Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen kiroilu on yleensä turn off?

AP
23.12.2015 |

Kertokaa toki. Itse olen mies ja pidän, jos nainen, josta olen kiinnostunut kiroilee jatkuvasti (En siis pidä tiuskimisesta tai riitelystä, mutta itse kiroilu esim. "Vi**u mä rakastan tätä tv-sarjaa, tää on ihan vi**n hyvä" ei haittaa mua kyllä pätkääkään)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä hurskastelua missään muodossa. Sekä minä että puolisoni viljelemme siviilissä vittua, perkelettä ja muitakin kirosanoja. Olemme liki viiskymppisiä ja akateemisesti koulutettuja. Kirosanat helpottavat kun tuntuu pahalta, tehostavat puhetta voimakkaammin ja tuovat tunnetta lauseeseen. Jos puolisoni sanoo että "ei vittu mitä paskaa tuosta maahanmutosta kirjoitetaan" on vaikutus voimakkaampi ja painokkaampi kuin vaikka lauseella "ei hyvänen aika mitä ne tuosta maahanmuutosta kirjoittavat". Kiroilussa on mukana tunne. Kyllä kiroilu sopii puheeseen, oikeaan paikkaan ja varsinkin siviiliin kahden kesken ja ystävien seurassa. Tietty töissä hillitympää ja hyvin vähäistä. Oikein ajoitettu kiroilu ja myös sen vitun käyttö on ihan jees. Puoliso usein myös sanoo että "voi pillu" kun joku harmittaa. Ja mitä tuohon kysymykseen seksikkääydestä tulee, niin onhan kiroilussa jotain alkuvoimaa mikä lisää minusta niin naisen kuin miehenkin seksikkyyttä. Varsinkin sängyssä etenkin minä (siis mies) kiroilen paljon ja kyllä puolisokin sitä tekee. Eli turha moralisointi pois. Vittu on ihan perussuomea eikä edes junttia kun sitä oikein käyttää.

Vierailija
22/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin joskus tuollainen siveyden sipuli enkä kiroillut.  Liittyi lapsuuskodin kasvatukseen jossa kulissit oli kaiken a ja o. 

Nykyään kiroilen.  Joskus niitä negatiivisia tunteita ei vaan ehdi syväanalysoida ja käsitellä sekä tietoisesti että vähemmän tietoisesti, prosessoiden niitä sekä aivojen limbisen järjestelmän että aivokuoren kehittyneempien kerrosten kautta. On muutakin tekemistä. Pelkkä "voi vittu" säästää paljolta työltä ja se tilanne oli siinä käsitelty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen, hillitty nainen ja kiroilen perheen ja ystävien seurassa niin saatanasti. Töissä ja vieraiden kanssa en kiroile lähestulkoon ikinä. Kiroilu ei tee minusta tyhmempää tai fiksumpaa, mutta onhan se hauskaa elävöittää puhetta ja kerrontaa jopa härskein keinoin.

En pidä kiroilemattomia yksinkertaisina tai hurskastelijoina, mutta siitä valittavia kyllä. Miten yksi kirosana voi heitä niin paljon häiritä? Pidän heitä höpsöinä ja hieman simppeleinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi