Vierailija

Jospa viimein ne sairaat viestit mulle ja mun uhkailu ja stalkkaus loppuisivat pikkuhiljaa!! Facebookiin päivittänyt viikko sitten olevansa parisuhteessa ja tänä aamuna tuli viimeksi mulle viesti.

Ei voi kuin sääliä uutta naista- eipä tiedä mihin joutuu. Aluksi on hekumaa hyvän seksin, kukkien ym. pyörteessä, mutta...Itsellä meni 8 vuotta, kunnes pääsin eroon ja traumat säilyy loppuelämän.

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ja muille on toki kertonut (epäilemättä myös tälle uudelle) minun olevan se hullu, joka ei päästä irti. Todellisuudessa ex otti itselleen uuden vain ja ainoastaan siksi, että katkaisin kaikki välit häneen. En ole vastannut yhteenkään viestiin enää kahteen kuukauteen.

Totuus valkenee ja se tulee olemaan tuskallinen! Ap

Vierailija

Mun toive myös. Olen kateellinen kaikille joiden mies jättää. Miksi mua ei jätetä? Itse en pääse narsistista eroon. Vaikka uusi asuntokin. Kokoajan pitää varmistella ja pitää rauhallisia välejä lapsen vuoksi. Ja ympärillä olevat ihmiset syyllistävät, koska eivät tajua mitä on olla sairaanloisen mustasukkaisen miehen uhti. Vittu mä olen tyhmä. En ole vapaa vieläkään!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun toive myös. Olen kateellinen kaikille joiden mies jättää. Miksi mua ei jätetä? Itse en pääse narsistista eroon. Vaikka uusi asuntokin. Kokoajan pitää varmistella ja pitää rauhallisia välejä lapsen vuoksi. Ja ympärillä olevat ihmiset syyllistävät, koska eivät tajua mitä on olla sairaanloisen mustasukkaisen miehen uhti. Vittu mä olen tyhmä. En ole vapaa vieläkään!

Jos teillä on yhteisiä lapsia, et pääse helposti vapauteen:( Meillä ei ollut. Luojalle kiitos! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on yhteisiä lapsia, et pääse helposti vapauteen:( Meillä ei ollut. Luojalle kiitos! Ap

Sepä se. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jospa viimein ne sairaat viestit mulle ja mun uhkailu ja stalkkaus loppuisivat pikkuhiljaa!! Facebookiin päivittänyt viikko sitten olevansa parisuhteessa ja tänä aamuna tuli viimeksi mulle viesti.

Ei voi kuin sääliä uutta naista- eipä tiedä mihin joutuu. Aluksi on hekumaa hyvän seksin, kukkien ym. pyörteessä, mutta...Itsellä meni 8 vuotta, kunnes pääsin eroon ja traumat säilyy loppuelämän.

Itse olen oikean narsistin runtelema ja rikkoma ihminen , enkä toivo saamaani kohtelua kenellekkään! Saati että olisin onnellinen jos joku sen paskiaisen mukaan erehtyy. Taidat itse olla se narsku tässä tarinassa.

Vierailija

En ole pätkääkään uskis saati kyylää muiden tekemisiä sen enemmälti, mutta sitten jatkossa muista tämä (mielestäni) aivan yleisinhimillinenkin viisaus:

Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti (no tästä viimeistään lipsuu monikin ihminen välillä hetkeksi?), ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa, kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. Rakkaus ei koskaan häviä.

Moniko kohta toteutui menneessäsi ilman suurta vaivaa? Rakkaus ei vaan tahtoisi satuttaa, joskus se voi tosin tehdä sen tahtomattaan, mutta ei tahallaan. Rakkaus on avarakatseinen, eikö vain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse olen oikean narsistin runtelema ja rikkoma ihminen , enkä toivo saamaani kohtelua kenellekkään! Saati että olisin onnellinen jos joku sen paskiaisen mukaan erehtyy. Taidat itse olla se narsku tässä tarinassa.

Kannattaa harkita ammattiapua ja myös yrittää parantaa luetunymmärtämistä. Olen onnellinen, että minulla on nyt toivoa päästä lopullisesti 8 vuoden helvetistä pois. En ole onnellinen siitä, että joku muu tulee kokemaan saman kohtalon. Ap

Vierailija

[quote=Vierailija]En ole pätkääkään uskis saati kyylää muiden tekemisiä sen enemmälti, mutta sitten jatkossa muista tämä (mielestäni) aivan yleisinhimillinenkin viisaus:

Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti (no tästä viimeistään lipsuu monikin ihminen välillä hetkeksi?), ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa, kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. Rakkaus ei koskaan häviä.

Älä jaksa - narsismi on täyttä väkivaltaa. Ihan kuule uskiksena kerron että on väärin käyttää toista ihmistä hyväkseen. Muistanet ehkä -kun nyt tykkäät Raamattua siteerata - rakkauden käskyn: " Tehkää toisille niinkuin itselle toivoisitte tehtävän. "

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat