vierailija

Kiroilulla on havaittu olevan kipua lievittävä vaikutus. Tosin jos kiroilee jatkuvasti, tämä etu häviää.
Siinä ihan järkiperuste, miksei kannata kiroilla koko ajan.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat